غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

هدیه

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

الان دقیقا به تاریخ و ساعت سالگرد تولدم هست.


و من فقط به این فکر میکنم که:

"آیا میان آن همه اتفاق 

من از سر اتفاق زنده ام هنوز؟!"


قطعا که اتفاقی نیست! یکی از معانی اسم واقعیم هدیه هست، معنی که مامانم به خاطرش اصرار داشته که اون اسم رو برای من انتخاب کنه و من همیشه فکر میکردم و اعتقاد داشتم که باید جوری زندگی کنم که شبیه هدیه ی زندگی پدر و مادرم و البته اطرافیانم باشم. الان وسطِ وسط زندگیم هستم و می دونم که هدیه نبودم ولی تلاشم رو کردم. ولی حالا که هنوز زنده ام و در سالگرد جدید تولدم دوباره فرصت زندگی بهم داده شده باید بیشتر حواسم به این باشه که در فرصت باقیمانده به رسالتم عمل کنم و حداقل با بودنم یا با شنیدن اسمم لبخندی بر لبان اطرافیان بیارم.

رسالت سنگینی ست مخصوصا در این روزهایی که ... ولی خب حتما از پسش بر می اومدم که روزهایی کودکی و نوجوانی ام چنین فکری در ذهنم شکل گرفته است.


16 تیرماه 1397 - شیراز



۹۷/۰۴/۱۶
صبا ..

تولد

حرف دل

نظرات  (۸)

ای جااان
پاسخ:
(گل)(بوس)
سلام تولدتون مبارک البته با تاخیر 
منو که یادتونه اصفهانی و علاقمند به شما ...از کامنت خانم معمولی ظاهرا قراره جلای وطن کنین باره اوله که از عمق وجودم به یکنفر میگم کار بسیار خوبی میکنید امیدوارم موفق و پیروز باشین احوالات امروز وطن اینه ای باشه که باعث بشه کمتر دلتنگ اینجا بشین اگرچه دلتنگی خانواده همیشه هست 
شما بر خلاف مردم شهرتون خیلی به پرفکت بودن همه چیز اهمیت میدین و کلا  مشخصه خانم با سلیقه ای هستین  با این روحیه به راحتی میتونین زندگی و کار کنید 
صمیمانه براتون ارزوی موفقیت و سلامتی و شادکامی میکنم 
پاسخ:
سلام مریم خانم.

خوب هستین؟ ایام به کامتون هست؟

ممنونم از تبریک تون :)  محبت دارید شما (گل)

هنوز که قطعی نیست رفتنم ولی خب بله قصدش هست... دلتنگی همین الانم هست، برای وطنی که می بایست به شکل دیگری می بود و حالا ویرانه ای بیش نیست. ولی خب هر تصمیمی هزینه و سود داره دیگه و باید پذیرفت و باهاش کنار اومد.

مریم خانوم:

شهر ما باغ ُگلِ مردمونش شاپرکن
بگمت تازه گلاش تو همی ُگلا تکن
بی ریا و با صفا مهربون و اهل دلن
خاکی و پاک و صمیمی به خدا خیلی ُگلن

خوشحالم کردین خیلی زیاد ؛ من هم برای شما و عزیزانتون آرزوی سلامتی و شادی دارم.

۲۲ تیر ۹۷ ، ۰۱:۲۱ دخترمعمولی
تولدت مبارک عزیزم :)
ان شاءالله که سال های سال به خوبی و خوشی زندگی کنی.
--
من هنوز تو شوک خبر رفتنتم. احساس می کنم خیلی داری ازم دور میشی،خیلییی! میری یه جایی که حتی فصلات هم با ما فرق داره، چه برسه به ساعتت :(
--
به هر حال امیدوارم هر سالت بهتر از پارسالت باشه. از الان به این فکر کن که سال بعد این موقع کجایی و چیکار می کنی؟ گاهی وقتا این فکرا خیلی جالبن. مخصوصا وقتی تغییرات بزرگی قراره برات اتفاق بیفته و بعدا می تونی اتفاقای واقعی رو مقایسه کنی با چیزی که تصور کردی برای خودت :)
پاسخ:
سلام عزیزززم.

ممنونم از تبریکت. لطف کردی (گل)

آخی فکر نمی کردم احساست اینجوری بشه:) خیلی سخت نگیر دنیا کوچکتر از این حرفاست که بخوایم نگران اختلاف ساعت و ... باشیم یه توپ کوچولو هست دیگه ؛) بعدشم اینجا یه غار دارم که هر جای دنیا برم خونه امن من اینجاست که شماها رو توش دارم:) الکی که بدستتون نیاوردم:*

ممنون از آرزوهای خوبت. فعلا فرصت فکر کردن فقط به ۴_۵ روز آینده رو دارم دورتر بخوام برم هزینه داره؛)

۱۶ تیر ۹۷ ، ۲۰:۵۵ مامانی و سه تا نینی
ای جاااان 
سلام و تولدت مبارک خانمی🌹
پاسخ:
سلام مامان گل پسرت.

ممنونم از تبریکت. شاد و سلامت باشید
صبا جونم از صبح میخواستم برات اس ام اس بزنم و تبریک بگم تولدت را یادته که من تولدم روز قبل از تو هست:)) الان اومدم اینترنت کار داشتم یه سر زدم اینجا و دیدم خودت پست گذاشتی....عزیزم تولدت بر خودت و بر اطرافیانت مبارک بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
پاسخ:
زری عزیزززم. ممنونم از اینکه به یادم بودی و از محبت و لطفت.

منم تولدت رو یادم بود؛ یعنی معمولا اگر حواسم به تاریخ باشه تولد همه رو یادم هست مگر در موارد خاص. ولی خب متاسفانه اصلا حوصله تولد خودمم نداشتم واسه همین هیچی نگفتم ولی دیگه از آخر شب تبریک از جانب دوستان و ... شروع شد و باعث شد یه کم خودمو جمع کنم.

خلاصه ببخشید که من اول تبریک نگفتم. برات بهترینها رو در کنار خانواده و عزیزانت آرزو میکنم.
بوس به خودت و دختر و پسر شیرینت:*
ای جانم دختر تیرماه
تولدت مبارک.
از ته ته ته دلم آرزو می‌کنم امسالت پر از شادی و آرامش باشد؛ شادی و آرامشی که مثل همیشه، به دیگران هم هدیه‌اش بدهی
پاسخ:
ممنونم سمیه عزیزززم.

از آرزوی خوبت بی نهایت ممنونم. امیدوارم آرامش و شادی قرین تک تک لحظه هات باشه:*
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۵ آوای درون
تولدت مبارک هدیه خوب زندگی :* مسلما وجودت هدیه بوده و خواهد بود... برقرار و شاداب باشی
پاسخ:
ممنونم حورای عزیزززم:*

لطف داری گلم. متشکرم:*
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۰:۴۰ محبوب حبیب
سلااااااااااااااااام
هدیه :) 
اسمت واقعا قشنگه. 
تولدت مبارک هدیه زندگی.
مسلماً تو و خواهرت هدیه زندگی پدر و مادرت هستین. امیدوارم سالی که پیش روت هست پر از شادی و آرامش باشه و موفقیت
پاسخ:
سلام رفیق شفیق و مهربونم:*

خیلی لطف داری گلم. ممنونم از تبریکت عزیزم.

برای تو و خانواده و عزیزانت هم شادی و سلامتی و موفقیت باشه:*