غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

شر!

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

اعوذ بالله من شر جمهوریه الاسلامیه الایران😣


تو تمام بحران های این یکسال اخیر مدام این جمله رو تکرار کردم:

Every things come to you at the right moment, be pateint and trust the process.

و خیلی چیزهای مثبت دیگه ولی الان واقعا هیچ امیدی به هیچ اتفاق مثبتی نیست.

۹۷/۰۴/۰۴
صبا ..

درد

نظرات  (۵)

سلام. جمله اولی!!!
پاسخ:
سلام.


بله خب. ما جز شر چیزی ندیدیم و جز خدا هم کسی رو نداریم که بهش پناه ببریم در برابر شر به این بزرگی.
سلام عجب جمله عالی!! 

پاسخ:
سلام

کدوم جمله؟
۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۲:۵۹ محبوب حبیب
سلام
روزهای بدی است صبا جون

همه سکوت من به خاطر اینه که راه حلی بلد نیستم

و از خودم عصبانی ام

از سکوتی که به دزدان جولان داده برای چاپیدن و غارت همه چیز...
پاسخ:
سلام.

امیدوارم ختم بخیر بشه عاقبتمون.

هر چند که بوی بهبودی ز اوضاع جهان شنیده نمی شود.
۰۵ تیر ۹۷ ، ۰۸:۵۸ آوای درون
کاملا درسته :(((
پاسخ:
خدا به همه مون بلوغ و هوشیاری بده و کمک مون کنه که عاقبت خیری بسازیم برای خودمون و کشورمون.
۰۴ تیر ۹۷ ، ۰۸:۴۰ آوای درون
ما هم در ناامیدی به سر میبریم و در وضعیت کاش برنمی گشتیم!!! بخصوص همسرم. سعی می کنم بهش امیدواری بدم ولی فایده نداره.
پاسخ:
من آدمی نیستم که زود ناامید بشم ولی چیزهایی می بینم که فقط می تونم از شرشون به خدا پناه ببرم.

مدت هاست که به خودم اجازه نمیدم به اوضاع کشور فکر کنم چون اگر  بیشتر از 30 ثانیه بشه سیل اشک راه می افته ولی امروز که کلیپ تجمع جلوی هتل تیم پرتغال رو دیدم تو کسری از ثانیه اشکام سرازیر شد، که این ثمره 40 سال خون دادن و خون مردم رو تو شیشه کردنشون هست. وقتی یه عده زالو اداره کشور رو دست گرفتند دیگه چیزی به اسم فرهنگ و انسانیت و نوع دوستی باقی نمی مونه و تنها کاری که از دست من و امثال من بر میاد هم خون دل خوردن و مقاومت در برابر این همه توحش هست.  دیگه تو این شرایط امیدوار بودن و امیدواری دادن بیشتر شبیه شوخی می مونه.