غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

شد!

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵ ب.ظ

بالاخره پس از مرارت های بسیار امروز صورت مساله به صورت جزئی واضح شد. 


حالا می ریم که وارد چالش های بعدی بشیم :)


قضیه این بود که من این عید نباید می رفتم ایران و خدایا ازت ممنونم که همه جوره داری از من مراقبت می کنی. 


فردا نوشت: موقعی که داشتم این پست رو می نوشتم داشتم از دلشوره و تپش قلب خفه می شدم ولی چون می خواستم تاریخش ثبت بشه و یه جورایی خودم رو آروم کنم نوشتم. کمتر از یکساعت بعدش سیل شهر قشنگم رو فرا گرفت و ایکاش این سیل بلای طبیعی بود :| 

۹۸/۰۱/۰۵
صبا ..

درس و مشق

نظرات  (۴)

هورآااآاااااااااااااا
خیلی خدا را شکر
پاسخ:
مرسی محبوب جونم.

الحمدالله و خدا رو شکر. 
خداروشکر 
پاسخ:
ممنون و خدا رو شکر واقعا :)
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۱۳ مامانی و چهارتا نینی
من امیدم را در یاس یافتم 
مهتابم را در شب 
عشقم را در سال بد یافتم هنگامی ک داشتم خاکستر میشدم گر گرفتم 
زندگی با من کینه داشت 
من به زندگی لبخند زدم 
چرا که زندگی سیاهی نیست 
چرا که خاک خوب است 

پاسخ:
وای سعیده خیـــــــــــلی خــــــــــوب بود. مرسی. 

منم مدام خودمو مجبور میکنم به زندگی فقط لبخند بزنم :| 
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۲۸ دخـترکــِ بی نام :))
:)
پاسخ:
:)