غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

اعتراف

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۳۱ ب.ظ

سلام،


مدتی هست که از خودم راضی نیستم، از خودم هم فرار می کنم، حاضر نیستم بشینم دو کلمه منطقی با خودم صحبت کنم و سنگامو با خودم وابکنم.


امشب ناخودآگاه هدایت شدم به سمت خودم،به سمت یه تصمیم اساسی.


اینجا  گفتم بعضی ها هستن که از حرف تا عملشون اینقدر فاصله هست که گم میشی تو عظمت این فاصله، اعتراف می کنم خودم هم در فاصله بین و حرف و عملم گم شدم، چه حس تلخیه، وقتی هیچ کس نمی فهمه و نمی دونه که تو گم شدی، هیچ کس نمی دونه جز خودت، هیچ کس هم دنبالت نمی گرده و تو در این فضا معلقی و سرگردان، فریادت فقط گوش فلک وجود خودت رو کر می کنه و همه بی تفاوت و با یه لبخند و شاید حسرت از کنارت رد می شن.


خوشبختانه عمق و ابعاد فضایی که درش گم شدم، دست خودم هست و می تونم(امید دارم که بتونم) این عمق و بعد رو کم کنم. امید دارم که پیدا بشم.


برای ثبت در تاریخ می نویسم که 20 فروردین 1392 من تصمیم گرفتم که خودم رو پیدا کنم. من تصمیم گرفتم که فاصله حرف و عملم رو شدیدا کاهش بدم.


 


 


 


در ادامه مطلبم و بعد از واکنش به تصمیمم اینا رو نوشتم:


بهم گفت :


غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است


 فکر می کرد من از رنگ تعلق آزادم. میگم از حرف تا عملم فاصله هست. باور نمی کنی.


ثابت می کنم که از هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادم


الهی به امید تو 

۹۲/۰۱/۲۰
صبا ..

حرف دل

نظرات  (۱)

الان بعد از پنج سال، کجای مسیر هستی صبا جان؟ از خودت راضی هستی؟
پاسخ:
الان فاصله حرف و عملم خیلییی کمتر شده؛ شعار نمیدم دیگه ;) بسیار زیاد واقع بین شدم :)

ارتباطم با خودم خوبه :) میتونیم با هم حرف بزنیم :)

وابستگی هام خیلی خیلی کم شده و آزادانه تر تصمیم میگیرم؛ کلا از مسیری که توش دارم حرکت میکنم در جهت اصلاح خودم راضیم :)