غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

نوشتن!

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۳۳ ب.ظ

نوشتن یادداشت روزانه چقدر کنجکاوی آفرین است. چیزی را که آدم نمی‌گوید و نمی‌تواند، مهم‌تر از چیزی است که یادداشت می‌کند.


سیمون دوبوار 


---------


جلو کلمه را نگیریم، بگذاریم جاری شود. کلمه را درست همان لحظه‌ای که به ذهن خطور کرد باید ثبتش کرد. سریع، خیلی سریع باید نوشت، قبل از اینکه لحظهٔ حضورش در ذهن را از دست بدهیم. من اسم این شیوهٔ نوشتن را گذاشته‌ام «ادبیات بی درنگ». این شیوه را پیش می‌برم، البته بدون تخطی از نظم طبیعی جمله. دشوارترین نوع نوشتن، دشواریِ آزاد نویسی، همین است. رنگ و بوی کلام - و کتاب – را باید آزاد گذاشت تا بتراود.


 مارگریت دوراس

۹۷/۰۲/۰۳
صبا ..

نوشتن

نکته

نظرات  (۴)

دوست دارم تابستون اومدم بیام شیراز ببینمت بریم سعدیه حافظیه تخت جمشید....وااای چه دلم باغای شیرازو میخاد
پاسخ:
چه دوست داشتن خوبی. حتما بیا عزیزم. خیلی خوشحال میشم ببینمت خیلی ها. 

شیراز هم متعلق به همه مردم جهانه و بسیار هم خوشحال میشه از دیدن مینای هنرمند و مهربون و دوست داشتنی :*
من قبلنا کلمات رو به سختی میتونستم استفاده کنم. بیان کردنشون برام سخت بود. حتی بیان احساسات خوب و بدم هم سخت بود برام. ولی وقتی فهمیدم زبان موجود ناکاملیه دیگه راحت باهاش برخورد میکنم. ممنون از کامنتت توی وبلاگم. ممنون که دوست خوبی مثل تو دارم. 
پاسخ:
من مساله ای با بیان احساسات ندارم ولی یه سری مسائل قطعا نگفتن شون واسم خیلی آسونتر از گفتنشون هست و اتفاقا هم مسائل مهمی هستند چون بخش عمده ای از زندگیم هستند.

فدای تو مینای دوست داشتنی :*
واقعا همین طوره:
چیزی را که آدم نمی‌گوید و نمی‌تواند، مهم‌تر از چیزی است که یادداشت می‌کند.
پاسخ:
باید یه جا احداث بشه جهت حرف های نگفتنی :)
چه جالب گفته. چیزی که آدم نمی گوید مهم تر از چیزی است که یادداشت می کند.
پاسخ:
خب همه مون تجربه های اینچنینی داریم