غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

اسفند طور!

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۰۷ ق.ظ

خیلی وقت هست که ننوشتم. برای خودم هم کم نوشتم و البته فعلا تو فاز نوشتن نیستم گویا!

 

هفته پیش و این هفته رو دوباره از خونه کار کردم و دیروز هری حسابی تعجب کرده بود که تو هوا به این خوبی چطور ممکنه که خونه باشی! دیگه گفتم یه کم جسمی اوکی نیستم و بهتره خونه باشم.

البته الان اوضاع در کنترل کامل هست و البته تر اینکه روحی کاملا خوبم. جالبه جدیدا پترن مود پایینم تغییر کرده و اون موقعی که انتظار افسردگی  و پاچه گیری میره کاملا برعکس میشم. البته من از وقتی اومدم استرالیا فرصت اینکه پاچه دیگری رو بگیرم برام پیش نیومده و همیشه رو پاچه خودم جبران میکنم :))

 

حالا اصلا این پست رو برای این نوشتم که حس خوبم هوای اسفندی رو که این روزها حاکم هست رو با شما به اشتراک بگذارم. 

برید ادامه مطلب:

 

با این عکس:

 

 

۹۹/۰۵/۲۹

نظرات  (۱۶)

سلام صبا جون بیا بنویس دلم تنگ شده برای خوندنت

پاسخ:
سلام عزیزم.

اول مرسی از مهربونیت :*

بعدش هم چشم عزیزم. می نویسم به زودی :) 
۰۹ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۵۹ ام اسی خوشبخت

همیشه حال جسم و‌دلتون خوب باشه :)

منظره عالی 👌👌👌

پاسخ:
ممنون دوست عزیز :)

برای شما نیز اینچنین باد  :) 

امیدوارم تو این هوا و فضای دل انگیز حس درس خوندن بیاد نه حس شاعر و غوطه ور شدن در احساسات.برادر من که برزیل هست وقتی از پنجره اتاقش تو دانشگاه عکس میفرسته معمولا طوطی یامیمون بین درختای محوطه پیداست

پاسخ:
درس خوندن مدل شب امتحان که قطعا تو این هوا رخ نمیده😃 اصلا فکر کنم واسه همین مردم اینجا خیلی اهل درس خوندن نیستند!! 😃
ولی خب میشه رو پروژه کار کرد تا حدی. 

اینجا هم یه سری طوطی سفید هستند که همیشه و همه جا حضور دارند اونم به صورت گروهی ولی چون صداشون انکرالاصوات هست، من چشم دیدنشون رو ندارم🤪
۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۵۶ ربولی حسن کور

سلام مجدد 

من هم سردرنمیارم!

وقتی طرحو دیدم یه لحظه یاد گل های گوشتخوار ونوس افتادم برای همین گفتم:-)

پاسخ:
سلام مجدد بر شما

راستش رفتم سرچ زدم ببینم ونوس گوشتخوار چه شکلی هست! یه شباهت هایی داره ولی احتمالا گل های دیگری هم باشند که بشه با این طرح به تصویرشون کشید، حتما لازم نیست پنجره خونه مزین به نماد گل گوشتخوار باشه😃😃😃


به آوای عزیز:

 

سلام. پیام خصوصی گذاشتین و من امکان اینکه به پیامتون جواب بدم رو ندارم.

 

اما جواب سوالتون:

نظر شخصی و تجربه من هست و ممکنه درست  نباشه. ولی من بدون مکاتبه کردن با اساتید اپلای نمی کردم. مخصوصا که الان با وضعیت قیمت نجومی ارز اپلیکیشن فی دانشگاهها یه مبلغ زیادی میشه، به نظر من ریسک هست که بدون هیچ فیدبکی از سمت استاد مدنظرتون بخواید اپلای کنید.

۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۳۳ ربولی حسن کور

سلام

خدائی اگه نمیدونستم کجائین فکر میکردم این پنجره مال یه خونه است توی ایران

اون که روی شیشه درآوردن ونوسه؟!

این هفته ها مواظب مگپای ها هم باشین

پاسخ:
سلام.

من در مورد طرح های شیشه کاری و ... اطلاعاتم صفر هست. اگر به نظر شما ونوسه، احتمالا ونوس هست دیگه 🙂

تو خود سیدنی مگپای به اون صورت که بهت حمله کنه نیست. در واقع بهتره بگم من ندیدم و نشنیدم. ولی  پرنده ای که دزد باشه زیاده😁🤭

واای من عاشق این‌پنجره ام! چطوری میتونه یه پنجره اینقدر دلبر باشه؟

صبا جون مگه تو چپ دستی؟

پاسخ:
آره واقعا خیلی دلبره :)  بعضی موقع ها که عکس های خوشکل می گیرم و به جنی نشون میدم یا براش می فرستم میگه خوشحالم که باعث شدی از این اتاق به درستی استفاده بشه و همین جور الکی نیافتاده باشه :) 

نه راست دستم عزیزم. 
سمت راستم ماوس هست واسه همین دفترم اکثرا اوقات سمت چپ هست :) 

واای من عاشق این‌پنجره ام! چطوری میتونه یه پنجره اینقدر دلبر باشه؟

خیلی برام جالبه، انگار شیشه کاری های سنتی خودمونه! اینجا من تا حالا از اینها ندیدم 

 

:)

پاسخ:
آره به قول خواهرم بیشتر شبیه نارنجستان شیراز می مونه تا یه خونه تو سیدنی :) 

واااای صبا جونی انگار با این پنجره و درختا وسیما دارم تو ایران درس میخونم

چه حس خوبی

هزاران بار تقدیم توباد حس های خوب

😘😘😘

 

پاسخ:
عزیزم. آره.

