غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

آغاز 2017

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ق.ظ

- چند ساعت دیگه وارد سال 2017 میشیم. قاعدتا طبق رسم هر ساله الان باید یک سری عملکردها ارزیابی بشه و موفقیت ها و علل شکست ها بررسی بشه ولی من فقط این سوال تو ذهنم هست که من چطور طی 4 ماه گذشته 4 کیلو وزن اضافه کردمسوال البته 6 کیلو بوده ولی خب دو سه تا موج استرس شدید باعث شد بشه 4 کیلوخنثی. رژیم غذاییم بسیار بد بوده! و تا دلتون بخواد هم مریض بودم! کی جوابگو هست واقعاسوال


- در مورد خیلی چیزها تو ذهنم نوشتم ولی خب تکنولوژی تو قرن 21 همچنان ضعیف عمل میکنه و محتویات ذهنی من که به صورت تایپ شده هم هست به اینجا منتقل نمیشه! دانشمندها هم قربونشون برم اصلا جوابگو نیستندقهر


- اینجا هوا سوپر بهاری هست، میزان بارندگی در سال زراعی جاری به 10 میلی متر هم نرسیده! درخت ها هم بی توجه به درجه حرارت هوا و میزان رطوبت و طبق زمانبندی قبلی شون عمل کردند و کمتر برگی روشون دیده میشه! شاه هم نداریم که بگیم به کوری چشم شاه زمستونم بهاره! تابستون که از بی آبی و گرما هلاک میشیم، کی می خواد جوابگو باشه آخهسوال



۹۵/۱۰/۱۱