غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

3 ژانویه!

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲، ۰۲:۲۴ ق.ظ

سلام همگی

 

سال نوی میلادی مبارک باشه. امیدوارم سال ۲۰۲۴ سال کم چالش و آسونی چه تو زندگی شخصی و چه برای کل دنیا باشه.

 

این چند روز تعطیلی امسال قشنگ انگار تعطیلات عید نوروز بود واسه ما! 

یه سفر ۵ روزه رفتیم بریزبین خونه ی دوست جناب یار. اینقدر هم که صمیمی و مهمون نواز بودن که واقعا فراتر از انتظار من بود و خیلی بهمون خوش گذشت. یه دختر کوچولوی فسقلی هم دارن که گلوله نمک بود به معنای واقعی کلمه.  خواهرشوهر هم مستقیم از شهر خودش اومده بود اونجا! دیگه با هم برگشتیم سیدنی و یه کم گشت و گذار و مهمونی و ... 

 

امروز من اولین روز کاریم هست ولی هنوز تعطیلات تو خونه مون ادامه داره :)

 

یه ذره برگردیم به حالت عادی و کاری و بشینیم اهداف ۲۰۲۴ رو بنویسیم.

۲۰۲۳ برای من سال آرومی بود به نسبت و خیلی فراز و فرودهای عجیب و غریب نداشتم. اهدافم هم تا یه حدی جلو رفت و بقیه ش هم ادامه دارد. 

 

حرف خاصی نداشتم. خواستم فقط حاضری بزنم :) 

 

 

۰۲/۱۰/۱۳

نظرات  (۸)

۱۸ دی ۰۲ ، ۲۱:۳۶ ربولی حسن کور

عکسهای سفر قبلی تون مفقودالاثر شدن!

پاسخ:
😂😂
البته مفقودالجسد درست تره😃😂

صبا جان من هم هوس کردم دوباره عکسهات را ببینم، رفتم همون پست ولی متاسفانه عکسها را نشون نمیده و میگه عکس مورد نظر یافت نشد:(

پاسخ:
فکر کنم عکس ها رو یکساله آپلود کرده بودم و بعد از اون از سرورشون حذف میکنند واسه همین نتونستی ببینی عزیزم. 
۱۶ دی ۰۲ ، ۱۳:۱۲ آوای درون

سلام، سال نوی شما مبارک..  تا آخر سال به خوشی و شادی پیش بره براتون...

پاسخ:
سلام عزیزم.

ممنونم گلم. همچنین باشه برای شما و خانواده. 

سال نوتون مبارک 

ان شاءالله که سالی پر از برکت و سلامتی داشته باشید :)

پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم :)

برای شما هم پر از سلامتی و شادی و موفقیت باشه :) 
۱۴ دی ۰۲ ، ۱۸:۵۷ همه چی عالیه

سال نو میلادی مبارک. برای همه پر از آرامش باشه 

منم حاضر😁

صبا جان من یک لیسانس و ارشد مهندسی دارم ، بعد مجددا لیسانس روانشناسی خوندم و الان پی اچ دی این رشته رو ... نگاهم مدل آنالیز مهندسی رو داره اما خب با این رشته یکم تعدیل شده اون جریان صفر و یکی ... 

اما خب دوستان وبلاگ نویس مهندسم رو که میخونم بیشتر متوجه این نکته ریز بین مهندسی و آنالیز مدام میشم 😂

اسمم هم مرتبط با وبلاگ دوران طفولیتم هست . همین دیگه 🙃 سوالتون رو در پست قبل اینجا دادم .برات بهترین ها رو آرزو دارم 

پاسخ:
ممنون عزیزم.

ایشالله. 

میگم چرا پست های روانشناسی که میگذاری رو اینقدر نزدیک حس میکنم. نگو مهندس بودی بعد شدی روانشناس. 

چه جالب. 

منم الان فکر میکنم تمایل به رشته های علوم انسانی و روانشناسی دارم و اینکه اصلا میتونستم مشاور باشم!!

یه بار میخواستم بیام پست بگذارم که شغل مورد علاقه تون چیه؟! الان؟ بعد از تجربیات اینچنینی!
الان حس کردم شما یه بار از خودت پرسیدی این سوال رو! و رفتی دنبال علاقه ت.

چقدر خوب و نیکو.

اون وبلاگه در دسترس نیست که بشه خوندش؟ البته قبلا هم این سوال رو پرسیدم فکر کنم!

متشکرم. همچنین باشه برای شما. 


۱۴ دی ۰۲ ، ۱۵:۳۵ ربولی حسن کور

سلام 

امیدوارم امسال و هرسال براتون یه سال عالی باشه

موفق باشید 

راستی توی سفرتون به ملبورن با سیدنی مقایسه اش کرده بودین. کلی عکس گذاشته بودین. حالا هیچی؟ از اثرات متاهل شدنه؟!

پاسخ:
سلام

ممنون از آرزوی قشنگتون. همچنین باشه برای شما و خانواده.

من قبلا بریزبین رفته بودم و پست عکس دار هم گذاشته بودم. مراجعه شود به این پست: 
https://gharetanhaei.blog.ir/1400/02/27/%D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%88

دیگه اونجا که تغییر نمیکنه! همون عکسا جواب میده هنوز :)) 

سلاااام! سال نو مبارک! :***

پاسخ:
سلام مهسا گلی😍

ممنونم، سال نو تو هم مبارک🌷

حاضررررر! :)) 

سال نو میلادی تو هم مبارک:) 

امیدوارم سال جدید برای همه مون بهتر باشه. 

پاسخ:
عزیزم :))

مرسی زری جونم :*

امیدوارم واقعا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی