غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

خب منم بالاخره جن ها ازم دور شدن! و دلم خواست که تو یه چالش وبلاگی شرکت کنم! 

 

البته وسیله نیست ولی خب من ۴ ماه تو خماریش بودم و برام نماد آزادی هست :) بله ما دیگه قرنطینه نیستیم و می تونیم بریم مغازه ایرانی :) و این خود آزادی هست :) 

میخواستم عکس نون بربری هم بگذارم! ولی خب چیز خاصی ازش نمونده دیگه که به عکس برسه! :) شماهام نون بربری دم دستتون هست! خودتون تصور کنید! 

 

 

فردا هم بعد از تقریبا ۴ ماه میخوام برم دانشگاه و کلی هیجان دارم :)  خدایا این خوشبختی ها رو از ما نگیر.

 

اون روز داشتیم با بچه ها در مورد شرایط این مدت حرف می زدیم که مثلا اگر دو سال پیش به یکی میگفتی رفتم باشگاه ورزش کنم و پلیس ریخته تو باشگاه و جریمه م کرده به جرم ورزش کردن تو باشگاه چه جوری نگاهت میکرد!؟ و چه فکری میکرد با خودش؟! 

 

نظرات  (۹)

پایان قرنطینه مبارک، لواشک و نان بربری هم نوش جان :)

پاسخ:
خیلی خیلی ممنون عزیزم🥰🥰🥰

با زندانی آزاد شده همدردی بنمایید.

منم آلمان که بودم حسرت نان سنگک داشتم هر کس می رفت شهر های بزرگ مثل برلین و هامبورگ برام سوغاتی می آورد

پاسخ:
🙂🙂


اصلا بری در نانوایی نون داغ بگیری یه تجربه ای هست که غربی ها خیلی درکش نمی کنند.
 بوی نون😍🥰😍

عالیه که حالا دیگه میتونین برین بیرون و تفریح. والله ایران که قرنطینه مسخره ای داره. فقط رنگ تعیین می کنه و تنها اثری که رنگها دارن اینه که نمیشه بین شهرها جابجا شد!!! جریمه میشی! اون هم حساب و کتاب جریمه اش مشخص نیست. یکی جریمه میشه و تعداد زیادی نه..... سرعت تغییر دنیا خیلی زیاد شده. کرونا هم خودش یه تنه کلی تغییرات ایجاد کرد. منظورم اینه که شاید برخی از این تغییرات ده ها سال طول می کشید یا در فرهنگ مردم ایجاد بشه. من برام خیلی جالبه و دلم میخواد بدونم بعدش چی میشه. آیا بعدش آدمها با فراق بال هم رو بغل می کنن؟ دست میدن؟ مهمونی به همون اندازه برگزار می کنن؟ به خصوص نحوه برگزاری مراسم فوت؟

چه لواشکی عکسش رو گذاشتی!! انصافا لواشک و نون بربری هوس آوره. شیرینی زبون هم خوشمزه است و کلی تنقلاتی که بهش عادت کردیم و خوردنشون شادی کودکیهامون رو به یادمون میاره.

چقدر حرف زدم....

 

 

پاسخ:
درسته که تفریح خیلی مهم هست برای من ولی دانشگاه اومدن برام مهمتر بود  و البته دکتر رفتن این مدت.

آره ایران که واقعا مسخره هست. اتفاقا امروز یکی از بچه ها که اندونزیایی هست داشت از ایران می پرسید شرایط رو که گفتم گفت اونجا هم همینه با این تفاوت که واکسن و تست هم پولی هست. 

آره اصلا دنیا با همین کرونا چند تا جهش اساسی داشت. خیلی مفاهیم تغییر کردن!

ولی در مورد مهمونی و ... تجربه اینجا نشون میده که همه چیز به سرعت به حالت عادی برمیگرده! و بعد از یه مدت کسی یادش نمیاد کرونایی بوده! 


لواشکه یک متر هست. من تو عکس فروتنی به خرج دادم :)) دیگه گفتم یه چیزی بگیرم تا یه مدت بی نیاز بشم :) 

نمی دونم چرا من شیرینی زبون دوست ندارم! تنقلات اصلا انگار خود شادی هست :) 

کار خوبی کردی عزیزم :*

باورت میشه تا عنوان پستت رو دیدم به خوراکی فکر کردم؟:)))))))))))))) میخواستم بگم که من با خوراکی خوشحال میشم که دیدم خودت عکس لواشک گذاشتی :)))

پاسخ:
چه جالب :) 

من با خوراکی خیلی خوشحال نمیشدم قبلنا! الان ولی خوشحال میشم :)  به همین مناسبت هم افزایش وزن قابل توجهی داشتم :)) 

بعد مثلا یه چیزی مثل لواشک برای من اصلا خوب نیست! و زیاد هم نمی خورم ولی من وقتی مودم پایین هست باید چیز ترش بخورم. مثل چیپس سرکه نمکی یا همین لواشک کمک میکنه که مودم بیاد بالا. واسه همین این چیزا مثل داروهای ضروری همیشه باید تو خونه باشند! :)
۲۷ مهر ۰۰ ، ۱۸:۱۴ ربولی حسن کور

سلام

آزادی تون مبارک

به دوستانتون بگین از کشوری اونجا رفتین که چهل و چند ساله اگه برین ورزشگاه فوتبال ببینین دستگیرتون میکنن و جریمه میشین!

پاسخ:
سلام 

ممنونم.

این دوستانم ایرانی بودند و در جریان مشکلات ایران هستند!! 

