غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

اردی بهشت بارانی

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۵۰ ب.ظ

این روزها که تقریبا 2-3 روز در هفته هوا بارانیه و نم نم باران داریم، این روزهای اردی بهشتی که برای من یادآور بهشت هست و شهر من در اوج دلربایی هست، این روزها که هوا خنک هست، من برای قطره به قطره این باران تو را سپاسگزارم، برای هر دمی که از این هوای لطیف می گیرم از تو ممنونم؛ از تویی که با باران رحمتت این روزها غافلگیرمون می کنی و ازت می خوام که باران رحمتت در همه جنبه های زندگی فردی و اجتماعی شامل حالمون بشه و حال دلمون رو هم کمی خوش کنه. 

۹۷/۰۲/۰۷
صبا ..

حرف دل

نظرات  (۳)

عالیه.... خیلی دوست دارم شیراز را ببینم، مخصوصا اردیبهشت هایش که زیاد تعریفش را می کنند...
پاسخ:
اردی بهشت امسال اما فرق دارد با سال های قبل، هوا خنک است حسابی و هنوز از آفتاب جِنگ شیراز رونمایی نشده :)

کاش به زودی زود بتونید بیایید. من که خیلی خوشحال میشم دوستای گلم رو از نزدیک ببینم و روی ماهشون رو از نزدیک ببوسم:*
پس از دل من چه کسی
یاد تو را 
کثیف خواهد کرد :دی
پاسخ:
:D :D

از خوشبختی های عالم این هست که آدم تو دل دوست ندیده اش جا داشته باشد. 

ممنونم که هستی دوستم :*
باز  باران ...
پنجره را خواهد شد

از دل من چه کسی
یاد تو را
خواهد شست..
پاسخ:
محبوب عزیززززم😗😍❤


البته باروون الان اینجا پنجره ها رو فقط کثیف می کنه 😉