غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

مرور!

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ

یعنی الان اینجوری هستم surprise

 

خب من هنوز جمع بندی ۲۰۱۹ رو نکرده بودم و اهداف و برنامه های ۲۰۲۰ رو ننوشته بودم. رفتم دفترم رو بیارم ببینم پارسال چی نوشتم , دفتر نوشته های سالهای گذشته م که این سری از ایران آوردم رو هم برداشتم گفتم یه نگاه بندازم تو سالهای مختلف این روزها چه حسی داشتم.

 

خب الان بازم میگم که اینجوری هستمsurprise چقدر کوچیک بودم! دنیام اندازه یه کف دست بوده! نگرانی هام رو که نگو! بعضی هاش که الان سر سوزنی تو ذهنم نبود یه روزهایی اینقدر منو تحت تاثیر قرار داده بودن که صفحه های زیادی در موردشون نوشته باشم. یه سری هاشون هم اینقدر معنوی و سطح بالا و دست نیافتنی بود که نگو!

خلاصه چی بودم چی شدم smiley البته از چیزی که الان شدم خیلی راضیم. یعنی میخوام بگم مسیری که پیمودم دقیقا از یه سری تخیل و توهم رسیده به واقعیت. الان تو آسمونا و تخیل سیر نمیکنم خواسته هام کاملا منطقی و عینی هست و آرزو نیست. هدف هست. حرفهایی هم که می زنم توهم نیستcheeky 

خب حالا بنده که تا این حد راضیم باید عرض کنم که بجز یکی - دو تا هدف فسقلی تو ۲۰۱۹ بقیه ش تیک نخورد اصلاfrown

باید اعتراف کنم که سال ۲۰۱۹ شروعش خیلی قشنگ بود ولی من اصلا انتظار نداشتم به اون شکل پیش بره ولی خب خوبی که داشت این بود که آخرش هم خوب تموم شد. وسطاش هم اصلا مهم نیست wink

 

 دیگه سال اول مهاجرت هست و بی تجربگی و خامی. 

احتمالا چند سال دیگه هم بیام به نوشته های این روزهام بگم توهمlaugh

 

 

 

یه سوال از دوستانی که اینجا رو می خونند. شماها بیشتر دوست دارید وقتی این صفحه رو باز میکنید چی بخونید.

موضوع های زیادی واسه نوشتن وجود داره, ولی من اونقدرا حوصله نوشتن ندارم و بعدش هم اینقدر اتفاق رو اتفاق می افته که اصلا وقت نمیشه خیلی چیزا رو نوشت.

یه بخشی از نوشته های اینجا هم که جهت جلوگیری از ترکیدن من هست که شما با اون بخش کاری نداشته باشید!! :) 

من خیلی اهل روزمره نوشتن نیستم. باید یه نکته ای توش باشه. خب حالا بهم بگید چه نکاتی واسه شما جذابه. مرسی. 

 

۹۸/۱۱/۰۷

نظرات  (۱۳)

۱۴ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۳۸ دخترمعمولی

برای من واقعا فرقی نداره. بیشتر دوست دارم هر چی خودت دوست داری بنویسی.

فقط الان اعتراف می کنم که من هیچ کدوم از اسمایی که میگی رو نمیدونم کی کیه!! چون اون پست های اولی که گذاشته بودی راجع به این خانواده، همه ی اسما توش بود، منم از همون موقع قاطی کردم که کی کی بود و دیگه هم تلاشی واسه فهمیدنشون نکردم.

الان این اسمایی که میذاری رو توی ذهنم با "یه بنده خدایی" جایگزین می کنم :D.

پاسخ:
جنی رو بدونی کی هست کافیه. 

مدل این سریالها نقش اول جنی هست، بازیگر مکمل هم جاناتان، بقیه فرعی هستند🙂

بیا ازهمه چی بنویس گل دختر😂😂😂😂

 

تازه از ایران کم نوشتی😍

 

خیلیییییی بنویس😍😘😂🤗

 

وقت بزار😆😆🤗🤗🤗

 

پاسخ:
چشم عزیزم :*

خب AE همه چیو گف. منظورم همون پست هایی بود که چن بارم نوشتین. مثلا یبار گفتین زیاد اهل کفش پوشیدن نیستن و چیزای این مدلی

پاسخ:
آهان.

بازم مرسی که نظرتون رو گفتین :)
۰۹ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۲۶ شارمین امیریان

دقیقا منطورم مث همون پستهایی هست که گاهی می نوشتی. دوست دارم بیشتر بنویسی اگه میتونی 🙂

پاسخ:
منم دوست دارم بیشتر بنویسم. ببینیم چی پیش میاد حالا :)

سلام!

 

منم برام جالبه از تجربیات شما به عنوان یک دانشجوی ایرانی تو استرالیا و برداشت های شما از اتفاقاتی که در اطرافتون میفتن بخونم! قطعا هر کسی به عنوان یک شخص تجربیات و دیدگاه های مختلفی داره ولی باز همون تو تصویرسازی هایی که آدم از یه فرهنگ دیگه داره خیلی میتونه [ حداقل به من ] کمک کنه! چون متاسفانه من الان هیچ چشم اندازی ندارم از اینکه خودم بتونم از نزدیک فرهنگ استرالیایی و یا شرایط زندگی تو استرالیا رو تجربه کنم ولی همون طور که از قدیم گفتن وصف العیش نصف العیش ، برام جالبه از تجربیات دیگران بخونم و ازشون یاد بگیرم :) برای همین بیشتر وبلاگ هایی که میخونم یا وبلاگ سفرنامه نویسی عه یا کسایی که مهاجرن یا دانشجو هستن و از دیدگاهاشون می نویسن. 

