غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

کشاورز نمونه

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۱۱ ب.ظ

گلدونای تو اداره رو یادتونه؟!


خب خوشکلن دیگه :) بعد هر کی میاد تو اتاق در مورد گل و نگهداری گل و ... از من می پرسه!! تا حالا هم چند تا گلدون مریض آوردن که روشون کار کنم!! البته مریض که چه عرض کنم؛ مرگ مغزی بودن. منم دستگاهها رو ازشون قطع کردم و جواز دفن شون رو صادر نمودم :(

 تو یکی از گلدونهای بجامانده از اون محرومین کامکوات کاشتم که طفلک بهار نداد!! تو یکی دیگه شون سبزی کاشتم!! گلدون رو کرت!بندی کردم به سه بخش! ریحون و جعفری و لوبیا کاشتم. ریحونا کلی سبز شدن :)) لوبیاها سر از خاک در آوردن :)) و جعفری ها هنوز در عالم ذر هستند :))

 امروز صبح یکی از همکارها که خودشون باغ و زمین کشاورزی دارن  اومد محصولاتم رو دید و لقب کشاورز نمونه بهم داد. بهشون قول دادم نفری یه برگ ریحون بهشون بدم!! ظهر هم خدماتی مون اومده دنبالم میگه بیا گلدون اتاق فلانیا رو ببین بگو چی کارش کنیم؟!! 


یه همچین کشاورز نمونه ای هستم من :)


پ.ن. ابعاد زمین کشاورزیم ۳۰*۳۰ سانتیمتر می باشد :)

۹۶/۰۶/۱۴

نظرات  (۶)

۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۵ دختر معمولی
"فقط باهاش معاشرت کنم" خیلی خوب بود :)))))
البته همه ی کارهای ذکر شده رو با رعایت مراتب و اجازه ی بزرگترا می تونی انجام بدی ;-)
خیلی فضای مشاوره تونو مثبت ارزیابی کردم، حتما میام ازت سوال می کنم!
حالا اینو گفتی یادم افتاد یه بار دوستمون یه گلدون داشت که می خواست بره مسافرت گذاشت پیش ما. گفت این البته حالش خوب نیست ( همه ی برگاش زرد بود) باشه پیش شما که لااقل نمیره. بعد دیگه کلا موند برا ما اون گلدون (هنوزم داریمش).
هر وقت میومد می گفت این چقدر حالش خوب شده. چیکارش کردی؟ گفتم بهش آب دادم :|||||

پاسخ:
بوووس راه دور به گل پسر و مامانش :)

امروز خدماتیمون اومده میگه ما یه گلدون داریم خراب شده. گفتم خب گلشو بنداز دور یکی دیگه بکار توش.
میگه می دونم گل جدید هم آوردیم میگم خب؟ میگه ما دستمون خوب نیست شما بیا بذار تو خاک!!!
یعنی قشنگ تو چشماش میدیدی که منو باغبون میبینه :)))

شما هم مامان معمولی گویا دستت خوبه؛)  و رو نکردی که یه عده صف بکشن واسه مشاوره :))
بیا اصلا با هم زمین زراعی راه بندازیم :))
۱۶ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۵۱ دختر معمولی
یعنی میای گلدون خونه مونو مهندسی می کنی که گلاش خوب درآد، بعد همون گلدونه رو می بری؟ ;-) :D
پس خودم درستشون می کنم یه جوری، خیلی ممنون :دی
پاسخ:
اولا که من خونه شما بیام کاری به گلدوناتون ندارم و فقط گل پسر :* قول میدم نه بچلونمش؛ نه بوسش کنم. نه خوراکی بهش بدم. فقط باهاش معاشرت می کنم ؛)

شما هم چون آشنایی بار اول اجرت نمی گیرم ؛)

بعدشم همکارای منو که می شناسی!! باید بری بهشون بگی به گلدون آب بده و یا آب بپاش رو برگاش. کلا مشاوره ها در همین حده :o :))

کلا فضای مشاوره دستت اومد؟ ؛)
یکی از آرزوهام گل کاری و داشتن یه گلخونه توی خونه است. 
در واقع یکی از آرزوهای سرکوب شده ام.
هر چی هم گل برام میارن فعلاً می بخشم. یه سری رو بخشیدم به برادرشوهر مجردم یه سری رو به مادرم. چون خودمم به زور آب میخورم چه برسه به دادن به گلها :دی
پاسخ:
به منم ببخش خوو :)

ان شالله از فروردین سال آینده شما هم از فشردگی خارج شده و آرزوهای سرکوب شده رو احیا می کنید. 

ولی نرو گلدونا رو پس بگیر. خب؟ ؛)
وااای چقد خوب!! منم عاشق گل و گیاهام ولی خب هنوز تازه کارم :))
پاسخ:
شما را به کاشتن لوبیا سفارش می کنم :)
 سرعت رشدش اینقدر زیاده که آدم هر روز شگفت زده و ذوق زده میشه :)
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۷ دختر معمولی
حق مشاوره هم میگیری؟ مظنه چنده؟ مام مشتری شیم ;-)
پاسخ:
گلدون میگیرم جای حق الزحمه ؛)

ابعاد زمینتون چقدره؟ هر مساحتی راست کارم نیست !! :)
ماشاالله هنرمندین. چه عالی، گل و گیاه خیلی به آدم روحیه میده.
پاسخ:
راستش ۴ تا دونه زیر خاک کردن هنر خاصی نمی خواد ؛)

ولی خب موجود زنده و بی آزار مثل گل و گیاه که رشد می کنه و طراوات داره واقعا به آدم انرژی مثبت میده :)