غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

آرامش درونی!

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۷ ق.ظ

آرامش درونی که به واسطه داشتن امکانات بیرونی باشد می تواند وضعیتی مطلوب باشد. اما این آرامش متکی به متغیرهای بیرونی است که هر آن احتمال محرومیت از آنها را می توان پیش بینی کرد. 

آرامش حقیقی بی اتکا به امکانات بیرونی است و آرامشی است که ریشه در بلوغ روحی انسان دارد. اما این مقوله تشویق به کنار گذاشتن امکانات نیست، محروم شدن از امکانات مادی هرگز نمی تواند یک فضیلت معنوی باشد. آرامش حقیقی در تعادل بین نیروهای درونی و بیرونی انسان است. 

 

کوروش رهبرزاد

۹۸/۰۷/۰۵
صبا ..

نکته

نظرات  (۳)

۰۷ مهر ۹۸ ، ۰۸:۵۵ آوای درون

لایک! :)

پاسخ:
لایک به مهربونی شما :)

چقد خوب گفته. عمیقاٌ درکش میکنم. 

 

we need our possessions to live, but not to make a life for us

پاسخ:
والااااا :)
۰۵ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۸ دخترمعمولی

طرف خواننده است آیا یا این یکی دیگه است؟

من اسمشو سرچ کردم، خواننده بود.

پاسخ:
نمی دونم این همون هست یا نه! من یه پیج اینستا رو دنبال میکنم بعضی موقع ها حرف های اینو می گذاره، بیشتر بهش میخوره نویسنده باشه. شاید نویسنده و خواننده با هم هست.