غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

خوشمان آمد

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ

تابستون استاد2 خیلی خیلی سرش شلوغ بود و تو گروه گفته بود هر کس باهاش کار داره به اسکایپش زنگ بزنه و ایمیل نزنه!!


ولی من یه بار بهش ایمیل زدم و جواب داد. فردای همون روز یکی از بچه ها بهم پیام داد که چرا هر چی به استاد2 ایمیل می زنم جواب نمیده! من فقط گفتم خودش گفته سرش شلوغه دیگه! بعدش استاد1 بهم زنگ زد که از استاد2 چه خبر داری؟ چطوری پیداش کنم؟!! 


باز من چند وقت بعد ایمیل زدم و جواب داد. هفته پیش هم که برگشته بود ایران خودش زنگ زد که فلان کار رو تو خسته شدی و سرت شلوغه من انجام میدم!! البته که من زیر بار چنین تعارفی نمیرم و نخواهم نرفت ولی خب خوشم میاد از این اخلاقش!


بعد پریروز ایمیل زده که فلان موضوع بود (موضوع واسه 3 سال پیش) بیا فلان کارش کن. یعنی شاخم در اومد که آخه چطور یادشه! و چقدر باید حواسش جمع باشه و ...  دلم می خواست بهش بگم واییییییییی آقای دکتر شما بی نظیرید ولی فقط گفتم از ایمیل تون خوشحال شدم!!


بعد امروز تلفنی دارم باهاش حرف میزنم میگه تو این مدت که سرم شلوغ بوده 600 تا ایمیل جواب نداده دارم! 


هیچی دیگه خوشم میاد از اخلاقش! از اینکه می فهمه وقتی کار دارم ولی بازم مشتاقانه اگر کاری داشته باشه بی هیچ منتی انجام میدم و همیشه حواسش هست که اگر منم کاری دارم بی هیچ منتی و مشتاقانه انجام بده. 


خدایاااااا توقع زیادیه که دلم بخواد تعداد آدم های این مدلی دور و برم زیاد بشه؟!



۹۶/۰۷/۰۳

نظرات  (۵)

۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۸:۱۳ دختر معمولی
یه سری مجله ها هستن که از همون اول که اسم نویسنده ها رو می دی، دقیق می پرسن کار این نویسنده چی بوده تو مقاله و جالبه که تو تعریف نویسنده هم اگه سرچ کنین نوشته نویسنده ی مقاله کسیه که توی contribution مقاله دخالت داشته باشه. یعنی اینکه یکی تو آزمایش بهت کمک کرده و یکی ترجمه کرده و یکی تو نوشتن و انگلیسی کردن کمکت کرده، هیچ کدوم قبول نیستن و اینا نویسنده نمیشن. اینا رو حساب کنیم، فکر کنم نویسنده های مقاله های ایرانی به یک دهم تقلیل پیدا کنن. مخصوصا تو رشته هایی مثل پزشکی و اینا که انجام لازمه اش همکاری با هزار و یک تا ارگان و بیمارستان و ایناست که خود به خود اسم رئیساش توی نویسنده ی مقاله میاد!!!

پاسخ:
والا همین قسمت ژورنال ها واسه من مثل فحش می موونه! :((

الکی باید دروغ بنویسی که فلانی و فلانی (که از قضا استادات هم بودن) فلان کارا رو کردن!! ننویسی هم خب میگن پس چیکار کردن که اسمشون تو لیست نویسندگان هست؟!!

کلا به نظرم کاش میشد تو این قسمت جلو اسم این اشخاص اسمایلی :| رو گذاشت که خیلی جامع و کامل منظور رو می رسونه ؛)
۰۵ مهر ۹۶ ، ۰۷:۳۳ آوای درون
اوکی... متوجه شدم :*
خدا را شکر که رسمی برخورد میکنه، استادی که پسرخاله بشه خییییلی رو اعصابه :)))
محبوب! دردسر شد برات! چه کار جالبی کرده این ژورنال، که پرسیده کدوم قسمت کانتریبیوشن تو است.
پاسخ:
استاد۲ بیشتر برای من معلم اخلاق هستند تا دوست یا همکار یا استاد :)