به به کلا طلسم شکوندن از هر نوعی باشه، لذت داره :) حالا از نو خوشمزه اش باشه که لذتش مضاعفه:)) 

 

صبا جان، یه سوال دارم. اگر کسی با ویزای دانشجویی اونجا میبود و برنامه اش این میبود که مثلا بخشی از هزینه هاش با هفته ای بیست ساعت کار فرضا در رستوران تامین بشه، با این حساب رستوران ها که تعطیل بودند خب چطوری طرف میتونسته هزینه هاش را تامین کنه؟ اون مبلغ حقوق که دولت به دلیل بستن اجباری مشاغل میده که حتما به این نوع افراد تعلق نمیگرفته؟ نه؟ 

پاسخ:
آره همین چیزهای کوچیک و ظاهرا بی اهمیت وقتی روی هم جمع بشند و نباشند کلی کیفیت زندگی آدم رو تغییر میدن و البته وقتی هم برمی گردن باعث خوشحالی هستند :)

به سختی و بدبختی :( دانشگاه ما یه دوبار اعلام کرد به کسایی با این شرایط وام میده ولی خب چون شامل حال من نمیشد خیلی در جریانش نیستم. 
نه اون مبلغ به کسایی که اقامت دایم دارند تعلق میگیره فقط. 

فدای محبت شما.

زودتر از اینها باید میومدم و کامنت میذاشتم که خب نشد.

پس قضیه قرنطینه اینجوریه. حالا پس باز خداروشکر که تونستین تحمل کنید و الحمدلله که تموم شد.کاش همه دنیا به زندگی عادی بدون دغدغه برگردن.‌..

پاسخ:
آخی، حس اینو داشتم اومدی خونه مون🤩🥰 مدل تعارف کردنت اونجوریه😊🥰

خوش آمدی عزیززززم. غار متعلق به خودتونه😃 هر موقع تشریف بیارید باعث خوشحالی و افتخاره🥰

ایشااله که همه دنیا به زودی برگرده به حالت عادی🙏 

عزیزم صبا جون عاشق علایقت شدم😍😂🙈

مرزهای تعریف آزادی هم جا به جا شد که !!!واقعا آزادیت رو تبریک میگم...

ببین اگر اینجا مونده بودی آزاد و رها هر جا میخواستی میرفتی . کرونا هم به در نگاه میکرد...دریچه آه میکشید🙄🤦🏻‍♀️😂

ممنون که توی این چالش شرکت کردی. ممنون که بهم خبر دادی و طلسم کامنت گذاری منو شکستی.

من مدتهاست تقریبا تماااااااام وبلاگت رو خوندم... از کمی قبل از مهاجرتت تا آخر آخرش رو کامل خوندم. کلی با خانواده اون خانمی که باهاشون بودی اول کیف کردم، اون کلبه مادرشون کنار اقیانوس رو تصور کردم...گربه شون😔🤍 روابط شون...مشکلاتی که سر پروژه ت به وجود آمد...اون پیاده روی هایی که میرفتی...هم خونه ای جدیدت و مشکلاتش، مامان جالبش و...

میخواستم بیام کامنت بگذارم اما اون شخصیت زشت کمال گرا که بگذار سر فرصت، بگذار کامل و قشنگ بنویس مانع شده بود. امروز دیگه شرمنده شدم که خودت دعوتم کردی اینور...

ممنون که هستی دوست خوبم.❤️

راستی صبا جون یکی از کسانی که میشناسم استرالیا هستن و البته دقت نکردم کدوم شهر ...والا اینا ما هیچچچچ نشانی از کرونا در زندگیشون ندیدیم!!! مدام مهمونی و تفریح...همین تازگی هم رفته بودن وال ببینن. مهمونی ها هم البته هفت هشت نفر بودن و به راه بود. رستوران و ..‌. هم ترک نمیشد.مطمئنم عکسها هم جدید بود...چه جوریاست؟

پاسخ:
وایییی غزل چقدر چیز خوندی😀 خدا قوت😊🥰

مرسی که کامنت به این مبسوطی گذاشتی عزیزم چشمام اشکی شد از ذوق🤩

دو تا ایالت درگیر کرونا بودن و البته هستند: ملبورن و سیدنی. ما هم قبلا از این سویه دلتا بجز اون اوایل کرونا عادی زندگی می کردیم. حتی ماسک هم نمی زدیم.
اون ایالت های دیگه آمارشون صفر هست و کاملا عادی زندگی می‌کنند و البته مرزهاشونم به روی ما و همه دنیا بسته است.
ملبورن از ابتدای کرونا شرایط خیلی سختی داشته رکورد اولین شهر دنیا در میزان قرنطینه رو داره. یه جک هست که عکس سطل آشغال رو نشون میده و از زبان مردم ملبورن میگه این بیشتر از من امسال از خونه بیرون رفته!😔😄
اینجا چون قوانین سخت گیرانه هست واقعا قرنطینه اذیت میکنه! تازه من امسال خوش شانس بودم و دوستم خونه شون همین بغل بود و البته ساحل و کلی پارک تو شعاع ۵ کیلومتری خونه مون بود و گرنه که رسما دیوانه شده بودم این مدت!


۲۷ مهر ۰۰ ، ۱۰:۵۴ یاسی ترین

ای جانممممممم 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤 

نوش جونت 

و پایان قرنطینه مبارک ♥️😁

وای بربری عشقِ اوله 😌👌

پاسخ:
ممنون عزیزم 🥰🥰🥰

مرسی.ایشالله همه دنیا برگرده به روزهای قبل از کرونا🙏

بوی نون ایرانی کلا عشقه😍🤩