غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

حافظیه مجازی

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۵۳ ب.ظ

از اون وقتاست که باید می رفتم حافظیه!

اینجا هی میخوام برم از تو قفسه دیوان حافظ بردارم ولی حتی دیوانم نیست! 

دلم آهنگ های حافظیه ای میخواست که بشینم روی پله های حافظیه و دیوان بگیرم تو دستم من حرف نزنم ولی حافظ جواب بده !


با گوگل مپ رفتم حافظیه! اشکم دراومد! آهنگ هم پخش کردم و مجازی خودمو بردم حافظیه.

   اینم فال حافظم:

میان گریه می‌خندم که چون شمع اندر این مجلس زبان آتشینم هست لیکن در نمی‌گیرد
چه خوش صید دلم کردی بنازم چشم مستت را    که کس مرغان وحشی را از این خوشتر نمی‌گیرد
سخن در احتیاج ما و استغنای معشوق است     چه سود افسونگری ای دل که در دلبر نمی‌گیرد
من آن آیینه را روزی به دست آرم سکندروار                 اگر می‌گیرد این آتش زمانی ور نمی‌گیرد
خدا را رحمی ای منعم که درویش سر کویت         دری دیگر نمی‌داند رهی دیگر نمی‌گیرد
۹۷/۱۲/۰۱

نظرات  (۶)

روزای خوب میااااد
حتما میاااااد
مطمئنم
ان شالله طوری بشه که هر وقت اراده کنی
سریع با پرواز سریع السعیر حافظیه باشی و خالی شی
پاسخ:
وای چه آرزوی قشنگی :)

مرســــــــــــــــــــــــــی عـــــــــــزیـــــــــــــزم :*
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۰۴:۲۱ صبا به نرگسی
سلام دوست عزیز.

اینجا نه امکان پاسخ دهی به پیام خصوصی هست نه امکان ویرایشش.

فقط در مورد رمز، اون ماجراها مال گذشته بودو بهتره در گذشته بمونه. 

اگر دوست داشتید کامنت عادی بگذارید تا بتونم جواب بدم.
حافظ هم با شعرش قشنگ قصد داشته اشکتونو در بیاره :D من یه مدت خیلی فال میگرفتم ولی به این اعتقاد رسیده بودم در طول روز بیشتر از یه بار جوابتو نمیده. 
پاسخ:
من فال به اون معنا نمی گیرم، با حافظ اون زمانها حرف میزدم و اونم جواب می داد. یه گفتگوی دوستانه.  یه نکته ظریفی همیشه تو حرفاش هست. که من اون نکته رو می خوام. 
می فهمم که چقدر سخت میگذره این لحظات :(  :*
باز خوبه فضای مجازی امکاناتی در اختیار آدم می گذاره که سختی این لحظات دلتنگی را کمی کم کنه..
پاسخ:
چون می گذرد غمی نیست :|


خیلی خوب بود که تونستم برم دقیقا زیر طاق قبر حافظ جایی که همیشه می رفتم :) 



وای عزیزم غربت سخته ولی میگذره و کم کم اونجا میشه محل زندگی یاد وطن همیشه باهاته ولی خب غربت اونم غربت به اون خوبی کم کم دلپذیر تر میشه اگر حالا هم دلنشینه این دلگرفتگی های گاه و بیگاه توی ایرانم هست دیگه خودت که میدونی شیرازی هستی و اهل دل 
پاسخ:
این دل گرفتگی ربطی به غربت نداشت هر چند که دلم واقعا تنگ شده و البته یه چیزایی کم کم داره خودش رو نشون میده. 
وضعیت این روزهای ایران خیلی حال منو بد میکنه. وقتی به این فکر میکنی که برای برگشتن انتخابی نداری حس خوبی نیست. 
زندگی همه جا بالا و پایین داره و منم کاملا بهش واقفم ولی کاش حال کشورم بهتر از الان بود.

هنوز نمیتونم بگم غربت سخته! اینکه حس کنی تو دنیای به این بزرگی تنهایی و هیچ گونه حامی نداری این سخته! البته این مساله هم واسه من جدید نیست ولی گاهی اینجا بیشتر تو چشم میاد.
۰۴ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۱۴ محبوب حبیب
:* 
پاسخ:
:*