غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

کمی شارژ :)

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۴۰ ق.ظ

اتفاقات در راستای کم کردن انرژی من همچنان ادامه داشت! شاید هم داره! والا آدم اصلا نمی دونه یک ساعت دیگه چی میشه!! این طولانی شدن قرنطینه هم باعث شده که من راحت نتونم از منابع معتبر و همیشگی انرژی کسب کنم! واقعیتش حتی رغبتی هم نداشتم با کسی حرف بزنم بس که سطح انرژی همه این روزها پایین هست! واقعا توانی برای ناله شنیدن نداشتم! و البته هم به محضی که چیزی بگی معمولا مسابقه کی از همه بدبخت تره شروع میشه که من اصلا تمایلی به شرکت تو این مسابقه نداشتم!

۱) در همین حین بود که یه روز صبح دیدم یه شماره شیراز زنگ زده و واسم پیام گذاشته تو واتس اپ! پسرعمه م بود! پسرعمه ای که همسن مامانم هست! ایشون پزشک هستند! و یه جورایی پزشک بزرگ خاندان محسوب میشه! هر کی هر جای دنیا مشکلی داشته باشه یه مشورتی با ایشون میکنه و البته خودشون هم همیشه احوال پرس و پیگیر حال همه هست. خیلی آدم متواضع و خاکی و دست به خیری هست. به دلیل مشغله و ... تو گروه های خانوادگی عضو نیستند! همیشه بابا می گفت ایشون وقتی زنگ می زنند حالت رو می پرسند و سلام ویژه می رسونند! خلاصه اینکه بعد از چند روز که من زنگ زدم و ایشون زنگ زد و در دسترس نبودیم! یه روز عصر ساعت ۶ زنگ زد و گفت بعد از کلی وقت این موقع شیفت و...  نبودم و موفق شدم بهت زنگ بزنم و خیلی وقته دوست داشتم خودم شخصا حالت رو بپرسم! خب نگم که از همون روزی که پیامشون رو دیدم کلی خوشحال شدم و حس خوبی گرفتم که با وجود این همه مشغله ولی بازم یادش به من بوده و چقدر انسان بزرگواری هست که تا خودش هم باهام حرف نزد دست هم نکشید. 

 

۲) پنج شنبه فکر کنم بود که به مامانم زنگ زدم! مامانم گفت همین الان همکارخانم (همکار من تو دوره ای که ایران کارمند اداره بودم و اینجا ذکر خیرش زیاد بوده تو نوشته هام:)) ) زنگ زده به خواهری و گفته میخواستم احوال صبا رو بپرسم فقط! اینکه بیشتر قصدش آمار گرفتن بوده بماند ولی اینکه بعد از این همه مدت هنوزم تو ذهنش هستم حس خوبی بهم داد.

 

۳) هفته پیش با دوستامون آنلاین شدیم که حرف بزنیم و بازی کنیم. دوستم از ظاهر من فهمیده بود که حالم خوب نیست و بالاخره جمعه موفق شدیم حرف بزنیم. جمعه هم من خیلی اشکی بودم دیگه طفلک خیلی ناراحت شد که چرا زودتر حالم رو نپرسیده! همون حرف زدن باهاش کلی حالم رو خوب کرد. 

 

۴) شنبه صبح حس کردم میزان افسردگیم خیلی کمتره! از ۶:۳۰ تو همون تخت کتاب خوندم و بعد پاشدم رفتم خرید کردم و برای خودم گل خریدم! بعد هم اومدم با یه میلک شیک از خودم پذیرایی کردم! برای ناهار قرار بود با زهرا بریم ساحل - آخرین بار ۵۰ روز پیش رفته بودیم و دیگه بعدش من توان راه رفتن خیلی طولانی رو نداشتم-  چون هوا گرم بود ملت شریف ساحل رو ترکونده بودن از شلوغی یعنی اصلا نمی تونستی تصور کنی مثلا ما قرنطینه هستیم!(آخرش فکر کنم ساحل رو تعطیل کرده بودن!) دیگه ما رفتیم یه گوشه دور از همه برای خودمون پیدا کردیم و لذت بردیم و ... بعد هم رفتیم چرخیدیم و عکس گرفتیم و غروب شد و شام هم بیرون خوردیم دیگه اومدیم خونه! من که رسیدم خونه ساعت ۸:۳۰ بود و با احتساب پیاده روی صبح که رفته بودم خرید ۱۸.۵ کیلومتر راه رفته بودم. دوستم که دیشبش با هم حرف زده بودیم پیام داده بود حالمو پرسیده بود که تا رسیدم نشستم بهش جواب بدم که آنیتا در زد! رفتم در رو باز کردم دیدم یه جعبه گل خیلی خوشکل دستش هست گفت این واسه تو اومده!! دوستم اینا فرستاده بودن گل رو! نگم که چه حس خوبی بود :) دیگه زنگ زدم تشکر کردم و گفتم نمی دونید چقدر حال منو خوب کردید با این کارتون! 

