غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

افکار!

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۹ ب.ظ

دیشب اومدم فال حافظ بگیرم؛ فقط به ذهنم اومد «نمی دونم»!! یعنی حتی دیگه نمی دونم که چی می خوام!! نه که ندونم ولی خب اینقدر زیادن که نمی دونم چی اولویت داره! یعنی در واقع بخوام فکرش رو بکنم میشه یه عالمه!! ولی به صورت کاملا عمدی نمی خوام فکر کنم! چون فکر کردن من سودی نداره وقتی نقشی ندارم! 

بگذریم

امروز به صورت اتفاقی اینو دیدم:

ضحی

۹۶/۰۸/۲۰
صبا ..

نظرات  (۵)

چه زیبا... تنها چیزی که به آدم آرامش می دهد همین است، که خدا حواسش به ما هست...
پاسخ:
واقعا همین طوره :)
۲۱ آبان ۹۶ ، ۰۷:۱۲ محبوب حبیب
سلام صبا جون
انگار برای امروز من هم بود این پیامت
خیلی به دلم نشست...
بدجور حالم گرفته بود.
پاسخ:
سلام عزیزززم.
خب خدا رو شکر :)

امیدوارم حال دلت دوباره به این زودی ها نگیره.
همیشه به خودم و اطرافیانم یادآوری میکنم که خدا فقط یه چیز از ما خواسته. اون هم اعتماده.
اعتماد کن و باور داشته باش به درستی این آیه.

راستی صبا نکنه معتاد شدی دخترم؟ اون پیام بالایی یه نشونه است که به مابفهمونه تو رو باید ببریم ترکت بدیم
پاسخ:
چاره ای جز اعتماد ندارم سمیه جان. اعتماد نکنم چی کار کنم؟؟ 

دیدی پیام رو :)) گذاشتمش که با هم بخندیم. آخه تبلیغاتی هم نیست!! فقط هدفش هدایت منه :)

تنها راه قطعی ترک اعتیاد:


ترک کسانی که بھمراھشان مواد مصرف می کنید.

تبدیل مصرف مواد از عیاشی به دارو ، و سپس کاھش تدریجی مواد بدون جایگزین.

ترک ستم به اھل خانه و رجعت به کانون خانواده.

ترک گناھان بزرگ مثل زنا، ربا ، رشوه و قمار.

ترک روابط ریائی.

طلب حلالی از کسانی که از شما دل آزرده اند.

رویکرد به فعالیتھای جسمانی بھراه نرمش و استفاده از طبیعت.

مصرف فراوان شیر و عسل و میوه جات.

جستجوی شغلی حلال ھر چند با درآمدی اندک.


این حقیقت را بدانید که ھرگز نمی توان مواد مخدر را به صرف مضرّاتش ترک نمود ھمانطور 
که نمی توان جھنّم را بخاطر عذابھایش ترک نمود . بدانید که اعتیاد غل و زنجیری است که

انسان را در ستم محدود می کند . پس دست از ستم بکشید تا این زنجیر از شما بازشود .


از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد اول ص 166

۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۵:۵۶ فرزاد ‎‎‎‎
به امید روزهای بهتر 
پاسخ:
به امید روزهای بهتر.