غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

رفت!

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۴۲ ب.ظ

چهارشنبه شب ها معمولا تنهام. داشتم آشپزی میکردم و با زهرا پیام صوتی رد و بدل میکردیم و جفری هم به شدت و قوت پشت زمینه هم پیام هام میومیو میکرد و صداش تا خونه زهرا اینا رفته بود!! کلا هم خیلی نا آروم بود و می چرخید!!

صبح ساعت ۵.۳۰ با صدای میوهای به شدت بلندش از خواب بیدار شدم. تا راهرویی که اتاق من توش هست اومده بود و تا ساعت ۶.۳۰ همچنان میومیو کرد.

بعد که رفتم غذاش رو بریزم تو ظرفش ندیدمش! عجیب بود ولی خب گفتم شاید تو حیاطه!

شب من هنوز دانشگاه بودم که جنی مسیج داد تو صبح جفری رو دیدی؟ که براش توضیح دادم فقط شنیدمش!!

وقتی اومدم خونه دیدم ناراحت و اشکی نشستند! جنی گفت جفری رفته که بمیره!!! خنده م گرفت! گفتم وا!! از کجا میدونید؟ ولی اونا دیگه مرده فرضش کردن و کلی گریه کردن! من ولی واسم عجیب بود! اون فقط گمشده بود! 

بعدش بچه ها شجره نامه ش رو آوردن و شروع کردن به خوندن اسم اجدادش و مسخره بازی و خندیدن!

من و جنی خوشحال شدیم که روحیه شون بهتر شد. 

من خیلی خسته بودم! و زود خوابیدم ولی با این وجود همش خواب جفری رو دیدم و نگرانش بودم. خواب دیدم موهاش سفید شده و آماده مرگ شده !!!  باورم نمیشد یه گربه بتونه اینقدر درگیرم کنه.

صبح دیرتر بیدار شدم و رفتم چک کردم و دیدم جفری برنگشته و با چشمانی پر از اشک در موردش با جنی حرف زدم. جنی بغلم کرد و ازم تشکر کرد که مراقبش بودم و با همون چشمای پر از اشک رفتم دانشگاه!!!

ولی بازم باورم نمی شد!!

با مامان و بابام که حرف زدم بهشون گفتم من ازش بدی ندیده بودم :( و مامانم گفت زندایی گفته گربه ها موقع مرگشون از خونه شون می رن! و خودمم رفتم سرچ کردم و دیدم بعضی گربه ها خونه شون رو ترک میکنند و تو تنهایی میمیرن😔

و این جوری بود که جفری برای همیشه رفت😔😔😔 

۹۸/۰۳/۲۴

نظرات  (۱۲)

ممنون که لینک گذاشتین
خونده بودم ولی نمیدونم چطورکامنت روندیده بودم.😉
مرسی
چطور تو یه کشور دیگه میشه هاست پیداکرد؟
سایت؟اینستا؟تلگرام؟
کشورهای اطراف ما یا دورترازما؟🤗


پاسخ:
سایت airbnb مخصوص پیدا کردن خونه برای اقامت موقت هست 

سایت couchsurfing مخصوص کوله گردهاست

اینجا یه سری سایت مثل  easy roommate و gum tree و ... هست که میشه توش اتاق و خونه مشترک پیدا کرد

من اینجا را از تو سایت دانشگاهمون دیدم
سلام صبا خانوم 
ادم دلش میگیره یه گربه از مرگش خبردار میشه ...اون وقت من انسان با اون همه ادعا دفعتا و بی خبر !!مگه اینکه عارف باشی یا موارد استثنای دیگه ...تازه گربه نه نیاز به وصیت داره نه حلالیت 
پاسخ:
سلام مریم خانم.

من خیلی به این مساله فکر کردم. خیلی زیاد.

خیلی حرفها میشه در این مورد گفت. 

کلا آدمیزاد مقوله پیچیده ای هست!
آدم به گلدان تو خونه اش دلبستگی داره موجود زنده که دیگه هیچی. مخصوصا اگه بفهمه که میتونسته براش کاری در حد توجه کردن انجام بده و نداده .نزدیک خونه شون پارک یا جنگل هست؟من تا به حال جسد گربه با مرگ طبیعی ندیدم
پاسخ:
بله من تجربه دلبستگی به گلدونم دارم!
فقط تجربه دلبستگی به آدمی که باید بهش دلبسته بشم رو ندارم :(

جنگل به اون معنا نزدیکمون نیست. تو اون لینکی که من خوندم نوشته بود می رن جاهای تنگ و تاریک.

