غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

یوهووووووووووووو!!

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ب.ظ

دیروز جواب یکی از مقاله هام اومد minor revision خورد، امشبم جواب مهمترین و اساسی ترین مقاله ام اومد بدون هیچ revision ای. 

وای اصلا باورم نمیشه.

خـــــــــــــدایـــــــــــــــــــا شکــــــــرت.


۹۵/۰۴/۲۲
صبا ..

مقاله

نظرات  (۳)

خواهش میکنم، شمام سلامت باشی

ولی هر چی فکر میکنم میبینم نمیشه، من اخه به ادم دیگه ای دسترسی ندارم، شما یه نفر رو معرفی کن باشه چشم.

قشنگم برو مطالعه کن میام چند تا سوال میخوام یپرسم همش گیچ نزنی بگی "متوجه نشدم متوجه نشدم" هی سوالارو بپیچونی 
پاسخ:
https://www.applyabroad.org/forum/forumdisplay.php?72-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87




https://www.applyabroad.org/forum/forumdisplay.php?238-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C
ا من یک ساعت نوشته بودم دوباره حذفش کردی 

آقا من میگم بجز من و شما کس دیگه ای که اینجا رو نمی خونه بیاین بگین مشکلتون چیه با هم یه کم درد دل کنیم.
هر چی هست فقط الان گردن من بیچاره نندازی. حیف که پیاما رو حذف کردی وگرنه الان دوباره میخوندیم ببینیم کلا یه کلمه بی ادبانه تو حرفای من بود یا نه

اینم اول تو گفتی "مگه من مطیع ..." منم به شوخی جواب دادم، چیکار کنم همین قدرم نگفته بودم دیگه تو دلت میگفتی این دیگه چقد بدبخته هر چی میگم هیچی نمی گه بیچاره

چی میگین چرا اینهمه عصبانی هستین آخه
پاسخ:
ممنون میشم سوالاتت رو از یکی دیگه بپرسی.

موفق باشی.
آره این حقوق قاونی پایان نامه رو خوب میدونم .

نه پایان نامه ارشد من واقعا در حدی نبود که بشه ازش مقاله در آورد. 
بعد از پایان نامم این مقاله رو شروع کردم، منتها مقاله رو با افلیشن دانشگاه و ایمیل دانشگاه (آزاد) سابمیت کردم.
اگه اشتباه نکنم هنوزم فرصت دارم که مثلا اگه اکسپتش اومد بعدش موقع تایید نهایی آدرس ایمیل و افلیشنم رو تغیر بدم، درسته؟؟
نکتش اینه که یکی دو تا پروژه دیگه هم دارم دیگه اونا رو کلا نمی دونم چیکار کنم .


میگم ببین من می دونم الان تو چه شرایطی هستی و چقد سرت شلوغه، این پیامای من رو بزار هر موقع حوصله داشتی و کاری نداشتی جواب بده، بیشتر در حد گپ زدن با یه نفرن که سواد آکادمیک داره، الته سوالای سختم دارم که کم کم یادم میاد میپرسم :)

باید ییاین یه پست بزارین اون نهار اولیه رو که به مناسبت شما بود کامل تعریف کنید چه اتفاقایی افتاد و چه طوری برنامه ریزی شده بود و ...
پاسخ:
الان من متوجه سوالت نشدم. با چی مشکل داری؟