غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

از افکار!

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ب.ظ

وقتی تکرار کنی دنیا بده؛ یا زندگی این روزها سخته یا من در شرایط بدی هستم و ... این جملات اثری توی دنیا نداره؛ و در واقع چیزی به دنیا تلقین نمیشه؛ بهتره به کسی تلقین کنیم که تأثیر پذیره و چه کسی از من تاثیرپذیرتر و شنونده تر برای من وجود دارد؟!

بپرهیز از اینکه مرتکب عبث شوی.


پ.ن۱: با خودم بودم :)


پ.ن۲: چرا یاد تلقین کردن به میت افتادم؟!!

۹۶/۰۹/۲۰
صبا ..

نظرات  (۲)

۲۱ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۳ آوای درون
لایک!
پاسخ:
گل
۲۱ آذر ۹۶ ، ۰۷:۳۶ محبوب حبیب
در واقع به خودمون و به کائنات تلقین میشه و اثر منفی منفی گرایی رو می بینیم. 

آخ کاش عبث بود صبا جون!

متاسفانه بر عکسه!

نتیجه داره و  ریشه آدم رو هم نابود می کنه
پاسخ:
بله عزیززم. همینطوره که میگی.