غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

شب آخر؟

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۳۳ ب.ظ

فردا بلیط برگشتم هست ولی هیچ تضمینی برای برگشت نیست!

 

امروز صبح با خبر حمله موشکی و سقوط هواپیمای اوکراین که بیشتر مسافراش دانشجو بودن از خواب بیدار شدم.

 

غروب که شد دیگه نمی تونستم این همه استرس رو تحمل کنم به مامان گفتم پاشو بریم حافظیه یه هوایی به سرمون بخوره شاید کمی آروم بشیم.

 

جناب حافظ فرمودند:

ساقی بیا که از مدد بخت کارساز

کامی که خواستم زخدا شد میسرم

 

امیدوارم حق با حافظ باشه و واقعا شب آخر سفرم باشه. 

۹۸/۱۰/۱۸

نظرات  (۶)

عزیزم، روزههای سختی بود این روزها.... فجایع اعتراضات،آلودگی هوا و ترس از حماقت ها و ترس از جنگ  و سقوط هواپیما. خدایی اینهمه بدبختی برای جیره ی دو سه ماهه یک ملت خیلی زیاده خیلی زیاد:(

 

امیدوارم سفرت بیخطر باشه و روزهای روشنی پیش روی همه مون باشه. زود زود بیا بنویس

۱۹ دی ۹۸ ، ۰۸:۰۵ محبوب حبیب

سلام صبا جون

این یک ماهی که اینجا بودی هم استرالیا در اتش سوخت و چقدر خسارت به بار اومد، هم توی ایران مدام غم پشت غم رسید. درک میکنم چقدر از هر دو طرف بهت فشار وارد شد.

پروازت با چه هواپیمایی ای هست؟ یک مقصده میری یا دو مقصده؟ 

ان شالله که سفرت به خیر و سلامته.  دلواپسی به خودت راه نده.

ان شاالله که دیروز اخرین خبر بد رو شنیده ایم و دیگر قرار نیست چیزی باشه.

صبا ، چه می تونیم بکنیم؟ هیچی. انقدر جو نگرانی و غم توی اطرافیانم زیاد شده که خودش نگران کننده شده. بهشون گفتم اینجوری زودتر از نگرانی می میریم! بگذارید برای چیزی که هیچ کنترلی روش نداریم نگران نباشیم. دعا کنیم . باید برگردیم به زندگی. برگردیم و کارهایی رو که میتونیم بکنیم. 

نگرانی هیچ وقت دردی از کسی دوا نکرده.

گرچه انقدر سیل اتفاقات سریع و پشت سرهم بود که وقتی برای هضم شون نموند و  نگرانی طبیعیه. هنوز همه ابعاد هیچ کدوم از قضایا روشن نشده و همین نگرانی میاره. من خودم این روزها به خیلی از چیزها مشکوکم و راحت توجیه نمیشم. خدا خودش اخر و عاقبت مون رو ختم به خیر کنه.

 

۱۹ دی ۹۸ ، ۰۸:۰۳ محبوب حبیب

سلام صبا جون

این یک ماهی که اینجا بودی هم استرالیا در اتش سوخت و چقدر خسارت به بار اومد، هم توی ایران مدام غم پشت غم رسید. درک میکنم چقدر از هر دو طرف بهت فشار وارد شد.

پروازت با چه هواپیمایی ای هست؟ یک مقصده میری یا دو مقصده؟ 

ان شالله که سفرت به خیر و سلامته.  دلواپسی به خودت راه نده.

ان شاالله که دیروز اخرین خبر بد رو شنیده ایم و دیگر قرار نیست چیزی باشه.

صبا ، چه می تونیم بکنیم؟ هیچی. انقدر جو نگرانی و غم توی اطرافیانم زیاد شده که خودش نگران کننده شده. بهشون گفتم اینجوری زودتر از نگرانی می میریم! بگذارید برای چیزی که هیچ کنترلی روش نداریم نگران نباشیم. دعا کنیم . باید برگردیم به زندگی. برگردیم و کارهایی رو که میتونیم بکنیم. 

نگرانی هیچ وقت دردی از کسی دوا نکرده.

گرچه انقدر سیل اتفاقات سریع و پشت سرهم بود که وقتی برای هضم شون نموند و  نگرانی طبیعیه. هنوز همه ابعاد هیچ کدوم از قضایا روشن نشده و همین نگرانی میاره. من خودم این روزها به خیلی از چیزها مشکوکم و راحت توجیه نمیشم. خدا خودش اخر و عاقبت مون رو ختم به خیر کنه.

 

۱۹ دی ۹۸ ، ۰۶:۲۵ ام اسی خوشبخت

ان شالله بسلامت میرسید. نگران نباشید قرار نیست هر روز اتفاقات روز قبل تکرار بشه!

نگران نباش صبا جان چیزی نمیشه. انشالله که به سلامت برگردی و ازونجا برامون بنویسی که چه زود زمان گذشت ؛) 

سلام با توکل به خدا انشالله سفر خوب و بی خطری دارین و به سلامتی میرسین استرالیا .یه دعای حسابی به همه ماها بکنین که اوضاع از این بدتر نشه