ولی در کل که به نظرم همین رویه تون خیلی خوبه، اینجا وبلاگ شماست و شما هرچی دوست دارین میتونید بنویسید ولی لطفا بیشتر بنویسید :) روزایی که هیچ کدوم از وبلاگ هایی که من میخونم اپدیت نشدن خیلی برای من کسل کننده میشن :))) 

 

ان شاءالله که در هر حال موفق باشید و به اهداف خوب ۲۰۲۰ تون برسید! 

پاسخ:
سلام.

ممنون که نظرتون رو نوشتید.

باید جزو اهداف ۲۰۲۰ ام آپدیت منظم و هفتگی وبلاگ رو هم بگذارم :)

ممنونم. امیدوارم شما هم موفق و شاد و سلامت و باشید. 
۰۸ بهمن ۹۸ ، ۰۷:۴۴ ام اسی خوشبخت

نه اصلا منظورم این نیست. رضایت داشتن از زندگی خیلی فرق میکنه با از خود راضی بودن.

پاسخ:
می دونم عزیزم چی میگی :)

امیدوارم واقعا از خودراضی هم نباشم و فقط رضایت از زندگی داشته باشم. 
۰۷ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۲۷ ام اسی خوشبخت

من دوست دارم از زندگی هایی که من زندگی نکردم بخونم, پس هر چه از دوست رسد نیکوست :)

یه بخشی از وبلاگتون که برام خیلی جذابه , رضایت شماست از خودتون و مسیری که توش هستین. شاید بخاطر اینه که خودم از خودم و مسیرم راضی نیستم و حتی نمیدونم چی میتونه راضیم کنه. شاید اینجوری بتونم بگم که دوست دارم بدونم زندگی با رضایت چه شکلیه, زندگی که من زندگی نکردم!

 

چی گفتم :دی

پاسخ:
مرسی که نظرتون رو نوشتید. 


شایدم من آدم از خودراضی هستم ؟ :))


آخ جوووون نظرسنجی:))  حقیقتش من هم خیلی خوندن روزمره نویسی را دوست دارم اما الان که خودم شروع به نوشتن کردم میبینم اصلا نوشتنش را دوست ندارم! بنابراین تا حدودی درکت اما میکنم اما خب خودت نظرخواهی کردی؛)) حالا که خودت با روزانه نویسی حال نمیکنی اگر بتونی اون حالب هاش و اون نکته ها که یهویی به چشم خودت میاد را بنویسی خوبه؛)) میدونی یه سری رفتارها و فرهنگ ها هست که برای اونها خیلی بدیهی و طبیعیه و‌ما اینقدر اونطوری ندیده ایم اصلا نمیتونیم اون مدلی تصور کنیم، وقتی بعنوان روزمره ها اونها را میگی انگار یهویی آدم میبینه میشه جور دیگه ای هم بود:)) البته اونحاهایی که از دغدغه های خودت هم مینویسی خیلی خوبه؛) اصلا تو همت کن فقط بنویس، هرچی بنویسی خوبه؛))

پاسخ:
مرسی عزیزم که هم درک میکنی هم نظرت رو گفتی.
چشم:)
۰۷ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۵۳ شارمین امیریان

سلام.

منم با S موافقم.

دوست دارم در مورد چیزهایی که برای خودت جالب و تازه س و با فرهنگ ما خیلی فرق داره یا به طور غیرمنتظره ای شبیه ما هستند و در مورد واکنشهای اونها به فرهنگ ما بخونم.😊

پاسخ:
سلام.

مرسی از نظرتون از S هم پرسیدم تا حالا چقدر نوشته های اینجا به خواسته تون نزدیک بوده؟
۰۷ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۰۷ محبوب حبیب

سلام صبا جونم

من دوست دارم اون چیزایی که توی اون دفتر می نویسی رو بیای اینجا بنویسی :دی

آیکون فضول :دی

پاسخ:
سلام عزیزم.

اون دفتر دیگه وجود نداره. اون واسه قدیما بود :)
 من همین جا می نویسم فقط. بعضی نوشته ها رو منتشر نمیکنم. یه سری اهداف مکتوب هم هست که امسال اونا رو هم همینجا نوشتم :)

منم همه چیو میخونم :) روزمره‌ها هم نکته دارن خب، ندارن؟ 

پاسخ:
چرا روزمره ها نکته دارن و گرنه کی حوصله ش میشه بنویسه ناهار خوردیم یا رفتیم فلان جا و ... هیچی هم پشتش نباشه :|

سلام صبا جان، همین که از خودت مینویسی خوبه، همین روند را ادامه بده :)

چه خوب که در مسیر خوبی پیش رفته ای، آفرین

پاسخ:
سلام عزیزم.

ممنون از شما دوست جونم.

من همیشه قبل باز کردن وبتون ارزو میکنم که جزئیات اونجایی که هستین رو نوشته باشین. از فرهنگ مردم سیدنی بگیر تا چیزای عجیب قانونش برا ما ایرانیا

پاسخ:
تا حالا نوشته های اینجا چقدر خواسته تون رو برآورده کرده؟

چون من هم از این چیزا نوشتم ولی نمی دونم چقدر جزیی منظورتون هست!