غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

موسیقی محبوب!!

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲، ۰۸:۰۸ ق.ظ

شروع کردم به گوش دادن به موسیقی ملل مختلف!

ولی خب سخته یه آهنگ جذاب توشون پیدا کرد.

 

شماها اگر آهنگ غیرفارسی و غیرانگلیسی جذابی می شناسید که توش داد نمی زنه!! :) میشه لطف کنید و تو کامنتها معرفی کنید.

 

از کره ای و چینی و روسی گرفته تا عربی و ترکی و دری و تاجیک و ...  

 

پیشاپیش متشکرم :) 

۰۲/۱۰/۲۱
صبا ..

موسیقی

نظرات  (۱۶)

با این که اهل آهنگ گوش کردن نیستم دلم خواست پیشنهادهای کامنت گزاران رو امتحان کنم مخصوصا که در بعضی ها شما با ذوق تایید کردی

پاسخ:
پس اینجا چقدر خواننده موسیقی ندوست داریم. 

خوشحالم که پیشنهاد کامنت گزاران وسوسه ت کرد که یه امتحانی بکنی. 

البته فکر کنم موسیقی ایرانی کلا در چنین حالتی واست جذاب تر باشه. 

ئه، آره. توی بوتیوب آدرسش رو کپی کردم اما انگار یادم رفته پیست کنم! ببخشید. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=7X9kpHB7Aow

 

معنی ش هم خیلی قشنگه. دوست داشتی اینجا رو ببین.

 

https://myfrench.ir/french-music/%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%DB%8C-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%98%D9%8F-%D9%88%D9%8F-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88

پاسخ:
مرسی عزیزم

چه آهنگ خوشحالی بود. دوست داشتم سمانه جان :) 

طبیعتاً الان من باید آهنگ ترکی معرفی کنم .

اما متاسفانه اهل موزیک نیستم ،  سردرد می گیرم .

خیلی تلاش می کنم آروم آروم تو زندگی ام جایی برای موسیقی بگذارم اما انقدر گوش ندادم دیگه علاقه ای هم ندارم .

 

پاسخ:
مرسی از کامنتت رویا جانم :) 

من کلا بدون موزیک نمی تونم زندگی کنم.

حس خالی بودن بهم دست میده! 

الان فکر کنم ۲۰ سال باشه که موقع کار کردن همیشه داشتم به یه چیزی گوش میدادم. خدا رو شکر که جناب یار هم مثل من هست. 


سلام صبا جان.

 

ببین این سبک رو دوست داری. Zaz رو فکر کنم در دسته ی خواننده های خیابانی فرانسوی بشه گفت. من این آهنگش رو مخصوصا خیلی دوست دارم. 

پاسخ:
سلام سمانه جان

zaz رو سرچ زدم و خوشم اومد :) ممنون عزیزم. 

ولی فکر کنم میخواستی یه آهنگ خاص هم معرفی کنی. درسته؟ 
۲۵ دی ۰۲ ، ۰۸:۱۴ آوای درون

سلام. راستش خیلی تو خط آهنگ نیستم D:

پاسخ:
سلام عزیزم.

مرسی از کامنتت. نشون دهنده توجهت هست با اینکه خودت اهل موسیقی نیستی. 
۲۴ دی ۰۲ ، ۲۱:۰۰ ربولی حسن کور

سلام

چند ماه پیش توی گوگل نوشتم موسیقی سنتی که یکدفعه پیشنهاد داد موسیقی سنتی مغولی!

کنجکاو شدم و یکی دوتاشون را دانلود کردم. 

نمیگم خیلی خوشم اومد و شاید شما هم خوشتون نیاد اما یه نکته جالب داشت و اون هم این که همه شون با دو صدای کاملا متفاوت آواز میخوندن!

پاسخ:
سلام

اتفاقا دور و برمون مغول جدیدا زیاد شده و یه رستوران مغولی مشهور هم هست که حتما باید بریم امتحانش کنیم.

میرم میشنوم ببینم چی میاد. 

البته شاید موسیقی سنتی شون جذاب نباشه و سبک های جدیدشون جذابتر باشه. 

به هر حال ممنون از پیشنهادتون. 

من اهنگای فرانسوی برام خیلی گوشنواز میاد

Indila رو گوش کن صدای لطیفی داره

 اهنگ danse

پاسخ:
مرسی خیلی مرسی از پیشنهادت :)  
۲۲ دی ۰۲ ، ۱۲:۱۱ زندگی به سبک ام اس

آره ایده ات برای پیدا کردن آهنگ خیلی خوب بود :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=fCZVL_8D048

من این آهنگ رو خیلی دوست دارم. ترانه اش رو هم خیلی دوست دارم، حس خوبی بهم میده. خیلی اتفاقی یادم افتاد. امیدوارم خوشت بیاد.

