غار تنهایی من

اینجا غار تنهایی من است و از افکار و احساساتم می نویسم.

آدرس وبلاگ قبلی ام:

gharetanhaei.persianblog.ir

بایگانی
آخرین مطالب

عصر جمعه!

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵ ق.ظ

عصر جمعه است.

این اولین جمعه ای هست که بعد از سه هفته کل هفته را کار کرده ام! باید این موفقیت و سلامتی را جشن گرفت :)

صبح دکترم زنگ زد و گفت جواب آزمایشم هیچ چیز مشکوکی را نشان نداده است! خب خوشحال شدم ولی این یعنی همه ی دردها و علائم شدید هفته پیش به دلیل فشار عصبی بوده است!

هفته پیش خانواده ام هم در شرایط مناسبی نبودند (هنوز هم نیستند) ولی من نگرانشان کردم! خواهری با اینکه خودش در بستر کرونا بود ولی به شدت نگران من بود! 

صبح قبل از اینکه دکترم زنگ بزند یک لاک قرمز جیغ زدم! بعدترش قرنطینه را تا آخر سپتامبر تمدید کردند! هر بار که قرنطینه را تمدید میکنند من لاک می زنم :) از رنگ های یواش شروع کرده ام چون اوایل قرنطینه را هفته به هفته تمدید می کردند! حالا برای ۴۰ روز آینده تمدیدش کرده اند و من اما بدون اطلاع پررنگ ترین رنگ لاک را انتخاب کرده بودم! آیا این همزمانی نشانه ای نیست برای اینکه ایمان بیاورید!!! :))

اوضاع جهان و سرزمین مان اصلا خوب نیست! من هم عصبانی هستم تا هر کجا که دلتان بخواهد! و خب کاری هم از دستم برنمی آید! ولی صبح به این نتیجه رسیدم که یک کار از دستم برمی آید! می توانم یک نفر از تعداد بیماران جسمی و روانی موجود بر روی کره زمین کم کنم!!  و می توانم تمرکزم را بر سلامت جسم و روانم بگذارم! که اگر روزی هم کاری از دستم برمی آمد آماده باشم و نه علیل و ناتوان و بیمار :)

دوست داشتم یادداشتم پرانرژی تر باشد اما هنوز سطح انرژیم به حالت نرمال برنگشته است! ولی تا همین جایش هم شکر!  

 

 

 

۰۰/۰۵/۲۹

نظرات  (۶)

آفرین.... تو این شرایط کسی بتونه کل هفته را کار کنه تشویق داره واقعا

امیدوارم حال خودت و خانواده ات خوب باشه صبا جان

ایمان می آوریم :))

انرژی ات بیش باد

پاسخ:
مرسی که همراهم هستی همیشه و بهم انرژی مثبت میدی :*

امیدوارم حال خانواده همه مون خوب باشه و انرژی های همه مون بیش و بیشتر باشه :) 
۳۱ مرداد ۰۰ ، ۰۲:۴۷ مامانی و چهارتا دسته گل

وقتی که زندگی من چیزی نبود جزتیک تاک ساعت دیواری 

دریافتم باید باید باید دیوانه ‌از دوست بدارم کسی را که مثل هیچ کس نیست 

یک پنجره برای من کافیست یک پنجره به لحظه آگاهی و نگاه و سکوت 

حس میکنم که " لحظه" سهم من از برگ های تاریخ هست 

از فروغ فرخزاد عزیز 🌺

 

پاسخ:
خیلی مرسی سعیده جان که اینجا رو با شعر مزین میکنی!

واقعا لذت می برم :)

برای همه مون خوبه :) 
۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۲۷ ربولی حسن کور

سلام

کنترل کرونا توی استرالیا همیشه باعث تحسین من بود اما مدتیه داره خیلی شیوعش زیاد میشه و دیگه به این راحتی نمیشه کنترلش کرد مگه با واکسن.

