غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

تابستان؟

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۴ ق.ظ

بلند شدم رفتم ژاکت پوشیدم و برگشتم سراغ لب تاپ. اینستاگرام رو باز کردم اولین چیزی که توجهمو جلب میکنه یه عکس از طلوع خورشید بر روی اقیانوس هست ,  پایینش نوشته امروز اولین روز تابستان است :)

 

ناخودآگاه یه لبخند گنده اومد رو لبم که عجب تابستونی :) 

 

قبلا هم گفتم کلا هوای اینجا ثبات نداره! و گرنه روزهای گرم هم داریم.

 

ولی من با هر چیزی بتونم اینجا ارتباط برقرار کنم با تقویم و سال نو بی معنی شون اصلا نمی تونم ارتباط برقرار کنم :)

۹۸/۰۹/۱۰

نظرات  (۵)

وقتی میگن ایران کشور چارفصله واقعا راس میگن پس 

پاسخ:
بله خیلی راست میگند.

اصلا بعضی ها هستند اینجا که فکر میکنند  فصل ها فقط اسم هستند و رفتار متفاوتی ندارند,  در این حد :)
۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۸:۱۴ ام اسی خوشبخت

بعضی وقتا اینجا هوا وسط زمستون گرم میشه, حوصله هممون سر میره, به هم که میرسیم میگیم این مثلا زمستونه؟! بعد کلی یاد میکنیم از زمستون های برف اومده تا کمر قدیم:دی

اونجا از اینجام بی مزه تره :))

پاسخ:
اینجا که من اصلا فصل ها رو از هم تشخیص نمی دم. 

اصلا این پست رو واسه همین نوشته بودم که باورم نمیشه رفتیم تابستون! البته به تقویم زمین شناسی و دقیق شروع تابستان همون ۱ دی ماه یا ۲۱ دسامبر هست ولی خب به آخر بهار هم شبیه نیست.

من هم اولین بار که نظرم جلب شد به معکوس بودن فصل ها دقیقا با خودم فکر کردم چقدر بابانوئلشون بی مزه هست خخخ حالا ما که هیچ ادعایی به بابا نوئل نداریم :)

پاسخ:
البته شاید من اگه دور و برم مسیحی که کریسمس واسش اهمیت داشت بود کمی از این بی مزگی واسم کم می شد ولی هر کی هم دور و برم هست کریسمس یا واسش مهم نیست یا کلا مثل ما بهش ربط نداره :)

پس بابانوئل با چی میاد؟؟البته برادر منم که تو آمریکای لاتین زندگی میکنه میگه کریسمس خیلی مسخره است اینجا. پارسال موقع کریسمس رفتن پاریس و حسابی یخ کردن و کیف کردن

یک توصیه تجربه مندانه. در سفر به ایران دنبال دوستان و فامیل آرامش بخش باش.  از آدم هایی که میخوان بدبخت بودن ایران رو با رسم شکل برات توضیح بدن دوری کن.

پاسخ:
اینجا کریسمس اونقدر پرشور نیست. یه مشت جک و جونور استرالیایی هم گذاشتند جای عناصر اصلی کریسمس در نیمکره شمالی ولی خودشون هم می دونند چقدر بی مزه هستند :)) 

من نمی دونم وقتی میخوان هی بهم بگن خوش به حالت باید چی کار کنم؟ میشه راهنمایی کنید :)

۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۸:۰۲ آوای درون

:))) تابستان از دسامبر شروع میشه، چقدر یه جور عجیبیه :)))

پاسخ:
خیلیییییی عجیبه:)))