غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

27 ژانویه ۲۰۲۲!

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۵۶ ق.ظ

سلام.

 

امروز صبح اولین روزی بود که بعد از دو ماه روزم رو با نوشتن یادداشت شخصی شروع نکردم. به همین مناسبت گفتم بیام یه یادداشت عمومی بنویسم. 

 

ولی خب حرف خاصی ندارم :) 

 

شماها چه خبر؟ اگر دوست دارید بیایید تو کامنت ها از حال و احوالتون بگید. 

۰۰/۱۱/۰۷
صبا ..

نظرات  (۱۵)

چه پست باحالی.دعوت به تعامل دو طرفه.من اینستا ندارم ولی معمولا تو این جور شبکه ها حال و احوال خواننده سطور رو می پرسن مشابه فیس بوک

ما هم خوبیم خدارو شکر و صدبرابر اون چیزی که تو وبلاگ می نویسم مکالمه روزانه در خانه مان جریان دارد

پاسخ:
حالا اونایی که تو اینستا می پرسند کلی هم فالوور دارن. این کار رو نمی کنند که از احوال خواننده هاشون باخبر بشن. میپرسن که تعداد کامنت هاشون بالا بره.

ولی من واقعا دوست داشتم حال دوستای وبلاگیم رو بدونم :) 


خدا رو شکر که خوبید. من خیلی مکالمه های خونه شما رو دوست دارم. اگر می تونستید بیشتر بنویسید خیلی خوب میشد :) 

با تاخیر فراوان سلام 😁😁😁

چه خوب که اون موقع نبودم

عوضش الان خوبم 😍😍😍

تو چی؟

پاسخ:
سلام به روی ماه یاسی ترین خانم :)

خدا رو شکر که خوبی عزیزم.

منم الان خوبم خدا رو شکر :) 

خب من چی بگم، یه جورایی از خودم ناراضی ام و این حس عدم رضایت مانع نوشتن میشه. تو وبلاگم هم چند باری اومدم مطلب بذارم باز بیخیال شدم. 

روزها میگذره و من هر روز به جای اینکه به هدفم نزدیکتر بشم، حس میکنم دارم دورتر میشم. 

پاسخ:
می فهمم چی میگی عزیزم. 

من بارها در چنین وضعیتی بودم و دلم می خواسته از همه چی فرار کنم ولی آخرش کلید کار دست خودت هست و خودتی که باید هدف رو بیاری نزدیک. 

دیدم تو وبلاگت نوشتی و به نظرم این خودش یه قدم خوب هست.

هر چند وبلاگستان کلا درگیر سکوت شده!! 

سلام صبا جون

منم خوبم، بهتر از قبل هستم. چند هقته ای هست جلسات تراپی رو شروع کردم، لازمش داشتم... می خوام ادامه بدم برای شش ماه حداقل...

پاسخ:
سلام سمانه جان

خدا رو شکر که بهتر از قبلی و چقدر خوب که تراپی رو شروع کردی. من مطمئنم که خیلی بهت کمک میکنه و ۶ ماه دیگه به زندگی به شکل زیباتری نگاه میکنی.

مواظب خودت و دخترگلت باش :*

سلام صبا جان، خوبی؟

یادداشت شخصی نوشتن چه کار جالبیه، سالهاست که متاسفانه کنار گذاشتمش :)

من خوبم، ممنون. آخر هفته گذشته بعد از دو سال یک سفر کوتاه (کمتر از دو روز با رفت و برگشت) رفتیم و خیلی چسپید... 

پاسخ:
سلام عزیززززم. ممنونم. خوبم خدا رو شکر😊

من بدون یادداشت شخصی زیستن نتوان😀

آخی، چه خوب بالاخره یه سفر کوچولو رفتید، خوشحال شدم که بهتون چسبید🙂👌

سلام امیدوارم تو پست بعدی خوش خبر باشی .

منم کل دیروز از صبح تا شب افتادم به سرچ کردن در مورد آلمان با ویزای تحصیلی ، و اطلاعات خوبی گرفتم و در راستای آرزوهای نوجوانی به حرکتی بکنم و هر چی خدا بخواد .

رایگان بودن دانشگاهش عالیه ، نزدیکی اش به ایران و خب بعضی دلایل دیگه 

فقط نمی دونم دوازده سال فاصله مدرک کارشناسی ام چی می شه چون تا دو سال هم باید مدرک آلمانی بتونم بگیرم .

البته ۵۰ درصد هستیم فعلا و قطعی قطعی نیست چون همسرم به خاطر من حاضر شده به رفتن فکر کنه و از کارش راضی هست و منم هیچ اصراری ندارم اما خیلی مکارانه :)) اشتیاق فراوونی نشون می دم که بپذیره بدون هیچ اصراری .

پاسخ:
سلام رویا جان.

مرسی عزیزم. چند بار کامنتت رو خوندم تا حالا و هر بار حس خوبی گرفتم🙂

حس کردم یکی از دوستای نزدیکم اومده واسم از برنامه هاش گفته😊 

امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیرید و در هر صورت شاد و سلامت باشید خانوادگی🌷

سلام عزیزدل

سال جدید پرازشادی وسلامتی و موفقیت باشه😍😇

دنبال اینم از این وضعیتی که هستم بیرون بیام و بتونم موفق بشم و حالم خوب و اروم باشه و از این شهر وکشور دووووور بشم😎

پاسخ:
سلام نفس جان

مرسی عزیزدلم. همچنین باشه برای شما و خانواده :) 

امیدوارم به زودی به همه خواسته هات برسی نفس عزیز. 

