غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

پیشانی نوشت!

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ

قبلا اینجا نوشته بودم که انگار روی پیشانی ام نوشته اند آدرس دان یا شاید هم راهنمای شهر یا اصلا نمی دانم چی نوشته اند ولی حتما یک چیزی نوشته اند در این حد که مثلا یک دفعه یک ماشین کنار پایم ترمز می زند که خانم! خانم! فلان جا را چطور می توان رفت؟ جالبی قضیه اینجاست که من حتی اگر سفر چند ساعته به شهر دیگری هم داشته باشم، در همان چند ساعت هم یکی دوبار چنین اتفاقی می افتد. دیگر کاملا به این مساله عادت کرده ام.

اما انگار به برچسب های روی پیشانی ام لیبل دیگری هم اضافه شده است و آن هم برچسب دخترٍ خوب سراغ دار است. تمام دوستانم که برادری دارند یک دور خواسته اند که برای برادرشان دختر مناسبی پیدا کنم. امروز که یکی از دوستانم پیام داده که بردارش گفته به صبا بگو برای من کاری انجام دهد! من: چه کاری(فقط یک کار تخصصی در ذهنم می چرخید)؟ یک دختر خوب می خواهد از توعینک. اکثر دوستان من متاهل هستند و شاغل یعنی تعداد افرادی که من می شناسم از آنها بیشتر استسوال نکند فهمیده اند من در فانتری هایم 6-7 تا دختر دارم و توقع دارند یکی از آنها را به برادرشان بدهمگاوچران . خدایا تعداد دخترانی که من می شناسم را افزایش بده که شرمنده مردم نشوم. خدایا احیانا اگر دلت خواست که تعداد آقایانی که دختر با شرایط من را می خواهند افزایش دهی من اصلاَ حرفی ندارمگاوچران تازه حتی اگر دلت خواست برچسبی در این راستا در کنار بقیه برچسب ها بر روی پیشانی ام تعبیه کنی باز هم من حرفی ندارم. خجالت

۹۴/۱۲/۱۷