ببخشیدا اما یه لحظه ترسیدم وقتی دیدم نوشتین میتونم یکی از مبتلایانو کم کنم. گفتم نکنه با آنیتا گشتین ... بی خیال

پاسخ:
سلام

کنترل کرونا اینجا به شیوه یه مادربزرگ محتاط بود! در خونه رو بست به نوه هاش گفت فقط تو حیاط حق دارید بازی کنید! دوستاتون هم حق ندارن بیان تو خونه! غذا هم خودم بهتون میدم! دارو و واکسن هم نمی خواد با جوشونده خوب میشید! 
نتیجه ش شد اینی که الان داریم می بینیم!!

ای بابا! برادر من! من اینجا همش دارم از امید و نور و روشنی حرف می زنم! بعد یهو چطوری ممکنه آنیتا روم اثر کنه! 

جهت جلوگیری از نگرانی های بعدی تون میگم: من خیلی آدم اثرپذیری نیستم کلا! 

به نظرم درستترین تصمیم رو در حال حاضر گرفتی ... و به نظرم اگه هر کی روی همون یه نفر خودش کار میکرد به نظرم جهان سالمتری داشتیم ... منم باید سعی کنم ... مواظب خودت باش ... و بعد ا ز لاک باید کلی آهنگ شاد هم دان کنی و برقصی ... برای من لاک و رقص همیشه جواب داده ... :))

پاسخ:
مرسی آرزو جان از کامنتت :*

من کلا بدون آهنگ زیستن نتوان :)  ولی نرقصیدم! و راست میگی رقص خیلی تاثیر داره و جواب میده :) 

اون سری هم که می خواستم برم جزیره پیشنهادای خوبی دادی! فکر نکنی حواسم نیست به خودت و پیشنهاداتت :)) 

آفرین! چه فکر خوبی کردی!! تازه همیشه یک زن که حالش خوب باشد حال اطرافیانش را هم خوب میکند!! لاک هم حال آدم رو بهتر می کنه.

واکسن رو جقدر از مردم اونجا زدن؟ اجباریه؟ اونجا هم ۴۰ روز قرنطینه؟!!!

 

پاسخ:
مرسی.
البته اون برای زنی هست که خانواده دارد!

آره لاک مخصوصا موقع تایپ یه حس خوبی به آدم میده! هر چند به نظر من کلا برای سلامت ناخن خوب نیست!

دقیقا نمی دونم شهر به شهر فرق داره درصد واکسن زده ها! 
ولی خب اگر سیدنی به بالای ۵۰٪ برسه قراره قوانین قرنطینه تغییر کنه! هنوز شاید ۲۰٪ هم نباشه! 
یه سری سازمان ها انگار اجبار کردن کارمنداشون حتما بزنند ولی در حالت کلی نه! اجباری نیست!

امروز دو ماه شد که ما قرنطینه ایم و ۴۰ روز دیگه حتمی هست و برای بعدش هم بعدا تصمیم میگیرند! 

بللللله ما ایمان داشتیم، اکنون ایمان مستحکم تر شد:))) 

 

تمام استرالیا اینطور یکهو چهل روزه قرنطینه شد؟ قرنطینه در چه حدی هست؟یعنی مسافرت ها و مهمونی چند نفر تعطیله و کارها دور کار شدند؟

پاسخ:
:))

سیدنی از دو ماه پیش قرنطینه هست و این ۴۰ روز هم برای سیدنی هست.

ولی ملبورن هم الان قرنطینه هست ولی تعداد کیس های اونها کمتر هست و هفته به هفته فعلا تمدید میشه!

همه چیز و همه جا تعطیل هست مگر مغازه های خوراکی. همه دورکاری می کنند و اونهایی هم که ممکن نیست دولت کمک هزینه میده بهشون.
الان تو محله های ما تجمع تا دو نفر مجاز هست و تا شعاع ۵ کیلومتری میتونیم برای کارهای ضروری و ورزش بیرون بریم.

تو یه سری محله ها که آمار ابتلاشون بالاست امروز تصویب شد که منع تردد شبانه از ۹ شب تا ۵ صبح و فقط یک ساعت برای ورزش می تونند بیرون باشند و یه سری چیزهای سخت تر!!!