غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

22 آپریل ۲۰۲۴!

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۵ ق.ظ

خب از آخرین مطلبی که اینجا نوشتم یک ماه گذشته!

 

تو این مدت هم فقط یه بار لیست کارهام رو برای خودم نوشتم و دیگه هیچ چیز دیگه ای ننوشتم! کلا تو سکوت نوشتاری هستم. 

 

بلافاصله بعد از اون سفر کاری وارد یه پروژه جدید شدم که ددلاین خیلی نزدیکی داره و حسابی مشغولم کرده. 

 

بعد از شروع سه ماهه دوم انرژیم تا حد خوبی برگشته و بجز بعضی روزها اکثرا حال عمومیم خوب هست و شکایت خاصی از بارداری ندارم. ارتباط با دخملی هم فعلا تو سونوگرافی هاس و غذاهایی که اصرار داره مامانش بخوره یا نخوره :)) 

 

هیچ چیز خاصی به ذهنم نمیاد که بنویسم.  

 

مراقب خودتون باشید. 

نظرات  (۱۰)

مامان شدنت مبارک 😍

الهی خودت و تودلی سلامت باشید 💚💚

پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم از تبریکت و آرزوی قشنگت :)
۱۲ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۸:۴۸ ام اسی خوشبخت

امیدوارم تا آخر بارداری همینطور خوب و با آرامش باشه و به سلامت دنیا بیاد :)

پاسخ:
مرسی عزیزم از آرزوی قشنگت. 

امیدوارم به سلامتی دنیا بیاد😍😍

بنظرم بهترین سه ماهه بارداری همین وسطی هست، اولی که اینقدر آدم خالت تهوع و ضعف و سرگیجه داره که اصلا خوب نیست، سه ماهه سوم هم مخصوصا آخرهاش خب استرس زایمان و سنگینی هست که باز خوب نیست. این سه ماهه وسط واقعا خوبه:)) امیدوارم روزبروز بهتر و بهتر باشی عزیزم. ماچ به خودت و دخترت

پاسخ:
من که تجربه سه ماهه سوم رو ندارم ولی همین که هی گشنه م نیست و هی نمیارم بالا و ضعف ندارم و شبیه آدم های معمولی هستم یعنی خوبه دیگه. کلا هم میگن سه ماهه دوم ماه عسل دوران بارداری هست. یعنی علما هم با تو هم نظر هستند :)

مرسی عزیزم :*  امیدوارم این دوران به صحت و سلامت بگذره و منم بتونم دخترکوچولو رو واقعنی ببوسم و دوتایی واسه خاله زری بوس بفرستیم:*

واااااااااااااااااااااااای!

مبارک باشهههههههههههه! من پست قبلیتو ندیده بودم و بی خبر بودم!

خیلیییی ذوق کردم!‌:*

پاسخ:
مرسسسسسسی مهسا جان و متشکرم از ابراز ذوق و خوشحالیت عزیزم😍🌷🥰

:) امیدوارم ماه های پیش رو برات به آرامش بگذره، و پروژه خوب پیش بره

پاسخ:
ممنونم عزیزم. امیدوارم همین طوری که میگی بشه. 
۰۴ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۱:۲۵ ربولی حسن کور

سلام

امیدوارم از این به بعد هم همه چیز به خوبی بگذره

پاسخ:
سلام.

خیلی ممنونم. منم خیلی دوست دارم از اینجا به بعدش خیلی سخت نشه. 

گاهی سکوت خیلی می چسبه

با دخملی خوش بگذره

پاسخ:
کلا هر کسی هم ازم می پرسه چه خبر جز سلامتی گفتن چیزی واسش ندارم و البته میدونم که سلامتی چقدر ارزشمنده. 

ممنونم غزل جان.

ای دون دخملی 

پاسخ:
مرسی دزیره جان😍

صبا جان عزیزم تبریک می گم .

انشالله به سلامتی :)))))

چه خبر خوبی .

پاسخ:
سلام رویا جان.

سلامت باشی عزیزم. متشکرم گلم. 

فقط به چیزایی که بهشون علاقه داری فکر کن🌺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی