غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

ای غم تو دوای من

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۳ ب.ظ

سیر نمی‌شوم ز تو ای مه جان فزای من

جور مکن جفا مکن نیست جفا سزای من

با ستم و جفا خوشم گر چه درون آتشم

چونک تو سایه افکنی بر سرم ای همای من

چونک کند شکرفشان عشق برای سرخوشان

نرخ نبات بشکند چاشنی بلای من

عود دمد ز دود من کور شود حسود من

زفت شود وجود من تنگ شود قبای من

آن نفس این زمین بود چرخ زنان چو آسمان

ذره به ذره رقص در نعره زنان که‌های من

آمد دی خیال تو گفت مرا که غم مخور

گفتم غم نمی‌خورم ای غم تو دوای من

گفت که غم غلام تو هر دو جهان به کام تو

لیک ز هر دو دور شو از جهت لقای من

گفتم چون اجل رسد جان بجهد از این جسد

گر بروم به سوی جان باد شکسته پای من

گفت بلی به گل نگر چون ببرد قضا سرش

خنده زنان سری نهد در قدم قضای من

گفتم اگر ترش شوم از پی رشک می شوم

تا نرسد به چشم بد کر و فر ولای من

گفت که چشم بد بهل کو نخورد جز آب و گل

چشم بدان کجا رسد جانب کبریای من

گفتم روزکی دو سه مانده‌ام در آب و گل

بسته خوفم و رجا تا برسد صلای من

گفت در آب و گل نه‌ای سایه توست این طرف

برد تو را از این جهان صنعت جان ربای من

زینچ بگفت دلبرم عقل پرید از سرم

باقی قصه عقل کل بو نبرد چه جای من

۹۶/۰۵/۰۷
صبا ..

شعر

مولانا

نظرات  (۷)

آدرس وبلاگم رو براتون گذاشتم.
البته مطالبِ قابل ارائه ای نیستن.
پاسخ:
آخیش :D

مرسی که دوست شدی :*
الحمدلله. سلامت باشین.
بله، خاطراتم رو مینویسم.
پاسخ:
خوشحال میشم بیشتر باهاتون آشنا بشم و نوشته هاتون رو بخونم.
سلام. خوبین؟
پاسخ:
سلام دوستم.

ممنونم. شما خوبین؟

راستی وبلاگ دارین؟
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۳ مامانی و سه تا نینی
چشممممم خاله مهربون 
شما هم خالشون هستی هم همشهریشون هستی پسرام قرار ی کاکو شیرازی درست و حسابی بشن بهم قول دادن هیچ وقت اصالتشون رو فراموش نکنن🌹🌹🌹🌹
پاسخ:
الهیییی. قربون قول دادنشون.

شاد و سلامت باشید مامانی.
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۱ مامانی و سه تا نینی
منم خوبم عزیزم 
اونا هم خوبن دوتا چیز به ویژگی هاشون اضافه شده 
اینکه سه تاشون باهم خوب ارتباط برقرار میکنن مثلا خوب حواسشون هست ک الان داداشاشون کنارشون هست یا نه حالاتشون رو هم به شدت اثر داره واقعا میبینمشون بهت زده میشم باید از نزدیک ببینی ک من چی میگم 
تازگی ها خیلی هوشمندانه تَر رفتار میکنن صداها رو خوب تشخیص میدن صدای همه اطرافیان رو میفهمن و خیلی جالبه ک ب هرکس ی رفلکس رفتاری نشون میدن 
پاسخ:
بچه داری که خودش دنیایی سرشار از شگفتی هاست. چند قلو داری که دیگه جای خود داره.
خدا حفظشون کنه.
از طرف منم ببوس و ببوشون این مردان کوچک هوشمند رو.
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۹ مامانی و سه تا نینی
سلام عزیزم خوبی؟؟؟
پاسخ:
سلام مامانی.

ممنون عزیزم. شکر.

شما خوبی؟ گل پسرا خوبن؟ کارای جدید یاد گرفتن؟
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۲ دختر معمولی
زدی تو کار شعرها :)
اونم چه شعرای قشنگی:)
پاسخ:
می دونی مثلا دارم به یه چیزی فکر می کنم یهو یه تصنیفی یا یه پیامی بهم می رسه حاوی یه بیت شعر. بعد من خوشم میاد میرم کل شعر رو می خونم می بینم عه همون چیزایی که داشتم بهش فکر می کردم چقدر قشنگتر و دقیق تر گفته شده. منم میگذارم اینجا. دیگه اینجوری میشه که شعرا زیاد میشه :)