غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

باران

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

شنبه بارانی قطعاً زیباست.


حالمان خوب بود امروز، بس که صدای باران نشنیده ایم؛ صدای هر قطره اش، هوای ابری، مه و غبار حالمان را خوب میکند. نه فقط حال مرا! که حال همه همشهری های من را.


از اداره که بیرون زدم رفتم پارک آزادی. لذت بردم و لذت بردم! کلا شاید توی آن پارک همیشه شلوغ 10 نفر هم نبود! من بودم و پارک و نم نم باران.  همان موقع دلم شال زرشکی خواست!!


عصر نوبت دکتر داشتم. باید جواب آزمایشم را نشانش می دادم! بالاخره این دفعه حرف های خوب زد! گفت انتظار چنین جوابی نداشتم!! دکترم آدم به شدت سرد برخوردی است ولی من می توانم با وجود همه سردی اش با او ارتباط برقرار کنم. امروز می گوید اگر کمتر حساس باشی، خوب می مانیخجالت


به پاس رضایت دکترم از وضعیتم وتلاش هایی که این مدت انجام دادم تا وضعیتم کمی بهتر شود، خودم را یک شال زرشکی و یک شلوار سبز مهمان کردم!

۹۵/۱۱/۰۹