غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

معجزه شکرگزاری

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۰۹ ب.ظ

من به شما میگم بیاین همگی با هم کتاب "معجزه" رو بخونیم، گوش نمی دین!! چرا واقعا؟؟؟؟؟؟


1)امروز روز چهاردهم تمرین بود و قرار بود بخاطر برنامه های خیلی ساده از قبل شکرگزاری کنم. من به دلیل شوق زیادی که برای سرکار رفتن دارم :))  صبح ها همیشه دیر می رسم!! البته اکثر اوقات خیلییییییی دیرتر از بقیه هم میرم خونه و اصلا دیر رفتن صبحام به هیچ کس مربوط نیست ;)  ولی امروز صبح چشمام رو که باز کردم گفتم بخاطر اینکه ساعت 8 می رسم اداره سپاسگزارم. دیرتر از همیشه پاشدم، کارهای روتین و ... رو انجام دادم. از درخونه که رفتم تا سرکوچه برسم ، هی برنامه های امروز و علی الخصوص ساعت 8 رسیدنم رو مرور کردم وبابتش سپاسگزاری کردم. ساعت چند بود اون موقع؟ 7:43 . رفتم سر خیابون یه دو دقیقه وایسادم که یه ماشین خودش واسم وایساد! بعدش گفتم مسیرتون نزدیک اداره!! هست؟ گفت نه! ولی سر خیابون که رسیدیم واینستاد همین جوری رفت!! گفتم مگه تا کجا مسیرتون هست؟ گفت اون ور پیاده تون میکنم! خلاصه به اندازه دو کورس من رو برد و گفت اینجا تاکسی بهتر گیر میاد! همون لحظه یه تاکسی گرفتم برای نزدیک اداره ولی تا جلو در اداره بردم و دقیقا ساعت8:00:51 انگشت زدم :)


2)تو چند روز گذشته مجبور شده بودم یه ریسک خیلی حیاتی بکنم، که اگر جوابش منفی می شد ضرر مالی می کردم و کلی عواقب منفی دیگه :( و اگر جوابش مثبت می شد یه آخیـــــــــــــــــش خیـــــــــــــلی بزرگ، تو تمرین های دیروز رو این ریسکم خیلی تمرکز کردم و قرار هم نبود زودتر از یک هفته تا 10 روز دیگه جوابش بیاد. ولی ساعت 10 امروز جوابش اومد و من شدم یه آخیـــــــــــــــــــــــش و هــــــــــــــــــورااااااا. 


3)فردا اگر خدا بخواد داریم می ریم سفر :)


بی نهایت بـــــــــــــــــار ســــــــپاســــــــــــــگزارم :)





فردانوشت: نرفتیم سفر! مامان وبابا و خواهری شدیدا مریض شدن :|

نظرات  (۸)

آهان شکرگذاری بر داده ها و اینکه اونها را ببینیم ،آره موافقم با حذب فرق داره:-)  یه حسنی هم که داره اینه آدم حس میکنه یه نیروی خارجی مراقبش هست و خس خووبی میده.....شکر نعمت نعمتت افزون کند موااافقم
پاسخ:
البته تو کتابش رو قانون جذب هم مانور میده ها ولی قسمت شکرگزاریش واسه من پررنگتره مخصوصا واسه ما که تو کشور حادثه خیز و پر بلا هستیم اینکه چند روز تمرین کنی به نکات مثبت زندگیت نگاه کنی و بخاطرشون شکرگزاری کنی خیلی حال حداقل من یکی رو که خوب میکنه 
ممنون صبا جان... واقعا حالم را بهتر کرد :*
پاسخ:
الهـــــــــــــی حالت هر روز بهتر و بهتر بشه و این بهتری ماندگـــــــــــــــــــــار بشه :*
سلام صبا جون. خیلی عالیه این روش. خوشحالم باعث شده از زندگی بیشتر لذت ببری. من بهت "گنج حضور" رو توصیه میکنم. یه آقایی تفسیر شعرهای مولانا رو میکنه. 
در ضمن
شکر نعمت نعمتت افزون کند....

پاسخ:
سلام مینای عزیزم

در مورد گنج حضور سرچ کردم؛ کتابش منظورت هست؟ یا سخنرانی هاش؟ کانال تلگرام داره؟
بله صبای مهربان، شروع کردم.
پاسخ:
واییی مرسی حورا جووون. بدو بیا ماچ و موچ و بوس.

من مطمئنم بعد از چند روز حالت خیلی بهتر میشه. یه جور ناخودآگاهی حس رضایت می کنی بدون اینکه هیچ اتفاق خاصی افتاده باشه.
۲۰ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۲۱ محبوب حبیب
سلام صبا جون
خوبی؟
خوشحالم که خوشحالی :) 
پاسخ:
سلام محبوب جانم

شکر :) فدای تو دوست مهربون و خوش قلبم 3>


صبا جون اومدم با هم پستهای اخیر را خوندم چقدر خوبه همای رفتی گوارای وجودت
درمورد معجزه شکرگذاری من ندیدم این کتاب را ولی کلا به این مباحث تردید دارم مثلا قانون جذب هم من را جذب نمیکنه:) 
پاسخ:
روزی خودت باشه بری همای :)

این کتاب تمرکزش روی داشته ها و شکرگزاری برای داشته های زندگی هست؛ کمک می کنه چشمت رو به چیزهایی بدیهی که هر کدوم یه معجزه هستند باز کنی و معتقده شکر نعمت؛ نعمتت افزون کند.

دیگه حالا جذبت خرابه ؛) یا هر چی! :))  فکر نکنم ربطی داشته باشه به اینکه حواست به داشته هات باشه :))
یادم رفت بگم مرسی که این کتابو گفتی شروع کنم به خوندن (گل) (بوس)
پاسخ:
یعنی داری می خونیش؟ یعنی باید بهت بگم آفرین؟ (آیکن ذوق زده)
آفرین که تمیرن ها را انجام دادی
هووورررراااااا انشاالله همیشه اتفاقات خوب بیفته برات...
وای منم همیشه تاخیر و تعجیل دارم... به طور متوسط ماهی 15 ساعت (وای وای...)
پاسخ:
تو هم انجام بده تا منم بیام بهت بگم آفرین که تمرین ها رو انجام دادی ;)  :*

مرسی عزیزم. آمین به این انشالله خوب هم برای شما و هم برای من :)

خب حورا جون؛ تو مامانی؛ این تأخیر و تعجیل ها یعنی داری یه جای دیگه وقت صرف می کنی.