غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

جنی دوست داشتنی من :)

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۰۰ ق.ظ

دیروز با اینکه دوست جان بدون اینکه من چیزی بهش بگم متوجه شد که حرفاش باعث شده ناراحت بشم و معذرت خواهی کرد ولی من بازم ناراحت بودم، نه از اون، چون حرفاش بی جا هم نبود ولی به قول خودش تکونش زیادی بود و دردم اومده بود.  وقتی رفتم خونه خیلی خسته بودم و البته اینکه انتظار داشتم از تست های دیروزم جواب بهتری بگیرم ولی جوابش ضدحال بود و همین جوری با این جواب های ضدحال دارم روزهام رو یکی پس از دیگری از دست میدم. 

من داشتم شام می خوردم و حرف های معمولی با جنی میزدیم که یکهو دیدم من دارم داستان زندگیم رو براش تعربف میکنم! و از همه احساساتی که داشتم و دارم براش میگم! و اونم فقط داره منو همراهی میکنه آخرش اومد بغلم کرد و گفت منم مثل خواهرتم اینجا و من واقعا گیجم از قدرت این زن در جلب اعتماد من! از خودم که بی اندازه محتاطم در بیان مشکلاتم!  بهش گفتم که برام هدیه ای از طرف خداست ولی باید ثبتش می کردم.

این روزها دارم می بینم که آدمها برای ارتباط با هم نه نیاز به زبان مشترک دارند، نه فرهنگ مشترک و نه خیلی چیزهای مشترک دیگه، فقط کافیه سخاوت داشته باشند در اظهار محبتشون، فقط کافیه بخوان که بشنوند آدم های دیگه رو و اون موقع هست که با کوچکترین اشتراکات هم میشه رابطه  های عمیق ساخت.

۹۷/۱۰/۲۰

نظرات  (۱۰)

سلام وب خوبی دارین خوشحال میشم بهم سر بزنید
۲۵ دی ۹۷ ، ۰۹:۳۳ یک بدبخت
اتقاقی با وبلاگت آشنا شدم واقعا خوب کاری کردی  خودت رو نجات دادی سعی کن خانوادت بکشونی اون سرزمین رویایی  . ما که داریم تو بی عرضگی دولت و بخور بخور اونا غرق میشیم و هر روز یک خبر تازه از دستگیری فلان مسئول اداره به علت جرایم مالی . واقعا چی قراره سر ما بیاد ؟ انگار آمریکا و بقیه منتظرن کی لحظات آخرمون رو بسر ببریم حمله کنند به ایران بعدم بسپارند دست داعش تا تکه تکه مون کنند . احتمالا یکی از کشورهای حمایت کننده همین دولت استرالیاست بلاخره اصلشون برمیگرده به روباه پیر و انگلیس دیگه!!!
پاسخ:
اول که خوش آمدین

ثانیا خدا نکنه که بدبخت باشید

من همه خانواده م رو هم بیارم اینجا بازم ایران کشورمه و بازم قلبم براش می تپه و بازم از بی کفایتی دلتمردانش حرص می خورم و باز هم از اینکه عروسک های خیمه شب بازی بازیچه ی دست ابرقدرت ها اداره ش میکنند و چپاولش می کنند ناراحتم. 

امیدوارم یه روزی بیاد که بشه اون سرزمین رو نجات داد.
خب اگه حالت A و B فرقی ندارن از لحاظ آماری، پس منظورتون دقیقاً از حالت B چیه؟ یعنی شما یه تفاوت دیدین اون اول که بعد حالا خواستین متود ارائه بدین دیگه؟ من کله گیجا شدم :D 
البته نمیدونم رشته تون چیه ولی ذهنم درگیر شد.

آره قبول دارم! شنونده خوبی بودن یه مهارته تو زندگی و خود من هم با اینکه سعیمو میکنم ولی فک نمیکنم اونقدرا شنونده ی خوبی باشم. چون تقریباً اصلا پیش نیومده کسی باهام دردل کنه! 
پاسخ:
اصلا بحث آماری نیست.
ما فکر می کردیم من که نه اوسام 😀 که حالت  B خیلی تفاوت داره ولی حالا معلوم شد که نداره😐 خیلی فکرت رو درگیرش نکن.

تو به سعی ت ادامه بده؛ بوقتش آدما پیدات میکنند.
۲۲ دی ۹۷ ، ۰۸:۱۴ آوای درون
لایک به پاراگراف آخر. واقعا همین طوره...
انشاالله تست ها جواب مناسب بده به زودی.
پاسخ:
بله بله. 

