غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

شانس!

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ب.ظ

تو یه قرعه کشی که ۴ نفر شرکت کننده داشت؛ نفر دوم شدم و یک عدد روسری به مبلغ ۱۵ تومان برنده شدم :) خواهری میگه خوب خوش شانسیا ؛)


گل های نرگس باغچه مون گل داده :) اینقدر خوشبخو و دلبرن که نگو :)

۹۶/۱۰/۰۲
صبا ..

نظرات  (۲)

۰۳ دی ۹۶ ، ۰۸:۵۴ آوای درون
خواهرت عجب حرفی زده! :)))) البته باز هم خوبه، جزو 50% اول بوده ای.
پاسخ:
آره دیگه!  می تونستم جزو اون دسته هم نباشم :)) 
تازه هنوز جایزه م بدستم نرسیده :))
شاید جایزه م رو بکشه بالا ؛)

حالا اگر داستان پشت این قرعه کشی رو بدونید؛ می فهمید خواهرم چه تیکه ی عظیمی انداخته ؛)

۰۳ دی ۹۶ ، ۰۷:۲۵ محبوب حبیب
سلام صبا جون
داشتم دیگه نگران میشدم کجایی خبری ازت نیست. 
خوب پس مشغول خوش شانسی هات بودی ;) 
بازم خوبه! من که هیچ قرعه کشی ای یادم نمیاد اسمم در اومده باشه!!!
نه راستی... تصحیحش کنم. دو بار قرعه کشی های توپ برنده شدم که همه بی شانسی های قبل رو جبران کرد حساااابی. دوبارش هم برای مکه. قرعه کشی اساتید دانشگاه مون یکیش بود و قرعه کشی زوجهای جوان شهرمون یکی دیگه اش. 
پاسخ:
سلام عزیززم.
حس نوشتن نداشتم فقط :)
مرسی که حواست هست دوستم :*

من به شانس اعتقاد ندارم؛ یعنی اگر داشته باشم جزو دسته ی خوبی نمیشم و بنابراین انکارش می کنم :) به همین سادگی :) خیلی مسائل دیگه رو هم به همین شیوه حل می کنم ( پاک کردن صورت مساله) 

ولی خب تو خوش شانسی با این سابقه تووووپ؛ خودتم قبول داری؛ من می دونم ؛)