۰۰/۰۶/۲۱

نظرات  (۷)

۲۲ شهریور ۰۰ ، ۰۹:۵۱ ربولی حسن کور

سلام

1. منتظر بودم بگین ازم شرایط مهاجرتو پرسید!

4. توی تلگرام خوندم که سواحل خیلی شلوغ شده. خوشحالم که از یه شاهد عینی هم شنیدم!

پاسخ:
سلام

۱) والا من آدمی نیستم که وقتی کسی که هیچ وقت بهم زنگ نمی زده زنگ بزنه که سوال بپرسه باهاش شارژ بشم. هر کی اینجوری هست خوش به حالش :) نه که از کمک کردن بدم بیاد یا مشکلی داشته باشم با اینکه کسی برای کاری یا سوالی زنگ بزنه خوشحال میشم کمک کنم ولی خب باهاش شارژ نمیشم و نمیام هم تو وبلاگم بنویسم در موردش اونم زمانیکه خودم سطح انرژیم پایین هست. 

۲) خوبه که با این چیزا خوشحال میشید :))  

به به!! چه اتفاقات ظریف خوشحال کننده ای! همه ما با چنین اتفاقاتی خوشحال میشیم وحالمون خوب میشه. چقدر هم توی کتاب هایی با تم روانشناسی این رو میگن که شاید حتی لبخند شما یه فرد رو از فکر خودکشی دربیاره.... هر وقت یاد این جملات میافتم یا کسی چنین کارهایی انجام میده با خودم تصمیم میگیرم همیشه تولیدکننده چنین حسی باشم اما به زودی یادم میره و غرق میشم توی زندگی... خوشحالم که حالت خوبه و مرسی که ما رو هم در حال خوبت سهیم کردی.

پاسخ:
اون موقعی که پسرعمه م اولین بار بهم پیام داده بود کلی فکر کردم به خودش و زندگیش! به معنای واقعی کلمه سرش شلوغه ولی همیشه پیگیر بزرگترها و کوچکترها هست و حال همه رو می پرسه. معمولا هر کی بهش زنگ می زنه بعد از احوال پرسی حتما یه سوال پزشکی می پرسه:|  بعد به خوشحالی خودم فکر کردم! به اینکه منم خیلی موقع ها می تونم با یه پیام یا زنگ ساده خیلی ها رو خوشحال کنم ولی خب خیلی موقع ها نمیکنم :(  به اینکه اگر همیشه آدم ها وقتی باهام تماس می گیرن بخوان ازم سوال کاری بپرسن چه حسی میگیرم! 

خلاصه دیدم هنوز خیلی بدهکارم :|

تو میدونستی برای من جزو همون کسایی هستی که با یه جمله ت کلی حال خوب بهم منتقل میکنی؟ 

چقدر خوب که اتفاقای مثبت و مهربانانه حالت رو تغییر داده 😍😍😍

همیشه خوب باشی عزیزم ♥️🌹

پاسخ:
آره واقعا خیلی خوب بود :) به شدت دچار کمبود اتفاق مثبت بودم!!

مرسی عزیزم. همچنین باشه برای تو و خانواده ی دوست داشتنیت :) 

سلااااام:***

وای وای چقدر حس خوب! به خصوص اون بخش آخر و گلی که بهت رسید. واقعا چقدر دوست داشتم کسانی هم اینطوری به فکر من باشن :)))) هشتگ حسودی

 

پاسخ:
سلام عزیزم:*

آره واقعا اون گل خیلی خوووب بود :)

من واقعا انتظار نداشتم اینجوری واسم جبران کنند.

امیدوارم واست اتفاقهای بهتر و قشنگتر از اینا بیافته مهسا جان :*
۲۱ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۲۴ شارمین امیریان

اخی چقد خوب 😍

آغا مگه "ملت شریف" ما ایرانی‌ها نیستیم؟! 😂😂😂😂

پاسخ:
😊🥰😊🥰

نه دیگه! همه جا ملت شریف داره😃 تازه با رفتارهای بسیار مشابه🤦‍♀️

عززززززیرم چقدر خوب که چندین مورد حال خوب کن برات پیش اومده و کمک کننده بوده برات. پرانرژی باشی همیشه

 مااااچ و بغل بهت 

پاسخ:
الان که پیامت رو خوندم حس کردم تمرین های شکرگزاری رو باید انجام بدم.

زندگی من پر از چیزهای حال خوب کنه که باید بیارمشون جلوی چشمم🙂

مرسی زری جونم، ماچ و بغل بک 🥰

کاشکی زودتر پاندمی تموم بشه بتونی بیای به خانواده ات سر بزنی و دوستات را ببینی.. کاشکی محدودیتها برداشته بشه و دیدارهای حال خوب کن داشته باشی...

گاهی همین خبر گرفتن های یهویی خیلی حال آدم را بهتر میکنه، گل ها مبارک باشه :) :*

پاسخ:
امیدوارم همه ی این اتفاقات زودتر بیافته و همه ی دنیا از شر این ویروس خلاص بشیم.

وقتی از کسی انتظاری نداری و کاری واست انجام بده خیلی خوشحال کننده هست😊
مرسی عزیزم 🥰