غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

نیست در شهر

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ق.ظ

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد

بختم ار یار شود رختم از این جا ببرد

۹۶/۰۶/۱۳
صبا ..

حافظ

نظرات  (۳)

۱۴ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۱۳ مامانی و سه تا نینی
صبا همسر من سید ،من مامان سه تا سیدم
روز قبل عید غدیر ما مجلس زنانه داریم جشن داریم 
من ب حاج و خانم و جمع میگم موقع دعا اولین نفری ک اسمش برای عاقبت بخیری خونده میشه تو باشی 
ب همسر هم میگم خیلی دعات کنه روز عید غدیر همسر من همرو دعوت میکنه 
و بعد از ناهار مراسم دعا هم داریم 
تو اون مراسم هم ب حاج اقای مجلس میگم حسابی بهترین دعاها رو برات بکنه 
عزیزم تو بهترینی و قطعا ب بهترین ها میرسی کاش میتونستم دعوتت کنم برای مراسممون
خیلی دووووووست دارم بهترین همشهری دنیااااااا
پاسخ:
عزیززززم خیلی خیلیییییییی ممنونم بابت این همه لطف و مهربونی و معرفت.
واقعا به دعا خیلی احتیاج داریم.

من که هم زبانم قاصره و هم خودم ناتوان از جبران محبت و مهربونیت هستم. فقط برات دعا می کنم که به همه خواسته هات در بهترین زمان و به بهترین شکل برسی و خدا برات جبران کنه.

بازم ممنون بخاطر این خوش قلبیت و اینکه با وجود مشغله اینجا سر میزنی و می نویسی واسم.

یه عالمه قلب و گل برای تو و گل پسرا



۱۳ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۵۱ مامانی و سه تا نینی
عزیزززززززززززززم تو خوشبخت میشییییییی من مطئنمممممممممم
پاسخ:
ممنونم مامانییی مهربووون :*
رخت از شیراز ببر بیا مشهد خودم دلت را ببرم.
تازه ما اینجا یک آقای خیلی دلبر داریم
پاسخ:
:)

حالا تو هی از این شکلک ها خوشت نمیاد هی منم از شکلک استفاده میکنم!!

ولی آخه چی بگم دوست جانم در جواب لطف و مهربونیت. 

از آقای دلبرتان معجزه بخواه برایم سمیه جان.