غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

گره گشا!!

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ب.ظ

تو همچو باد بهاری گره گشا می باش!

۹۶/۰۷/۱۲

نظرات  (۴)

۱۵ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۸ آوای درون
چشم! سعی میکنم گره گشا باشم :)
پاسخ:
چشمتون بی بلا بانو :)
۱۵ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۷ آوای درون
چشم! سعی میکنم گره گشا باشم :)
پاسخ:
چشمتون روشن دوست جان :)
ای جانم
بیا مشهد یه سر اگر شکوفا نشدی هرچی خواستی بگو
پاسخ:
ممنونم سمیه جااانم از این همه مهربونی و لطف :*
تو اول وظیفۀ باد صبایی‌ات را درست انجام بده و پیغام رسان عاشق و معشوق باش؛ باد بهاری بودن پیشکشت رفیق جانم.
بعدش بیا غنچۀ نشکفتۀ دل مرا هم شکوفا کن
پاسخ:
نمیشه یکی دیگه بیاد و در حق من وظیفه باد صبایی انجام بده؟؟!!

یه جورایی دلم گرفت از غزله :(   گفتم قسمتی که وظیفه هست رو بگذارم؛ که یادم باشه چه وظایفی دارم!!
البته گفته:
بنوش و منتظر رحمت خدا می‌باش؛ ولی خب انتظار خالی میشه انفعال :(