غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

یا هو

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ب.ظ

بشنو از نی چون حکایت می کند

وز جدایی ها شکایت می کند.

سلام.

صبر کردم که شاید پرشین بلاگ درمان شود. که بی وفایی نکرده باشم به سرویسی که محرم اسرار بوده ؛ ولی چه کنم که سودای نوشتنم رو به فزون است. این مدت نوت موبایلم محرمم بوده!! 

نوشتن همه جوره اش خوب است. سامان دهنده ذهن است و آرام کننده قلب.

با بیت پرمغز مولانا شروع کردم باشد که شکایت هایتم در این غار جدید حاکی از جدایی از او باشد.


امیدوارم بتونم غار قدیمی ام رو به اینجا منتقل کنم.


آدرس غار قدیمی ام:

http://gharetanhaei.persianblog.ir/

۹۶/۰۴/۰۷
صبا ..

حرف دل

نظرات  (۱)

۰۹ تیر ۹۶ ، ۱۰:۵۶ دخترمعمولی
مبارک باشه غار نو :)
ان شاءالله که رو دیواراش نقاشی های قشنگ بکشی :)
--
من این تیکه رو نفهمیدم:

با بیت پرمغز مولانا شروع کردم باشد که شکایت هایتم در این غار جدید حاکی از جدایی از او باشد.

"او" کیه؟!

پاسخ:
مرسی عزیزم.
نقاشی های قشنگ رو دوست داشتم. :)

---
پرورنده مهربانمان