و کلا هم ارتباط کاری طولانی با دختر خاله و پسرخاله و ... میسر نیست ؛) 
۰۵ مهر ۹۶ ، ۰۷:۰۱ محبوب حبیب
داشتن اخلاق کاری در ایران اینطوریه! 
ماجرا داره. من یه مقاله ای دو سال پیش نوشتم (ادامه تزمه) که بی دلیل اسم ایشون رو گذاشتم. (به رسم ادب بی خود! ) بعد الان یه بسطی روش دادم و نوشتم این مقاله بسط اونه. بعد ادیتور ازم خواست که نویسنده های مقاله بگن که توی این کار مشارکت نداشتن که اسمشون نیست. منم به استاده گفتم خوب تو که مشارکت نداشتی بگو اسمم نیست! و ماجرا شروع شد! 
کلاً دیگه نه ایمیل جواب میدن نه تلفن نه پیام! کاری کرده که مقاله ای که نزدیک اکسپت بود داره میره سمت ریجکت.
حالا اسمش رو هم به خاطر محدودیت زمانی خودم اضافه کردم (با اینکه واقعاً راضی به این کار نیستم و از امتیازم کم میشه) و بازم ایمیل ژورنال رو جواب نمیدن. ژورناله ایمیل زده بگو کدوم قسمت کار contribution تو هست. امیدوارم همین یه خط باعث بشه از خجالت بمیره! 
پاسخ:
واییی  استاد تو دیگه کی هست!!؟؟استاد بی اخلاقیه و دزدی علمیه واقعا :((

ژورناله چه گیر بوده!!!

البته چند وقت پیش یه چیز مثل اعلان تو یکی از ژورنال springer دیدم در مورد دانشگاه آزاد کلا موندم که چقدر ما اعتبار داریم تو دنیا بخاطر امسال اساتید تو و ....عکس اون پیج رو گرفتم گذاشتم واسه درس عبرت!! 

وای تو هنوز امیدواری استادت از خجالت بمیره؟؟ من مطمئنم همچنان طلبکار ادامه خواهد داد.
امیدوارم زود از کارت نتیجه بگیری و از شررررر این لوس بازی های دانشمندان!!! این سرزمین خلاص بشی.
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۷ آوای درون
اِ! شما و محبوب آشنا درومدین :))
چه استاد خوبی! بح بح! کم پیدا میشن از این استادا...
ولی کمی زیاد صمیمی نشده؟ یا عادیه و کلا مدلش اینه؟
پاسخ:
محبوب جان از جمله دوست های خوب و دوست داشتنی منه :)
منم از وبلاگ محبوب ترغیب شدم با شما دوست بشم :)

رابطه ما خیلی رسمیه من مکالمه رو نقل به مضمون نوشتم دوست جان :) مدل استاد۲ کلا رسمیه هر چند به گفته خودشون من رو از دوستان خوبشون می دونند ولی فاز صمیمیت ندارن!
۰۴ مهر ۹۶ ، ۰۷:۰۸ محبوب حبیب
ای ول به این استاد :)
همین که یکی هست خیلی جای شکر داره. میدونی صبا، جدیداً من و استاد ارشدم کانتکت پیدا کردیم! یه کاری رو من روی تز ارشدم ادامه دادم و مقاله اش کردم و اسمش رو هم نزدم! بهش هم ایمیل زدم و در جریانش گذاشتم! 
بعد برداشته شاکی شده که نه اسم اون هم باید باشه! خوب آدم... تو اصلاً توی این 7 سالی که من از دانشگاه رفتم از من خبر داشتی؟ روت میشه؟! 
تازه توی دوران ارشد هم اصلاً از تز من خبر نداشته. حتی 1 جلسه مشترک نگرفته که حق استادی اش رو ادا کرده باشه. 
یکی از اعصاب خوردی های این روزهای من ایشون هستن! 
پاسخ:
استاد۲ واقعا ایول داره.

محبووب چرا به استادت اطلاع دادی آخهههه؟؟؟؟ یعنی واقعا می ترسیدی حقوقش رعایت نشه؟؟