غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

مقصود تویی!

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ب.ظ

تو سفر مالزی، همون روزی که رفتیم معبد هندوها و آقای راهنمای اونجا واسمون در مورد مجسمه هایی که اونجا بود توضیح می داد، می گفت هر کدوم از اینا نماد یه خدا هستن! مثلا فیل نماد خدای مشکلات و موانع هست، یکی دیگه نماد خدای تحصیلات، اون یکی خدای عشق؛ خدای غذا و ... بعد اینا تو هر کدوم از این زمینه ها مشکل داشته باشن، میرن جلو همون خدا و واسش غذا می برند و بهش احترام می گذارند و ... البته آقاهه می گفت نور خدای اصلی ماست، واینها نمادن و ما یکتاپرستیم و ... ما هم کلی شیطنت کردیم موقع عکس گرفتن و کلی با خداهاشون ژست گرفتیم و خندیدیم. تازه من کلی هم واسه همه دعا کردم همونجا :)


دو سه روز پیش این پیام تو یکی از گروههای تلگرام  اومد، البته خب از این پیام ها زیاد بوده همیشه ولی ....


جای سه نقطه رو خودتون هر جور دوست دارید پر کنید :) 


این متن را نگه دارید و بخونید خیلی مواقع به دردتون میخوره!

سوره یونس برای بچه دار شدن.

سوره مجادله برای برای مهر و محبت همسرو معامله.

سوره مزمل برای مهر و محبت.

سوره اسرا برای شفای مریض و بهانه گیری.

سوره نمل برای شفا مریض و برآوردن هر حاجتی.

سوره احزاب برای گشایش بخت.

سوره حشر برای آرامش در زندگی.

سوره حجرات برای زیاد شدن مال.

سوره جمعه برای پیدا شدن مال.

سوره طور برای پایدار بودن و برگشت مال.

سوره حجر برای برکت مال.

سوره تغابن برای ادای قرض.

سوره حج برای کامل شدن دین.

سوره مریم برای هدایت دختران.

سوره محمد برای اخلاق.

سوره اعلی برای هدایت جوانان.

سوره ن والقلم برای آسان شدن و درس خواندن.

سوره جن برای وسوسه.

سوره فتح برای گشایش کار.

سوره کهف برای بیدار شدن.

سوره حدید برای محکم شدن و آرامش بدن.

سوره انبیا برای رها شدن از بند و گرفتاری.

سوره مومنون برای به راه راست رفتن.

سوره صف برای فتح و پیروزی.

سوره یوسف برای عظمت و بزرگی.

 

۹۶/۰۸/۱۲
صبا ..

نظرات  (۲)

فکر کنم من باید هر روز این سوره ها را بخونم :))))
خیلی خوب بود، مرسی
پاسخ:
خواهش می کنم دوست جان(گل)
۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۳ محبوب حبیب

". تازه من کلی هم واسه همه دعا کردم همونجا :)"

حالا صبا جون پیش کدوم خداشون برای من دعا کردی؟

:دی

پاسخ:
پیش خدای obstacle و خواستم همه موانع زندگیت برطرف بشه :)