غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

آنم که از سنگ آیینه سازم

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ق.ظ

شب آفریدی، شمع آفریدم

خاک آفریدی، جام آفریدم


بیابان و کوه‌سار و زاغ آفریدی

خیابان و گل‌زار و باغ آفریدم


آنم که از سنگ آیینه سازم

آنم که از زهر نوشینه سازم


دارم این آهنگ رو که غزل شاکری خونده گوش میدم و ذوق میکنم به دلایل بسیار ولی خب مهمترینش اینه که چون دارم تمرین های شکرگزاری رو انجام میدم سوژه واسه شکرگزاری های بعدی تو ذهنم شکل گرفته و خب از این بابت خوشحالم :)


آهنگ تموم میشه آخرش یه آقایی با صدای خیلی غمگین می گه : غمگین ترین آهنگ ها در وبسایت ناکامان😂 از پارادوکسی که بین احساس من از شنیدن آهنگ وجود داشت و نظر اون آقاهه با اون سایتشون 😉 خنده  م گرفته و قطع هم نمیشه!!



پ.ن: اگر حالتون خوب نیست به هر دلیلی،  توصیه می کنم تمرین های کتاب معجزه را انجام بدید. بهتون قول میدم معجزه رو تو حالتون ببینید.

۹۶/۱۱/۱۶
صبا ..

شعر

موسیقی

نظرات  (۶)

اِ! راست میگی. نگاه نکردم که مال تاقچه است (آخ آخ مردم از خجالت...) مررررسی صبا جون
پاسخ:
هورااااااا، حورا جون رو راضی کردم :*
ممنون صبای مهربان. فعلا که به خاطر آلودگی هوا خانه نشین شده ایم، نوت بوکم هم حال ندارم روشن کنم چون فقط اینترنت همراه اول دارم تو خونه... ولی مرسی لینک دادی در اولین فرصت انشاالله میرم سراغش
پاسخ:
خب من یه کم گیرم :)  فکر کنم فهمیدی تا حالا (آیکن خجالت)

طاقچه اپلیکیشن موبایل هست حورا بانوی عزیز و دوست داشتنی. نه دانلود خودش و نه دانلود کتاب حجم و سرعت چندانی لازم نداره و منم با اینترنت همراه اول خودش و همه کتاباشو دانلود کردم :)

می دونم حوصله نداری ولی واسه اینکه حوصله ت خوب بشه اصرار دارم؛ فقط 28 روزه، هر روزم نهایتاً 30 دقیقه وقتت رو میگیره :) که حتی کمتر :* 
هاهاهاها
چقدر یه عده خودآزاری دارن. برن عضو گروه ناکامان بشن که آهنگ غمگین گوش بدن؟؟؟؟
عوض اینکه دنبال راهی باشن که حال خودشونو خوب کنن برن آهنگ ناکامی و بیچارگی گوش بدن؟
چه موجوداتی تو دنیا پیدا میشن. والا آخه...
اصلا برام چنین رفتارهایی توجیه‌پذیر نیست
پاسخ:
دقیقا من همیشه فکر میکنم اینا که شکست عشقی میخورن بعدشم دچار خودآزاری میشن یعنی؟؟ پ چرا این همه نالهههههههه گوش می دن؟

منم نمی فهممشون :| بعد من اصلا نمی دونستم غمگین ترین آهنگ ها هم طرفدار داره!! 
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۲۱ دخترمعمولی
من نمی دونم چرا هیچ وقت از صدای این خانومه خوشم نیومد :/
پاسخ:
من وقتی پیامت رو دیدم اولین چیزی که به ذهنم رسید این سوال بود: من از صداش خوشم میاد؟

بعد کلی فکر کردم؛ اصلا صداش تو ذهنم تداعی نمی شد. می دونی صداش واسه من انگار صدایی کسی هست که داره حرف می زنه، کم پیش میاد من با یکی حرف بزنم بگم وایییییی چه صدایی (مگر موارد خاص :)  ) یا بگم چه از صداش خوشم نمیاد :|
خلاصه باعث شدی من فکر کنم به اینکه غزل شاکری تو ذهن من اصلا خواننده نیست :|
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۵۴ محبوب حبیب

"ذوق میکنم به دلایل بسیار"


:)))

خدا رو شکر دوستم

پاسخ:
محبوب گلی:*

ذوق من به صورت مستقل از شرایط عمل می کنه :))

و البته در من دو نفر زندگی می کنند؛ من اینجا از زبان نفر دوم می نویسم ؛) 
لایک! ولی واقعا کجاش شبیه ناکامان بود؟ :)))
کتاب معجزه؟ اسمش اینه؟
پاسخ:
والا چی بگم. بگذاریم ناکامان هم واسه خودشون گروه داشته باشند :))

اسم کتاب: «معجزه» نویسنده: روندا برن ؛ من ترجمه مسیحا برزگر رو از طاقچه می خونم
اینم لینکش:
https://taaghche.ir/book/9913

حورا جون دختر خوبی باش از همین امروز تمریناش رو انجام بده :* باشه؟