غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

1436 قمری

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۲۲ ب.ظ

یک سال قمری دیگه هم به پایان رسید و یک سال جدید شروع شد.


سال گذشته قمری را به این (+) شکل شروع کردم. کمی هم تاریخ واقعه عاشورا را مطالعه کردم. امسال وقتم کمتر است اما دلم می خواهد تاریخ بخوانم همچنان. نه در مورد خود واقعه عاشورا، در مورد شخصیت های آن، چه یاران از امام حسین چه از سپاه ابن زیاد. دوستان محترمی که اینجا را می خوانند اگر کتابی را می شناسند که مستند و معتبر است، ممنون میشم که معرفی بفرمایید.


 آیت اله بهجت:


" حسینی بشوید نه هیئتی !


زیرا اگر گرم هیئت بشوید حسینتان را آنگونه که خود دوست دارید و باب میلتان است 

می سازید و هرکس با میل شما مخالف باشد می گویید با حسین ( ع ) مخالف است

 ولی اگر حسینی باشید هیئت و رفتارتان را بر مبنای حسین می سازید ! 

هیئتی شدن کاری ندارد کافیست ریش بگذارید و با پیراهن مشکی از این هیئت 

به آن هیئت بروید ! حسینی شدن است که مشکل است ."

۹۳/۰۸/۰۴