منم والا جسد گربه رو فقط تو تصادفات جاده ای و خیابانی دیدم.
۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۹ باران یعنی تو برگردی ...
اگر این دنیا غریبه پرور است، تو آشنا بمان.

تو پای خوبی هایت بمان.

مردم حرف می زنند، حرف باد می شود می وزد در هوا و تو را دور تر می کند از تمام کسانی که "باور" برایشان یک چهار حرفی نا آشناست.

اگر کسی معنای عاشقانه هایت را نفهمید بر روی عشق خط نکش!

عاشقانه هایت را محکم در آغوش بگیر و بگذار برای داشتنش آغوشت را بفهمند.

دنیا خوب، بد، زشت، زیبا فراوان دارد

تو خوب باش...

تو زیبا بمان و بگذار با دیدنت هر رهگذر نا امیدی لبخند بزند، رو به آسمان نگاه کند

و زیر لب بگوید:

هنوز هم عشق پیدا می شود...



نادر ابراهیمی
پاسخ:
زیبا بود.

ممنون که اینجا نوشتین (گل)
راستی تعریف کن خونه چه شکلیه وچندطبقه است که همه یه اتاق دارین؟
باید طراحی جالب وویلایی داشته باشه.
البته طراحی خونه برای من جالبه😘

پاسخ:
نفس بانو اینجا رو ببین:


در مورد خونه تو کامنت ها کامل توضیح دادم. ولی بازم اگر خواستی چیزی رو دقیق تر توضیح بدم بگو :)


یعنی گربه هایی که ناپدید میشن ،میرن که بمیرن.........!!!!!!@!@!
سگها چی؟
ما یه سگ نگهبان داشتیم کلییییییی دوستش داشتیم. تو محله فقط به ما انس داشت.
نمیدونم اذیتش کردن که رفته یا.......
توخانواده ما هرکی صداش میکرد سریع میومد.ولی دیگران رو بی محلی میکرد.
کلی خودشو برامون لوس میکرد.
حتی بارها تا محدوده زیادی دنبال ماشین یا خودمون میومد.الان خیلی دلتنگشیییییییم😐😐😐
پاسخ:
والا من دقیق نمی دونم.

من اون چیزی که خوندم نوشته بود که همه ی گربه ها هم اینجوری نیستند که وقتی بخوان بمیرن خونه شون رو ترک کنند ولی بعضی هاشون اینجوری هستند.

ولی طبق نظر زندایی م گویا بعضی سگ ها هم اینجوری هستند.

امیدوارم سگ نگهبان شما فقط قهر کرده باشه. 

خدایش رحمت کناد

پاسخ:
:)
عزیزم.واقعا چقدر غصه اور بود نوشته ات.واقعا رفت که بمیره؟تاحالا نشنیده بودم
پاسخ:
واقعا رفت که بمیره :(

فکر کنم خواهرش هم همینجوری مرده بوده !!
چه ناراحت کننده....مادر شهیدمفقودالاثر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خیلی ناراحت کننده بود.

همه تحت تاثیر قرار گرفتن :(
چقدر غمگین :(
پاسخ:
خیلی :((
ای واااای چقدر غمگین بود
میو میو هاش طبیعی بود؟ ایکاش برگرده 
پاسخ:
میوهای خداحافظی بود اونا :((

همه چیزاش رو دیروز حمع کرده بودن :(


:( چه کارای غمناکی میکنن. یعنی اگه جلوی چشم آدم بمیرن آدم کمتر ناراحت میشه. الان یه احساسی شبیه مادر شهید مفقودالاثر به آدم دست میده. من هنوز امیدوارم برگرده :( 
پاسخ:
من همیشه نگران بودم که وقتایی که چند روز تنها هستم جفری تو خونه بمیره. البته جنی بهم شماره بابای بچه ها رو داده بود که اگر کاری برای جفری پیش اومد بهش بگم. ولی فکر میکردم تو خونه می میره :|

دیگه برنمی گرده :(