غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

ای وای بر اسیری، کز یاد رفته باشد!

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۴۱ ق.ظ

ای وای بر اسیری، کز یاد رفته باشد

در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد

از آه دردناکی سازم خبر دلت را

روزی که کوه صبرم، بر باد رفته باشد

رحم است بر اسیری، کز گرد دام زلفت

با صد امیدواری، ناشاد رفته باشد

شادم که از رقیبان دامن کشان گذشتی

گو مشت خاک ما هم، بر باد رفته باشد

آه از دمی که تنها با داغ او چو لاله

در خون نشسته باشم، چون باد رفته باشد

خونش به تیغ حسرت یارب حلال بادا

صیدی که از کمندت، آزاد رفته باشد

پرشور از حزین است امروز کوه و صحرا

مجنون گذشته باشد، فرهاد رفته باشد

 

حزین لاهیجی.

 

اگر دوست داشتید با صدای علیرضا افتخاری بشنویدش. 

۹۹/۱۰/۲۴
صبا ..

شعر

موسیقی

نظرات  (۶)

ای وای بر این حال دلم جانان کجایی
من کور شوم آه چه گویم ز جدایی
گر سرخوشی بی خبری از حال نظرم
من بی غم عشقت سر و سامانی ندارم
ای من به فدای دل دیوانه پسندش
حیران آن صورت ماه و همان موی کمندش
من کیش و مات دو چشمان سیاهش
ای وای من ای وای که بلرزد صدایش
من بی تو و عشق تو مرضم عزیزم
گر حکم کنی من همه چیزم رو به پای تو بریزم
من با همه عالم بد و با تو که خوبم
ای جان به فدای قد و بالات عزیزم
عـــــزیـــزم …

بیمارم و درمان دلم چشم خمارت
مسیر این عاشق آوای صدایت
من دست نکشم از تو و آن ناز نگاهت
حتی بسوزم بسازم به پایت
من بی تو و عشق تو مرضم عزیزم
گر حکم کنی من همه چیزم رو به پای تو بریزم
من با همه عالم بد و با تو که خوبم
ای جان به فدای قد و بالات عزیزم
عـــــزیـــزم …

کامل شد😍😘

پاسخ:
خیلیییی مرسی نفس جانم :) زیبا بود واقعا :) 
۲۵ دی ۹۹ ، ۱۵:۰۰ ربولی حسن کور

سلام

اگه این آهنگ وصف حال شما باشه پس خدا به داد ما برسه

پاسخ:
سلام.

آقا مگه شما از همه جزئیات حال و احوال من خبر دارید؟😃

بعدش هم هر شعری ابعاد گوناگونی داره! من هر ساعتی از روز با یه شعری همزاد پنداری میکنم🙂

برا من هم حس غم و حسرت مانند داره. 

پاسخ:
خب فکر کنم شماها کلی به شعر نگاه می‌کنید! 
من لحظه ای نگاه میکنم😀

پر از غم است این شعر.... یکی این شعر یکی هم که البته خیلی فازش با این متفاوته و ترانه است و با صدای آقای قمیشی خونده شده که «خوابیدی بدون لالایی و غصه» که رتبه اول رو داره  و یک ترانه با صدای حامی که البته نحوه خوندنش خیلی غمگینش میکنه« دلم گرفت ای هم نفس؛ پرم شکست تو این قفس…» بسیار غم آور هستند... (چندین مورد بهت رفرنس دادم چون من خودم وقتی غمگین هستم یه گریه حسابی، انرژی منفی ها رو می بره و خالیم می کنه. این جور دوستی هستم من!!)

من باز هم اشاره می کنم به شعر قمشه ای عزیز که قبلا هم گفتم: باز گردد عاقبت این در بلی، رو نماید یار سیمین بر بلی.

پاسخ:
غمگین نبودا، بود؟
بیشتر شرح حال داشت میداد به نظرم. 
منم احساس کردم شرح حال منه گذاشتم اینجا، نه که خوشحال باشم که این شرح حال رو دارم ولی خب واقعیته😃 

من یه سری ترانه ها دارم هم وقتی خوشحال باشم، هم ناراحت باهاشون میتونم گریه کنم. البته از اینکه چنین ترانه هایی دارم خوشحالم🙂

دوست خوبی هستی عزیزم. خدا حفظت کنم برامون😍


ای وای بر این حال دلم جانان کجایی

من کور شوم آه چه گویم زجدایی

گرسرخوشی بی خبری از حال نزارم

من  بی غم عشقت سرو سامانی  ندارم

 

ادامه دارد

پاسخ:
آخ جون ادامه داره😀

آآآآآآآآآآآآآآآآآخ
امان از این شعر
امان از اون صدا
چقدر برام خاطره انگیزه

پاسخ:
عزیزم.

ایشالله یادآور خاطرات خوب باشه :)