غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

خود خودم :)

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ب.ظ

خیلی چیزها هست که میشود در موردش نوشت و اینکه چرا نمی نویسم هم دلیل خاصی ندارد :) کمی تنبلی و کمی از خیلی چیزهای دیگر :) 


زندگی به تندی خیلی کند! می چرخد :) 


از همه رویدادها که بگذریم می رسیم به حس خوبی که از شنیدن اسمم می گیرم :)  احساس میکنم یک جور آشتی و آشنایی با خود است. بس که همیشه با اسم فامیل خوانده شده بودم. 


شاید درک این موضوع برای بقیه کمی مشکل باشد، ولی وقتی اسمت از اسامی خاص هست که در کشور خودت هم روتین نیست ولی اینجا با آهنگ درست تلفظ می شود و آدم ها بخاطر می سپارندش و آن را به درستی از زبان بقیه می شنوی، حس میکنی واقعی تر شدی!! و شبیه تر به خودت :)

۹۸/۰۴/۳۱

نظرات  (۶)

۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۹ محبوب حبیب
سلام صبا جون
به قول شیرفرهاد برره، ایییی که گفتی یعنی چه؟

زندگی به تندی خیلی کند! می چرخد :) 
پاسخ:
سلام عزیزم.


یعنی روزها به سرعت و بدون راندمان معقول می گذرد :)
سلام صبای عزیز
چقدر خوشحالم بخاطر آرامشی که اونجا داری و اینکه حس میکنی واقعی تر شدی و یا با خود واقعی ت آشناتر... 
کاش بیشتر از خودت بنویسی برامون. من که همیشه از خوندن نوشته هات لذت میبرم . مثل یه داستان هیجان انگیزه. 
راستی، خوش بحال کسایی که کنارت هستن و اسم قشنگت رو صدا میزنن 
پاسخ:
سلام عزیزدلم.

لطف داری فضیلت مهربونم.

یه چیزی رو درگوشی بهت میگم یکی از دلایلی که حوصله نوشتن ندارم این هست که بسیار عصبی و پراسترسم :)))  و البته این هیچ تضادی با آرامش کلی که اینجا دارم نداره ها!  

امیدوارم کسانی که در کنارم هستند واقعا خوش به حالشون باشه و باهات هم نظر باشند.

مرسی که اینقدر بهم لطف داری دوست جونم:*
کمی از خیلی چیزهای دیگر، تندی خیلی کند :)))
درک میکنم صبا جان. من هم تجربه مشابهی داشتم :)))
پاسخ:
خیلی خوبه که درکم میکنی دوستم :*
در مورد ننوشتن میشه خواهش کنم تو این مورد تنبلی را بذار کنار و برامون بنویس؛) 
در مورد اسم باهات موافقم، من زمان دخترم اصلا حواسم به این موضوع نبود که اسم جهانی باشه و فقط حواسمون بود اسمش را دوست داشته باشیم. در مورد بچه ی دوم دقیقا هم دوست داشتن اسم و هم اینکه در کشور دیگری هم راحت باشه توجه کردیم در مورد بچه ی سوم حقیقتا انگار کفگیر ته دیگه خرده بود خخخ فقط حواسم بود اسمی انتخاب نکنم که در کشور دیگه نام دختر باشه ، به همین دلیل کارن رد شد. نمیدونم با اینکه نیک نیم هست و میشه انتخاب کرد اما دوست داشتم تا میشه با نام خودشون خوانده بشوند:)  
پاسخ:
زری جان تنبلی یکی از عوامل بودا :) عواملی دیگه مثل اینکه حوصله م نمیشه و ... رو لحاظ نکردی :))

فقط بخاطر گل روی شما سعی میکنم بر همه عوامل غلبه کرده و بنویسم. 

اتفاقا دیروز رسیدم به یکی از از ترانه های علیرضا قربانی که به نام دختر گلت هست ولی چون شاد نبود واست نفرستادم ولی کلی به یادتون بودم :*

انتخاب اسم کلا مقوله سختیه! مخصوصا بخوای از دید جهانی بهش نگاه کنی.  اینجا که کلا معنی داشتن اسم بی معنی هست!! وقتی میگی اسمم معنی داره خیلی واسشون جالبه. البته فکر کنم اکثر آسیایی ها اسماشون معنی داره.

یه باز از یه دوست چینی اسمش رو پرسیدم گفت اسمم bin هست ولی اصلا معنی ش اونی که تو انگلیسی هست نیستا :))  یا یکی اسمش داگلاس بود صداش می کردن داگ! بعد برای ما عجیب بود خب اینکه همون تلفظه dog هست ولی اونا اصلا تا اون لحظه چنین چیزی به ذهنشون خطور نکرده بود و اصلا هم واسشون مهم نیست :)
سلام 


میدونم اگه بخوام اسم واقعیتونو بگین نخواهید گفت 

فقط بگین اسمتون فارسیه ؟  عرب ؟ ترک ؟ یا  ریشه دیگه ای داره ؟؟
پاسخ:
سلام.

عربی هست.
من بعضی وقتا وقتی فک میکنم اسم من شبیه کدوم آدماس تعجب می‌کنم. انگار با اینکه اسممون شبیه همه ولی باورم نمیشه اسم من شبیه اونا باشه. مخصوصاً اگه اسمی که آدم خودشو با اون میشناسه با اسمی که صدلش میکنن متفاوت باشه. 

مگه اسمتون صبا نیست؟ ( البته جا داره بگم اسم منم اسم خودم نیست D: )
پاسخ:
اسم من شبیه خودشه فقط :)) البته از دیدگاه خودم! 

صبا تخلصم هست :)