غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۸ ب.ظ
أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ 

وَوَضَعْنَا عَنْکَ وِزْرَکَ 

الَّذِی أَنْقَضَ ظَهْرَکَ 

وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ 

فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا 

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا

فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ

وَإِلَى رَبِّکَ فَارْغَبْ 

خدایا من منتظر روزی هستم که که بتونم بگم بار گرانم را از پشتم برداشتی ؛ باری که داشت پشت من را می شکست، منتظر روزی هستم که با افتخار به اینکه به حرف تو ایمان داشتم به هر کسی که در شرایط سخت قرار داره نه دو بار که ده بار و صد بار بگم با هر سختی آسانی است.



۹۷/۰۴/۲۹
صبا ..

حرف دل

درد

نظرات  (۵)

۰۳ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۴ محبوب حبیب
سلام صبا جونم
خوبی؟ چطوری عزیزم؟
پاسخ:
سلام عزیزم.

خوبم و دارم خیلی تلاش میکنم که آروم باشم در حالی که 

مضطرب از ازل منم!!
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۶ محبوب حبیب
سلام صبا جون

خوبی عزیزم؟
آخ ... حال کسی که حس کنه داره پشتش شکسته میشه رو فقط کسی در این شرایط می فهمه. خوشحالم که پیامبری داریم از جنس مردمان درد کشیده که براش چنین سوره التیام بخشی آمده. 
و خوشحالم که خدایی به این مهربانی داریم که چنین سوره ای نازل کرده. چقدر آرامش دهنده است این سوره. 

تو هم میگی این رو. 
مطمئناً
صبر داشته باش عزیزم. روزهای سخت تموم میشن. 

دوستت دارم. 
:* 
خیلی خیلی یادآوری خوبی بود صبا جونم. 
بهترین سوره ای بود که میتونستی یادآوری کنی. 
ممنونم
پاسخ:
سلام محبوب جانم.

خدا رو شکر خوبم عزیزم:*

دیگه باید به طرق مختلف امید رو درون خودمون زنده کنیم :) حتی اگر قرار باشه این روزها تموم نشه هم بدون امید تحمل شرایط سختتر میشه.

منم دوستت دارم دوست مهربونم:*
۳۱ تیر ۹۷ ، ۰۸:۱۲ آوای درون
انشاالله که همه چی هم برای خواهرت که لیاقت خوشبختی و روزهای خوب را داره و هم برای خودت که مهربان و پرتلاش هستی، به بهترین شکل رقم بخوره :*
پاسخ:
ممنونم از لطف و محبتت حورای عزیزم. آمین.

یه عالمه گل برای دوست گلم:*

حتما همینطور میشه و من هم دعا میکنم زودتر از صبر تو این اتفاق بیفته که لذتش و شیرینی اش مضاعف باشد
پاسخ:
زری تو خیلی الان دعاهات میگیره ؛ امیدوارم به زودی بیام بگم دعاهاتون مستجاب شد.

ممنونم از لطفت عزیزم:* 
۳۰ تیر ۹۷ ، ۰۷:۵۲ آوای درون
موفق باشی عزیزم... انشاالله که به وعده خداوند خواهی رسید، به زودی زود.
پاسخ:
ممنونم عزیزم. همچنین شما :*

مجبورم امیدوار باشم.