در مورد تست ها تو کامنت های قبلی توضیح دادم حورا جونم.
حالا انشالله که درست میشه. انرژیتونو برای پیدا کردن راه حل بهتر صرف کنید نه ناامیدی و خستگی ؛)
البته گاهی هم آدم با غریبه ها راحت تر میتونه درددل کنه، چون نگران قضاوت های بعدش نیست و میدونه اون غریبه یه نفر کاملاً خارج از دایره‌ست. 
پاسخ:
حسنای گلم درست شدنی نیست. من داشتم دو حالت رو مقایسه می کردم و اختلافاشون رو قبل و بعد از یه سری عملیات در می آوردم و قرار بود بعدا برای اینکه از حالت A به حالت B برسیم من متد ارائه بدم. ولی الان قضیه این هست که حالت A و B بعد از اون همه عملیات اختلافی با هم ندارن و من از کلی جنبه تا الان مقایسه شون کردم و تغییری نکرده. 

خب خیلی آدم ها تو زندگی من غریبه بودن و البته خیلی ها هم دوست هستند ولی من اصلا تمایلی به صحبت باهاشون در مورد مسائل شخصیم ندارم. بعضی از آدمها مهربونند ولی شنونده خوبی نیستند. خیلی از آدم ها که دیگران هیچ اهمیتی براشون ندارن :)
کلا آدم محرم کمه:)
۲۰ دی ۹۷ ، ۱۹:۳۰ مامانی و چهارتانینی
عزیززززززم کاش منم میتونستم ی دوست واقعی برات باشم تو خودت خیلی خوبی اونقدر ک اینجا ادم راحت میتونه خودش باشه و بدون نگرانی حرفش بزنه ،در تمام مدت ک میشناسمت همیشه دوست خوبی برای من بودی کاش منم دوست خوبی برات بودم کاش میتونستم همیشه کنارت باشم 
امیدوارم از این جنی ها خیلی سر راحت قرار بگیرن و تو همیشه خوشحال باشی و بخندی چون تو شایسته بهترین ها هستی صبای عزیزم 
مراقب خودت باش خیلی دوست دارم همیشه بخند امیدوارم عید دیگه ببینمت و تو دوست واقعی من باشی و نه مجازی البته اگر چه همین الانش هم از هر دوست واقعی ای ،واقعی تری و ناب
دوست داررررررررم❤️❤️❤️❤️❤️ 
پاسخ:
سعیده مهربون ممنونم بخاطر لطف و محبتی که همیشه به من داری. خدا تو رو برای همسرت و بچه هات و ما دوستات حفظ کنه. 

من که فعلا تو این وبلاگ می نویسم و شما کنارم هستید. دیگه از این حقیقی تر مگه داریم؟ تازه عید هم که قراره ملاقات حضوری داشته باشیم.

منتظر دیدارت هستم.

منم دوستت دارم عزیزم. 4 تا دسته گلت رو ببوس :*
۲۰ دی ۹۷ ، ۱۷:۵۶ محبوب حبیب
چقدر این جنی درکش بالاست. خوش به حال بچه هاش. از این جنی ها توی زندگی هر نفر یکی حداقل لازمه. 
پاسخ:
امیدوارم بچه هاش بفهمند.

ولی واقعا خوش به حال جاناتان :)

بله بله. جنی های زندگی هامون بیشتر و بیشتر :)
ای جونم چه جنی مهربونه من ندیده عاشقش شدم ❤
پاسخ:
باید بهش بگم دوستای وبلاگیم هم دوستت دارند.

جدای از مهربونی بسیار پخته هست. ترکیب پختگی و مهربونی چنین موجود دوست داشتنی ساخته. 
ای بسا هندو و ترک همزبان
ای بسا دو ترک چون بیگانگان
پس زبان محرمی، خود، دیگر است
همدلی از همزبانی بهتر است
مولوی
پاسخ:
پس زبان محرمی، خود، دیگر است. 

واقعا که جناب مولانا بسیار زیبا بیان کرده اند تجربه ی این روزهای منو.

مرسی سمیه جان زدی به خال.
ایکاش من هم که اینحا میخونمت میتونستم تو خستگی هات همراهی کنم اما خب نمیشه....
نتیجه ی آزمایشها هم درست میشه، خب تو اونحایی برای همین کار
واقعا چقدر خوب گفتی، سخاوت در ابراز محبت! چقدر خوبه وقتی آدم در ارتباطی قرار بگیره که طرفین بخواهند همدیگه را بشنوند
پاسخ:
زری مهربونم ممنونم از محبتت که بسیار برام ارزشمنده. در این حد که وقتی داشتم برای جنی صحبت می کردم و می گفتم من عادت دارم خودم رو همیشه خوشحال نشون بدم و اکثر آدمها فکر نمی کنند که من هم دغدغه هایی دارم؛ جنی بهم گفت تو دوستایی لازم داری که بتونی خودت رو کامل بهشون نشون بدی. منم در جواب بهش گفتم که من وبلاگ دارم و بهترین دوستانم که محرم من هستند خواننده های وبلاگم هست. کلی تعجب کرد ولی خوشش اومد :)

نتبجه آزمایشها درست بشو نیست، آقای لی یه تئوری داشت که عملی نمیشه. امیدوارم این سری ازم قبول کنه و دوباره نگه فلان چیز رو چک کن. 


البته بعضی ها واقعا بلد نیستند محبت کنند :|