غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

درون زی!

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

به این فکر میکنم که چند روزه می خوام اینجا بنویسم ولی نمی نویسم، نه اینکه حرفی برای نوشتن نباشه، نه! از خیلی چیزها میشه نوشت ولی نوشتنم نمیاد!!! به این فکر میکنم که چرا نوشتنم نمیاد؟ تحلیل میکنم، خودم رو! در شرایط متفاوت! نتیجه ش میشه این: من کلا درون خودم زندگی میکنم! یعنی وقتی با خودم در صلح هستم ، از عملکرد خودم راضیم دنیای بیرون جهنم هم که باشه، من برای خودم در بهشتم! از کوچکترین چیزها لذت می برم بی توجه به اینکه ممکنه هزار تا بلا سرم بیاد! بی توجه به همه چی! راحت می خندم، راحت شوخی میکنم و البته که دل دردها هم کم پیدا می شن! نه اینکه اتفاقات بیرون از من، اثری در من نداشته باشند! نه اینکه من آدم حرص خوری نیستم، مطلقا نه! ولی بیرونی ها زودگذرند، زود می تونم خودم را جمع کنم! خوب که فکر میکنم، انگار خودش زود جمع میشه! اما امان از روزی که من از عملکرد خودم راضی نباشم! امان از روزی که صلح درونی تبدیل شود به جنگ داخلی! اول از همه دل دردهای عجیب غریب شروع می شه، بعد کم کم ساکت، ساکت تر می شوم تا جایی که حتی نوشتنم هم نمی آید! بهشت بیرونی کم رنگ میشه و زشتی ها پررنگ تر! آهان؛ الان یه چیز دیگه هم فهمیدم! بواسطه اداره مبارکمان، زشت ترین ویوی ممکن از جامعه رو هر روز عمیق و عمیق تر می بینم. چند وقت پیش که در وضعیت گل و بلبل و صلح درونی بودم به این فکر میکردم که چرا متلاشی نمیشم در برابر این همه زشتی!؟! به این فکر میکردم که واقعا یعنی من اینقدر صبور شدم و خودم خبر ندارم؟!؟ اما الان متوجه شدم که کلا از اونجایی که من درون خودم زندگی می کنم، و اون زشتی ها ربطی به عملکرد من نداره! تحملش واسم سخت نیست. حالا این کشفیات خودشناسانه ام چه ربطی به شما داره و چرا من اینجا نوشتمش رو ، خودم هم نمی دونم! 

۹۵/۰۲/۲۴