پارسال دوستم گلدوناش رو آورده بود که چند ماه ازشون مراقبت کنم. بعد که چیدمشون یه عکس گرفتم واسش فرستادم. خیلی خوب شده بود عکسه. بعد اونم سریع گذاشته بود تو اینستاش که بگه چقدر خوشحاله جای گلدوناش خوبه. 

بعد همه کامنت گذاشته بودن مطمینی اونجا استرالیاست بیشتر شبیه خونه های سنتی ایران می مونه تا استرالیا :) 


مرسی نفس بانوی مهربون :* 

امیدوارم به زودی خوب بشی. چه منظره قشنگی!! البته من هیچ وقت نمی تونم همچین اتاقی با پنجره باز بدون تور باشم!! فوبیای پرنده دارم. می ترسم یه گنجشکی چیزی وارد اتاق بشه!! این طرح روی پنجره چه طرحیه؟ اون هم روی تمرکز من تاثیر منفی میگذاره!!.... بیرون رفتن هوای خوب نمیخواد، همراه خوب میخواد.

راستی از کرونا اونجا چه خبر؟

پاسخ:
ممنونم. خوبم عزیزم خدا رو شکر :) 

پنجره توری داره ولی قابل برداشتن هست. الان که فصل حشره نیست و البته فقط گاهی پنجره رو باز می گذارم توری رو نمی گذارم. 

پس استرالیا برای شما خوب نیست اینجا پر از پرنده پررو هست :) البته تا حالا تو خونه نیومدن ولی همیشه صداشون میاد . البته من عاشق صدای بعضی هاشون هستم :) 

اینجا اکثر خونه ها شبیه خونه ما شیشه رنگی دارن.  البته خونه های با سن خونه ما. 

من که بدون همراه هم بیرون می رم و لذتش رو هم می برم :) 

ایالت ما خدا رو شکر اوضاع خیلی خوب شده و تعداد ابتلا رسیده به روزی زیر ۱۰ تا. ملبورن اوضاعش خیلی خراب بود که اونم تو این هفته خیلی آمارشون کمتر شده. ولی فکر کنم تا بیست روز دیگه همچنان قرنطینه مرحله ۴ باشند. 


۲۹ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۳۰ محبوب حبیب

آقا اونجا که همه ماههاش که مثل بهار ماست :دی چقدر منظره قشنگیه. به این میگن میز کار. من صرف نظر از منظره، میزکارم انقدر پر از خرده ریزه که مایه تعجبه من چطوری تمرکز میکنم :دی 

ان شاء‌الله زودتر حال جسمیت هم خوب بشه. 

 

پاسخ:
می دونی اینجا چون اکثر پوشش گیاهی همیشه سبز هست و خب اکثر روزها آسمون آبی هست و همیشه هم یه سری گیاه هستن گل میدن اکثر روزها از دید من شبیه بهار هست. 
ولی  بازم انگار ذرات هوا یه حس دیگه ای دارن تو روزهای قبل از بهار واقعی . نوع بادی که می وزه و نوع طراوت هوا این روزها با بقیه سال فرق داره.

من رو میزم یه بطری آب بود که بخاطر عکس برش داشتم و البته گاهی تعداد لیوان ها فقط بیشتر میشه و گرنه همینه :)

مرسی عزیزم. خدا رو شکر این هفته بجز دوشنبه خوب بودم همش :) 

یه عکس برای استادتون میفرستادید متوجه میشد چرا از خونه کار میکنید :)

پاسخ:
استادم از اینکه من از خونه کار کنم خوشحالتر میشه :) 

ولی خب واسش عجیب بود که هفته های پیش روزهای بارونی رو هم من دانشگاه بودم و حالا که هوا خوبه من خونه ام!  

ولی خب یه عکس هم می فرستم بخاطر شما :)) 

به به چه منظره زیبایی... امیدوارم حالت خوب باشه و فرصت استفاده از این طبیعت و هوای دل انگیز را پیدا کنی :*

پاسخ:
خوبم عزیزم. ممنونم:* 

ان شالله :)

چه ویوی قششششششنگی :****

 

+ سلام :)

پاسخ:
سلام به روی ماهت مهسا گلی :*

:)

وای خدا باورم نمیشه این گل صورتی طبیعیه *-*

 

سرما که نخوردی؟ 

پاسخ:
لیلوم هست :) 

جایزه دختر خوبی هست که بدون اینکه غر بزنه از خونه خوب کار کرده :)


نه سرما نخوردم عزیزم :)