غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

طلبکار!

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ب.ظ

دوستی پیام داده که سلام عزیززمم و ... بعد از اینکه من احوال پرسی کردم میگه غرض از مزاحمت فلان چیز رو داری؟ میگم نه عزیزم شرمنده! و این میشه آخرین جمله مکالمه ما!!


این اولین دوست نیست و آخرین دوست هم نیست که چنین برخوردی می کنه! یکی پول می خواد و وقتی میگی نداری دیگه همون جا مکالمه تموم میشه؛ یکی می پرسه فلان چیز رو بلدی و وقتی میگی نه! مکالمه همونجا تموم میشه! و بعضی ها هم سوال می پرسند و بعد از اینکه جواب سوالشون رو کامل گرفتن میرن تو کما :))


تو اداره هم پیش اومده طرف اومده تو اتاق ما! بهش میگیم کارت به اینجا ربطی نداره! یه جور غضب آلود نگاه کرده و رفته! یا در رو محکم بهم می کوبه !! یا زیرلبی میگه انگار ازشون کم میشه این کار رو هم انجام بدن!! و...


آدم ها به ما بدهکار نیستند و تعهد هم ندادن که تمام خواسته های ما رو در لحظه پاسخگو باشند؛ ما هم طلبکار نیستیم! کمی .... داشته باشیم. (جای خالی رو شما پر کنید.)


مرسی. اه

۹۶/۱۱/۲۷

نظرات  (۹)

سلام باور دارم باید کلمه دوست را از جلوی اینجور ادمها برداشت، 
پاسخ:
سلام
 می دونی آسمان جان دوست یه واژه کلی هست برای مخاطب قرار دادن عده کثیری از آدم هایی که باهاشون آشنایی داریم.
قلبا و عملا چنین آدم هایی هیچ جایگاهی تو زندگی من ندارن :| 
سلام
من میفهمم چی میگی،کلا شتیدند فضای مجازی فکر میکنند ادب و احترام لازم نداره
یه مورد دیگه هم اینکه وقتی کار یا سوالی دارند از آدم میپرسند اما وقتی قرار باشه یه جمعی یا دورهمی باشه عمرا یاد آدم نمی کنند، من این مواقع هم تعجب میکنم که چقدر راحت یادشون میره
پاسخ:
سلام عزیززززم

دقیقا :|

آدم ها چه فضا حقیقی باشه؛ چه مجازی یه راهی پیدا میکنن خودشون رو نشون بدن فقط باید بهشون زمان داد :O 
۲۹ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۲۲ محبوب حبیب
سلام صبا جونم
حرص نخور
شاید طرف در اوج امپاس ذهنی و فکری و جسمی و .. همه جوره است که قاطی کرده!
اگر تکرار کرد دیگه حق با خودته :) اصلاً دیگه جواب ندارم رو هم ننویس واسشون :دی 
پاسخ:
سلام عزیززم

حرص که نمی خورم برای همچین چیزی :))

نوشتم که زشتی این رفتار یادم بمونه که بعدا خودم با یکی دیگه اینجوری نکنم :|
ای وای... یک دهه؟ حیفشون نمیاد یک رابطه ده ساله اینجوری خراب بشه؟؟
پاسخ:
حالا رابطه به درک!! بگو خب این آدم رو حداقل نگهدار واسه خواسته های بعدیت :( 
اره خب شاید خیلی از اینا اصلا سال به سال یادشون نمیاد ازت ولی وقتی فقط کار دارند یا پولی میخوان میان سراغت اونقت بهترین کار رد کردن درخواستشون ، ولی متاسفانه من ناتوانم در این کار و تا الان دارم چوبشو میخورم
پاسخ:
من اگر توانایی انجام کاری رو داشته باشم انجام میدم ولی فکر نمیکنم وقتی طرف میگه پول داری بهم قرض بدی و من ندارم ! یا فلان چیز رو داری و من ندارم جرمی مرتکب شده باشم که در جواب شرمنده عزیزم ندارم. حتی زحمت تایپ دشمنت شرمنده هم واسشون سنگینه :(( 

یا وقتی سوالی دارن و جواب میدی و جوابشون رو میگیرن حتی نمی نویسن ممنون !

من به این جملات هیچ احتیاجی ندارم ولی به نظرم بیانگر شعور افراد هست :|
فقط می تونم بگم ای بابا! چه خوب که زود شخصیت شان را نشان دادند!
پاسخ:
اینا دوستای امروز و دیروز نیستند از عمر دوستی با بعضی هاشون یک دهه می گذره:|
بله بله
ان‌شاءالله یکم بگذره صمیمیت بیشتر بشه شاید به منم رمز تعلق بگیره :)
پاسخ:
ممنونم که درک می کنید (گل)
متاسفانه الان خیلی بیشتر شده به نسبتِ چند وقتِ پیش
دیگه هیچ کس واسه خاطرِ خودمون حالمون رو نمی‌پرسه! :|
چند وقت پیش رفتم به یکی از بلاگرا گفتم چقدر زیبا می‌نویسی یطوری برخورد کرد موندم چی بگم! فکر کنم فکر می‌کرد چیزی ازش می‌خوام :/
پاسخ:
من خودم خیلی سختمه وقتی با یکی مدتها ارتباط نداشتم و حالا کاری باهاش دارم برم سراغش واسه همین درک می کنم اون آدم خودش چقدر ممکنه سختش باشه و معذب باشه اما وقتی درخواستی از کسی داریم یه درصد باید احتمال بدیم اون فرد به هر دلیلی ممکنه نخواد به خواسته ما جواب مثبت بده ما حق رفتار طلبکارانه نداریم :|

راستی جواب پیام خصوصی تون رو گرفتین؟
سلام 
من کاری اصلا به این مسئله ای که شما فرمودین ندارما ولی خدایی دیگه چرا بعضی کارمندا قیافهههه می گیرند 
 یه بار رفته بودم بیمه دیدم یه خانم با پرستیژ رفت پشت سر کارمندا منم گفتم این حتما رئیس دفتر دستکمو برداشتم که برم جلو با هم بریم تو اتاقش صحبت کنیم یهو دیدم رفت لیوان چای رو از میز برداشت 😲
خدایی اون حسی که شدم تو لحظه سیصدبار هم شکست نفتی بخورم اون حال نمیشم 😣
پاسخ:
سلام

شکست نفتی :))

ولی خدایی دیگه چرا بعضی کارمندا قیافهههه می گیرند ؟ به همون دلیل که بعضی ها خودشون رو همیشه طلبکار می دونند بعضی های دیگه هم خودشون رو همیشه قیافه می دونند :)) خدا رحم کنه وقتی چنین ویژگی هایی همزمان با هم باشه تو یه نفر!

پیامتون منو یاد وقتایی انداخت که میریم رستوران و گارسونه همچنین قیافه می گیره که آدم مجبور به شکست نفتی میشه :))))