غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

ای نسیم شمال!

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۲ ب.ظ

حوصله ام که سر برود گیر میدهم به جناب حافظ :)


دقیقا عین این کلمات را می پرسم: آیا خبری در راه است؟ 

(۱۰۰۱ پرونده در ذهن من باز است و من فقط دلم می خواهد این ۱۰۰۱ پرونده به خیر بسته شود؛ فقط همین؛ چگونگی اش هم دخلی به من ندارد!! )

 می فرماید: 

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال


حتما برایتان پیش آمده که یک زمان هایی؛ یکی هیچ کاری هم برایتان نمی کند ولی جمله ای می گوید که آتش درونتان سرد می شود و حالا جناب حافظ با این غزلش نقش همان دوست خوب حرف زننده ی هیچ کار نکننده را بازی می کند برای من و دلم و پرونده های بازم :)

۹۶/۰۹/۲۱
صبا ..

حافظ

شعر

نظرات  (۳)

چشم صبای مهربان

پاسخ:
چشمت بی بلا حورای عزیزززز :*
۲۲ آذر ۹۶ ، ۰۷:۱۴ محبوب حبیب
سلام صبا جون

آخه باد صبا برای صبای ما نفحات دوست رو نیاره
خبر خوب نیاره
راحت روح نیاره
برای کی بیاره خوب؟!

ان شاء الله به زودی خبرهای خوب میان...
صبر داشته باش عزیزم :) 
پاسخ:
سلام محبوب جانم

چقدر بهم لطف داری تو :*

خدایا بخواه لطفا :)

برام دعا کن محبوب بتونم صبور باشم :)
بله پیش آمده... مثل قرص مسکن میماند! 
باید منتظر خبر خوش باشی :)
پاسخ:
با اینکه سعی می کنم دلخوشی الکی به خودم ندم ولی باز هم امیدوارم. 
دعا کنیم برای هم :*