غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

اهــــــــــــــالی مریــــــــــــــــخ

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۹ ب.ظ

سلام


اصلا دلم نمی خواد آدم ها رو بر اساس جنسیتشون جدا کنم.


تمام عرفایی که من می شناسم، انسان های والایی بودند و همگی مرد.


اما


چرا اکثر مردها (همشون نه) اشتباه دیگران در نظرشون خیلی بزرگ و نابخشودنی هست؟(منظورم اشتباهات واقعا بزرگ نیست، مسائل پیش پا افتاده ای که روزی 1000 تاش رو خودشون مرتکب میشن)


چرا وقتی دقیقا اشتباهات مشابه خودشون رو یادآوری میکنی به خونت تشنه میشن؟ (خوبه که حالا اشتباهاتشون به نسبت خانم ها 1:10 هست)


خلاصه که این موجودات سیاره مریخ، موجودات خاصی هستند که بعضی اوقات دلم می خواد بعضی هاشون رو بریزم تو چرخ گوشتی از نو بسازممتفکر بس که ... الله اکبر


خدایا واقعا چه قدرتی داری که این موجودات رو خلق و handle می کنی.


بعضی موقع ها فکر میکنم و می بینم خوبه که من اهل سیاره ونوس و ظریفو کم زورم و گرنه هر روز با این جماعت مریخی گلاویز بودم که کمی منطق و تواضع و احترام به دیگری رو یادشون بدم. 


خدایا بابت ونوسی خلق کردنم شکرت.

۹۱/۱۲/۱۶
صبا ..

درد