غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

نه سپیدم، نه سیاهم!

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۳۳ ب.ظ

نه مرادم نه مریدم
نه پیامم نه کلامم
نه سلامم نه علیکم
نه سپیدم نه سیاهم
نه چنانم که تو گویی
نه چنینم که تو خوانی
و نه آنگونه که گفتند و شنیدی
نه سمائم نه زمینم
نه به زنجیر کسی بسته‌ام و بردۀ دینم
نه سرابم

نه برای دل تنهایی تو جام شرابم
نه گرفتار و اسیرم
نه حقیرم
نه فرستادۀ پیرم
نه به هر خانقه و مسجد و میخانه فقیرم
نه جهنم نه بهشتم
و چنین است سرشتم
این سخن را من از امروز نه گفتم، نه نوشتم
بلکه از صبح ازل با قلم نور نوشتم …
گر به این نقطه رسیدی
به تو سر بسته و در پرده بگویم
تا کسی نشنود این راز گهربار جهان را
آنچه گفتند و سرودنـد تو آنی
خود تو جان جهانی

گر نهانی و عیانی
تو همانی که همه عمر بدنبال خودت نعره زنانی

تو ندانی که خود آن نقطه عشقی
تو خود اسرار نهانی
تو خود باغ بهشتی
تو بخود آمده از فلسفه چون و چرایی
به تو سوگند
که این راز شنیدی و نترسیدی

و بیدار شدی در همه افلاک بزرگی
نه که جزئی
نه که چون آب در اندام سَبوئی
تو خود اویی بخود آیی
تا در خانه متروکه هرکس ننشینی و
بجز روشنی شعشعه پرتو خود هیچ نبینی
و گل وصل بچینی …

۹۹/۰۲/۲۷
صبا ..

شعر

نظرات  (۷)

۰۷ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۱۹ ام اسی خوشبخت

https://www.aparat.com/v/ox1fk/%D9%86%D9%87_%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%8C_%D9%86%D9%87_%D9%85%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%85%D8%8C_%D9%86%D9%87_%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%D9%85%D8%8C_%D9%86%D9%87_%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%85?amp

 

اره حس رهایی میده :)

 

پاسخ:
ممنونم دوست عزیز :)

زحمت کشیدین (گل)

سلام

توخودباغ بهشتی

گلم روبراهی

باباشیرازی هستی وشیرین بیانی

پس شیرین بیان بخور😅😄😍😘😘😘

پاسخ:
سلام عزیزم.

ممنونم از این همه لطفی که به من داری گلم.

شیرین بیان نیاوردم با خودم متاسفانه :) 

سیاه و سپید را ولش کن! خودت خوبی؟ :)

پاسخ:
 :)

آره عزیزم. خوبم خدا رو شکر. شما چطورید؟

صبا جان این را شکیلا نخونده؟

پاسخ:
نمی دونم! خیلی وقته شکیلا گوش ندادم !

سروده ی فریدون حلمی 🌿

پاسخ:
مرسی :) 
۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۵۳ ام اسی خوشبخت

من این شعرو قبلا تو یه کلیپ شنیده بودم، صدای خواننده هم جالبترش کرده بود، خیلی شعر قشنگیه.

پاسخ:
اگر تونستید لینک کلیپ رو میشه بفرستید.

من که خیلی خوشم اومد ازش :) 


شعر قشنگی بود... در خانه متروکه هرکس ننشینی و...
بجز روشنی شعشعه پرتو خود هیچ نبینی
..... انا الحق

شاعرش کیه؟ سرچ کردم همش توی وبلاگ ها این شعر رو نوشتن... یه جا گفته بود مولانا اما به نظر من از مولانا نیست...

پاسخ:
اره خیلی قشنگ بود. 

نمی دونم شاعرش کی هست. یعنی نتونستم پیداش کنم. منم دیدم نوشتن مولانا ولی مطمینم مولانا نیست!