غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

سرعت اینترنت

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۱ ب.ظ

سلام


خدایا روی صحبتم مستقیما با خود، خودته


اگه لیاقتم بهشتت هست خواهش میکنم از حالا به فکر یه اینترنت پرسرعت باش، اصلا خدایا یا اینترنت نداشته باشه یا ...


خدایا دلم میخواد تجهیزات اینترنتی بهشتت رو ببینم.متفکر کاش بشه تا اراده کنی پیامت به ذهن مخاطب منتقل بشه. هر فایلی که تصور کنی با به حرکت دانلود بشه و خیلی کاش های دیگه...



خدایا اگه لیاقتم جهنمت هست خواهش میکنم، تمنا دارم با سرعت اینترنت پایین شکنجه م نکن. خدایا اینجوری نباشه که ایمیل هام رو نشونم بدی بعد نتونم بازشون کنم. وای خدا سرب داغ بریزی تو گوشم بهتر از صبر کردن واسه دانلود دو تا فایله.گریه


 

دورهـــــــــــــــــــــــــــــــــا آوایی است که مرا می خواند.


۹۱/۱۲/۲۳