غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

خوب شد دردم دوا شد خوب شد :)

سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴ ق.ظ

سلام سلام من برگشتم بالاخره :)

 

به صورت خلاصه بخوام بگم:

 

پنج شنبه شب هفته پیش در حالی که جناب یار کنارم بود تزم رو از خونه ی مشترک مون سابمیت کردم :) 

 

روزهای به شدت شلوغی رو پشت سر گذاشتم! روزهای آخر شدیدا سخت بود و انرژی من حسابی تموم شده بود ولی خب حضور جناب یار و همراهی و تشویقش کمک کرد که این روزها هم سپری بشه! و خاطرات خاص خودش رو بجا بگذاره برامون :) 

 

هنوز انرژیم برنگشته و نیاز دارم چند روز دیگه حسابی استراحت کنم و بعد برگردم به زندگی عادی.

 

در جواب سوالات احتمالی تون باید بگم فردا تازه میشه ۶ ماه که با جناب یار آشنا شدیم. همه چیز خیلی سریع پیش رفت به دلیل شباهت ها و اینکه هردومون در نقطه ای بودیم که تکلیف مون کاملا با خودمون و زندگی مشخص بود! رابطه هنوز رسما جایی ثبت نشده ولی خب روح و قلب هر دوی ما این رابطه رو پیوند طولانی و مادام العمر می دونه و  به امید خدا دولت عشق آمد و ما دولت پاینده شدیم :) 

 

امیدوارم کم کم بتونم برگردم به روال عادی وبلاگ نویسی :)

نظرات  (۲۲)

سلام عزیزم میتونم بپرسم پرسه دومی چطوری حل و فصل کردی ؟ آخه خودم توی موقعیتی حدودا مشابه تو هستم میخام بدونم چکا کنم... مرسی

پاسخ:
سلام، خب سوالتون رو دقیقتر بپرسید تا اگر بتونم جواب بدم.

الان من اصلا نفهمیدم تو چه چیزی میخواید بدونید که چکار باید انجام بدین!

این تاخبیرت در نوشتن وبلاگ منو مشکوک کرده بود(چشمک)

امیدوارم با یارغار اینجا رو یه سامانی بدی و مثل قبل پر باشه از امید و هدف و گام های کوچک

پاسخ:
تاخیرم مستقیما ربطی به ایشون نداشت! جابه جایی و دنبال خونه گشتن و خرید وسایل خونه و این وسط تز نوشتن و کلی چالش و کار دیگه! و یک عالمه استرس! دیگه واقعا فرصتی واسه وبلاگ نمی موند! 

ایشون هر از گاهی شاید سری به اینجا بزنه! و گرنه که همه چیز مثل قبل هست :) 

صبای مهربونم خیلی خیلی تبریک می گم .

فقط می گم لیاقت بهترین ها رو داری .

پاسخ:
عزیزم. رویا جون. 
متشکرم. 
لطف داری بهم عزیزم :) 

سلام....وای چه قدر خوشحال شدم و کلی تبری‌ک میگم...اینقدر غافلگیر کننده بود دوبار خوندم متن رو تا مطمئن بشم.

پاسخ:
سلام نیوشا جان.

عزیزم. متشکرم از لطف و مهربونیت :) 
۲۶ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۱۲ مامانی و چهارتا دسته گل

سلام عزیزم چه به موقع اومدم بهترین خبرا رو دادی بابت تزت و همسرت هم خیلی خیلی تبریک میگم خوشبخت باشی عزیزم تو لایق بهترین هایی❤️❤️❤️❤️

پاسخ:
سلام سعیده جان.

مرسی عزیزم. لطف داری. شماها خیلی ساله با من همراهید و شاهد اتفاقات مهم زندگی من بودین.

ممنونم از همراهی تون :) 

صبا صبا عزیزم. تبریک میگم تبریک در تبریک. خوش به حال آقای یار!

پاسخ:
مرسی سمانه جان. لطف داری عزیزم به من :* 

عخییی 😊😊

مبارکا باشه 🥰🥰

خوشبخت باشید الهی❤

پاسخ:
ممنونم ریحانه جان.

لطف داری عزیزم :) 

وااااااااااییییی خدای من 😍😍😍😍

مبارکه صبا جون ♥️

پاسخ:
ممنون یاسی جانم.

امیدوارم تو هم به زودی به آرامش برسی عزیزم. 

سلام صباجون. خیلی خیلی خوشحال شدم برات عزیزم. هم بابت سابمیت پایان نامه و هم دوران عاشقی در کنار یارت. لایق عشق و موفقیت های بزرگ هستی عزیزم. گوشه ای از راهی که رفتی تا به اینجا برسی رو ما شاهدش بودیم و باید بگم شیرینی عشق و موفقیت گوارای وجودت امیدوارم تاابد در کنارهم خوشبخت باشید. 

شاید من اوایل راهی هستم که تو رفتی و خیلی وقتها خسته میشم و حتی میخوام جا بزنم انگار نوشته تو برام یه نشونه از طرف خدا بود، ممنون که مارو هم در شادی و شیرینی این روزهات شریک کردی.برات آرزوی بهترینهارو دارم. 

پاسخ:
سلام رهای عزیزم.