 

این آهنگ انقدر پرطرفدار بود که تو کل دنیا مردم چالش شروع کردن و باهم رقصیدن، این ویدئو هم یه سری از این چالش هاست.

https://www.youtube.com/watch?v=mdFudLPyqng

پاسخ:
مرسی عزیزم که وقت گذاشتی و واسم پیداش کردی. 


خوشحالم که دوست داشتی عزیزم. یه آهنگی هم هست که من خیلی سال پیش شنیده بودم و یه مدتی شده بود حالت مدیتیشن برام اینقدر که باهاش آرامش می‌گرفتم درحالیکه نمی‌فهمم چی میگن. یه مقدار گشتم تا بتونم پیداش کنم دوباره. تاجایی که می‌دونم یه آهنگ عاشقانه به زبان مائوری بومی های نیوزلند هست . گفتم شاید برات جالب باشه. 

https://youtu.be/_bwYiiKyIOo?si=h2Af5EtxNEsfJzbL

پاسخ:
وای رها اینم خیلی خوب بود و دقیقا مناسب مدیتیشن.

مرسی عزیزم. خیلی لطف کردی واسم گذاشتی اینجا :) 

سلام صبا جون. من فرانسوی بلد نیستم ولی آهنگ دوستت دارم لارا فابیان رو خیلی دوست دارم که البته چون خیلی معروفه شاید خودت شنیده باشی.

https://youtu.be/hwKxgVZdPd4?si=H7FWOEDfHtcFrM2R

آهنگ های رومانیایی هم خیلی هاشون آروم هست که اگه زبانشون به گوشت خوش آهنگ بیاد شاید برات جالب باشه. 

https://youtu.be/1wZkD1GvqmU?si=MHyMtclRR3c6n8HQ

 

پاسخ:
سلام عزیزدلم.

مرسی از آهنگی که گذاشتی. خیلی داستان پشتش جذاب بود و من نمی دونستم. 

رومانیایی هم قشنگ بود خیلی و دوست داشتم. خیلی خیلی مرسی عزیزم.

الان کلی حس خوب دارم با کامنت های شماها :) 
۲۱ دی ۰۲ ، ۲۲:۰۲ زندگی به سبک ام اس

چه کار جالبی. منم گاهی از دوستان خارجی میخوام که آهنگ مورد علاقشون رو برام بفرستن.

اینو امروز یکی از دوستان ترکیه ای فرستاده.

https://youtu.be/_7Chl-leIsg?si=5jOJPz1JyE9K6CYW

الان چیزی یادم نیست که خودم دوست داشته باشم اما یادم میمونه که اگه آهنگ خوبی شنیدم بفرستم برای شما :)

پاسخ:
آخه دیدم اگر بخوام خودم هی گوش بدم تا آهنگ مورد علاقه ام رو پیدا کنم کلی طول میکشه.

اینجوری با یه ایده اولی شروع کنی هم سریعتر میشه و هم اینکه کلی آهنگ قشنگ و جذاب رو همه مون می شنویم. 

خیلی مرسی از آهنگ پیشنهادی.

حتما خوشحال میشم اگر چیزی یادت اومد بگذاری اینجا. پیشاپیش ممنونم :*

من کلا باید معنی یه آهنگ را بفهمم تا باهاش حال کنم، البته خودم میدونم این نشونه ی ضعف موسیقایی من هست. یه آهنگ عربی تو اون کانال تلگرام گذاشتم، گوش بده ببین خوشت میاد. 

پاسخ:
من خودم ترانه نقش خیلی مهمی برام داره در دوست داشتن آهنگ!

ولی خب واقعا گاهی نمیشه موسیقی زیبا رو انکار کرد حتی اگر چیزی ازش نفهمم. 

گوش دادم اون آهنگ رو و خیلی هم قشنگ بود ولی یه غم غلیظی توش داشت به نظر من! 

Max Raabe

خواننده ی آلمانی زبان، صداش گرمه و موسیقیش دلنشین، داد هم نمیزنه ؛))

پاسخ:
Max Raabe مثل اینکه خواننده محبوبی هست. 

مرسی مرسی از پیشنهادت. 

آهنگ کردی هم قبوله؟ :)

پاسخ:
چرا که نه؟!

حتما. 

آلمانی

Max raabe

مثلا این آهنگ

https://m.youtube.com/watch?v=mwk-uwU9cL4

Max Raabe & Palast Orchester & LEA - Guten Tag, liebes Glück

 

پاسخ:
مرسی. خیلی مرسی.

این آهنگی که گذاشته بودی که خیلی قشنگ بود و دوست داشتم :) 
۲۱ دی ۰۲ ، ۰۸:۴۲ نورا •••

من از تمام ملیت‌ها، آهنگای مراکشی رو بیشتر دوست دارم. آهنگ‌های Manal رو امتحان کن. 

پاسخ:
وایییییییی مرسی :)

برم ببینم چه مدلیه *:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی