غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

کتاب تکونی

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

امروز بالاخره موفق شدم کتاب تکونی کنم.

۶ تا کارتن کتاب!! از تمام نقاط خونه دراومد که قرار شد خیلی هاش رو اگر پذیرا باشند اهدا کنیم.

خیلی از کتاب ها؛ کتاب های دوره کارشناسی و کلاس های متفرقه من بودند. کلی تجدید خاطره شد. اول همشون پر از شعر بود. کلی دلم سوخت که چه چیزایی بلد بودم؛ مسلط بودم و حالا هیچی ازشون یادم نیست. خیلی صفحه کتاب خونده شده بود که فقط واسه همون روزا بود. انگار داشتم ثانیه ای عمرم رو جلوی چشم خودم می ریختم دور. دلم خیلی سوخت.

یه سری نوار کاست های کتاب زبان و فلاپی و ... هم بود که با اینکه خیلی سال هم نگذشته ولی خیلی نوستالژیک و قدیمی به نظر می رسید. چند تا فیلم VHS و کاربن و چیزای اون روزا...

یه کتاب بود به اسم سایت های اینترنتی. بعد مثلا آدرس سایت آمازون و یاهوو و msn و ... توش بود و جلوش یه خط توضیح نوشته بود. :D یک عالمه جزوه منسوخ شده!! خلاصه عتیقه هایی بودن.

مامان هم بالاخره راضی شد دست از کتاب های آشپزی و شیرینی پزیش برداره. یک عالمه کاغذ که توش دستور انواع شیرینی بود رو با طیب خاطر گفت بریزید دور؛ گفت همش تو کانالای تلگرام و اینترنت هست!!


۹۶/۰۴/۰۹
صبا ..