چقدر خاص هستی تو صباجان! اینکه یک پست میگذاری که از حال و احوال خواننده هات باخبر بشی!! اینکار رو اگه کسی انجام بده توی اینستاگرام انجام میدن فقط واسه افزایش فالور و گرفتن تبلیغ و پول بیشتر!!! آفرین به تو!

من خونه رو فروختم و خریدم و درگیر گرفتن وام مسکن هستم. دکترا رو هم مدتهاست بی خیالش شدم.  با دوز خیلی خیلی کم شروع به خوردن سیتالوپرام هم کردم و به نظرم بسیار کار خوبی کردم که کمی آرامش پیدا کنم. همین دیگه.

 

پاسخ:
خاص کجا بود خواهر😀😃

عملا از زیر پست نوشتن در رفتم🤪ولی خب واقعا دوست داشتم باهاتون تعامل کنم و بدونم در چه حالید😊😊

آفرین، یادمه کلی نگران خرید خونه بودی. مبارک باشه🌷🎊 امیدوارم کلی خاطره های خوب تو خونه جدید بسازید.
عه، چه جالب! منم برای اضطرابم دارو شروع کردم و فعلا راضیم، اصلا قبلش نمی تونستم بشینم ولی الان تمرکزم کمی بهتر شده.

تو هم کارهای خونه و وام رو انجام بدی کم کم تمرکزت بهتر میشه و درست هم به سلامتی تموم میکنی🙂 

هیچی فقط دلم برات تنگ شد ... یه عالمه بعد از آخرین پستت چکت کردم ... امیدوارم حالت خوب باشه دختر ... میگذره این روزها هم ... 

پاسخ:
عزیزم آرزوی مهربون. منم دلم تنگ شده بود واسه تون که گفتم بیایید حال و احوالتون رو بگید :) 

حالم خوبه عزیزم و بهتر هم میشه :) 

همشهری مون میگه:

حافظا چون غم و شادی جهان در گذر است
 بهتر آن است که من خاطر خود خوش دارم
۰۷ بهمن ۰۰ ، ۱۳:۰۹ ربولی حسن کور

سلام

من هم مشغول سر و کله زدن با مریضها هستم

و بعد از چند هفته یک پنجشنبه و جمعه تعطیل و بدون شیفت دارم اگه بگذارن!

پاسخ:
سلام. 

خدا قوت.

امیدوارم آخر هفته آرومی داشته باشید و بهتون خوش بگذره. 

سلام صباجون. امیدوارم که بزودی کلی خبرهای خوب هم از زندگیت شخصی و هم کاری و تحصیلیت بهمون بدی و حسابی روزهات باشادی و خوشی پر و شلوغ باشه. نمیدونم توی مهاجرت دورانی به نام عجب غلطی کردم داریم یا نه، ولی من دقیقا در آن دوران دارم بسر میبرم و فقط تمام تلاشم رو دارم میکنم که بتونم زودتر این دوران رو با کمترین آسیب بگذرونم. 

پاسخ:
سلام عزیزم.

ممنون رها جان. منم خیلی دلم می خواد بهتون خبر خوب بدم. ولی خب فعلا باید صبور باشم و به نتیجه فکر نکنم و تلاش کنم که کار درست رو انجام بدم. 

عزیزم. همه روزهای سخت دارن ربطی به مهاجرت نداره. قطعا تو ایران هم روزهای اینچنینی داشتی ولی اون روزها احتمالا امید داشتی که مهاجرت میکنی و بهتر میشه اوضاع. الان هم کافیه امید داشته باشی که بعد از تاریک ترین شب ها همیشه سپیده در میاد. هیچ شبی نبوده که صبح نشه. 

مواظب خودت باش. اگر کمکی هم از دست من برمیاد حتما بهم بگو. 

سلاام:)

حرف خاصی ندارم :)) خواستم سلامی کرده باشم :)

پاسخ:
سلام به روی ماهت مهسای عزیز :) 

سلام صبا جان (:

ما خوبیم شکر خدا و زندگی در جریان است 🙂

پاسخ:
سلام ریحانه جان.

خدا رو شکر که خوب هستید.  امیدوارم جریان زندگی روان باشه. 
۰۷ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۰۷ محبوب حبیب

سلام صبا جونم. خوبی؟

ان شالله خوب باشی و سلامت. 

من هم بکوب از این جلسه با استاد میرم اون جلسه. فعلا هنوز به دفاع پروپزال نزدیک هم نیستم :(‌

پاسخ:
سلام عزیزم. ممنونم. خوبم شکر.

شما خوبید؟

خب همین که تعداد جلساتت بیشتر شده نشانه خوبی هست و یعنی در مسیر درست قرار داری. به دفاع از پروپوزال هم نزدیک میشی عزیزم. دور نیست اون روز. 

موفق باشی دوست سخت کوشم. 
۰۷ بهمن ۰۰ ، ۰۸:۲۲ شارمین امیریان

سلام.

من که درگیر پس‌لرزه‌های اسباب‌کشی‌ام😫

پاسخ:
سلام.

خدا قوت عزیزم. 

و البته جای جدید کلینیک مبارک باشه :)