ممنونم عزیزم از خوشحالیت و اظهار لطفت به من. 

مرسی رها جان. ایشالله خودت هم به زودی این روزها رو تجربه میکنی.

خسته شدن که عادی هست عزیزم. ولی خب نباید جا زد فقط باید قدم های کوچیک برداری. هر سری به خودت بگو فقط یه قدم کوچولوی دیگه بردار.  یه روزی همه ی این قدم های کوچیک جمع میشه و می بینی به نتیجه دلخواهت رسیدی.

مرسی رهای نازنین :) 

صباااااااااااااااااا!‌

خیلییییییییییییییییییییییی مبارکه! :*

 

پاسخ:
ممنونم مهسا جان🙏🌷🥰😍

خوش بحالت 

پاسخ:
امیدوارم اگر شما هم تنها هستید به زودی یار دلخواهتون رو پیدا کنید🙏🌷
۲۳ شهریور ۰۱ ، ۱۵:۰۱ ربولی حسن کور

سلام

غافلگیرمون کردین!

امیدوارم رابطه تون از این به بعد هم همین طور خوب و محکم باشه.

به قول ما قدیمی ها به پای هم پیر بشین.

پاسخ:
سلام.

ممنونم از آرزوی خوبتون. امیدوارم که چنین شود🌷🙏

انشالله😊🙏🌷

به‌به! کلی تبریک میگم :) 

ان شاءالله که کنار هم بهترین خاطرات رو برای خودتون و همدیگه بسازید

 

 

پاسخ:
ممنونم، لطف دارید🌷🙏

متشکرم از آرزوی قشنگتون🌷🙏

به به، مبارک باشه، به سلامتی.

ان شاءالله سال های سال به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنین :).

پاسخ:
ممنون عزیزم🥰🌷😍

متشکرم از آرزوی قشنگت🌷🙏🥰باشد که چنین شود🙏🌷

صباااااااا:)))) واااااااااای تبرییییییییییییییک 

اول خوندم با یار که در کنارت بوده! صفحه گوشی را بالا پایین کردم ببینم انگشتم درست روی اسم وبلاگ تو خورده و جایی دیگه نرفتم :))))) 

هنوز چشم‌هایم قلب قلبیه :*)

حالا یاروم بیا دلداروم بیا ؛)

عزیزم تبریک تبریک تبریک

پاسخ:
ممنونم زری جان🥰😍🙏🌷

عزیزم لطف داری🥰😍

متشکرم🌷🥰😍

ای صبای ناقلاااااا

حالا دیگه یواشکی؟؟؟؟ باشه نوبت ما هم میرسه 

از شوخی گذشته خیلی بهت تبریک میگم و خیلی خوشحالم برای حال خوبت از ته دل آرزو میکنم واقعا دولتت پاینده باشه

سابمیت دقیقا میشه چه مرحله‌ای؟ باید بری مثل دانشجوهای ایران دفاع کنی از تزت؟

 

 

 

پاسخ:
یواشکی رو نمی دونم والا😁
من طبق سیستم خودم جلو رفتم!
هنوز بیشتر دوستانم که اینجا هستند هم خبر ندارن!

مرسی عزیزم، متشکرم از آرزوی خوبت، امیدوارم که چنین شود🙏🌷🥰

ما اینجا دفاع نداریم سمیه جان، تز رو که سابمیت کردیم چند تا داور داخلی و بین المللی سه تا شش ماه وقت دارند که بخونند و کامنت بگذارند، در واقع نظرات داورها مشخص کننده نتیجه نهایی هست. بعد از سابمیت دیگه یه جورایی کار من تمام شده عملا!

سلاااام

دیری دیری دی ... دیرین دیرین دی دیرین رین

لی لی لی ... لی لی لی، لی لی لی

بادا بادا مبارک بادا

ایشالا مبارک بادا

چه غافلگیر کننده خبر دادی صبا جون. مبااارکا باشه. ان شاء الله خوشبخت باشید. آقای یار اهل کدوم دیاره؟ مشخصات بده خواهر. اصلا بیا پی وی :دی 

پاسخ:
سلام عزیزم😍

مرسیییییییی عزیزم🥰

ممنونم عزیزم، لطف داری.🥰😍🌷
سرزمین خوبمان ایران🙂😊

به به...رسیدن بخیر💞💞💞

لحظه های عاشقی ، گوارای وجود💫💫💫

پاسخ:
متشکرم مامانی جان🥰

خیلی ممنون عزیزم🌷🥰😍🥰

❤️❤️❤️

 

پاسخ:
ممنون نازنین جان🌷😍

سلام! عرض تبرییییییک (قلب و گل و بوس) امیدوارم رابطه تون بالنده و پر از لحظات شاد و آرامش بخش باشه :*

پاسخ:
سلام عزیزم.
متشکرم بسیار😍🌷
ممنون از آرزوی قشنگت، امیدوارم اینگونه باشه 🙏😍🌷

چه پست حال‌خوب‌کنی بود 

تبریک میگم، با آرزوی روزهای خوش :))

پاسخ:
ممنون آرامش بانوی عزیز.
لطف دارید😍🌷🙏

چشم‌های قلبی و اشکی فقط :) 

پاسخ:
عزیزم، ممنونم😍🥰😍🌷