غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

سال 2016

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ

به نام خدا

سال میلادی جدید شروع  شدمژه

دیدین که هر اداره ای یه موقعی از سال را واسه خودش سال مالی فرض میکنه و کلیه حساب و کتاب هاش را سر اون تاریخ انجام میده، منم چند تا سال محاسباتی تو زندگیم دارم که خوشبختانه تو هیچ کدومشون هم حساب و کتاب مالی آنچنانی نمیکنم. یکی از اون تاریخ هایی که عملکردم را بررسی میکنم شروع سال میلادی هست، در واقع تو این تاریخ وضعیت پژوهشی ام و اینکه چقدر تونستم به اهدافی که داشتم برسم یا نزدیک بشم را بررسی میکنم. 

خلاصه سال 2015 ام این بیت هست:

گرچه من تجربه ای از نرسیدن هایم
کوشش رود به دریا شدنش می ارزد

تو سال 2015 خوشبختانه سکون آنچنانی نداشتم، در حد توانم تلاش کردم، و در حد توانم هم اشتباه داشتم و خدا را شاکرم که بهم این قدرت را داده که مسئولیت اشتباهاتم را بپذیرم و ازشون به عنوان درس و تجربه استفاده کنم برای برداشتن گام های بعدی. امیدوارم و بسیار مصمم که تو سال 2016 هم بتوانم همچنان مسیر رود وارم را ادامه بدم  که این حرکت و دوری از سکون بخش بزرگی از اهدافم هست و از خالق مهربانم هم خواستارم 

و لایُحیطونَ بِشَی ءٍ مِن عِلمِهِ إلا بِما شاءَ 

که کمکم کنه و بهم اجازه بده که قسمت إلا بِما شاءَ  را روز به روز گسترش بدم. 

 

برای دوستان عزیزم که لطف میکنند و اینجا را میخونند و همه از فرهیختگان و انسان های نیک روزگار هستند آرزوی موفقیت و سلامتی و شادکامی دارم.

۹۴/۱۰/۱۱
صبا ..

حرف دل